مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

وکیل

وکیل 

وکالت در لغت به معنی واگذار کردن، اعتماد و تکیه به دیگری است.در واقع در این جریان یکی از طرفین فرد دیگری را برای انجام کار های خود برمیگزیند.

کسی که وکالت را قبول میکند وکیل، و وکالت دهنده را موکل میگویند. این شغل مناسب افرای است به حقوق و قانون علاقه مند اند.

و کلاً میتوانند به مشتریان خود یا مشاوره دهند و آنهارا در زمینه ی مشکلشان راهنمایی کنند یا این که خودشان مسولیت کار موکل خود را به عهده بگیرند.

برای این که بتوان در این شغل فرد موفقی بود باید تجارب کافی داشت، نیاز به اعتماد به نفس بالا، قدرت بیان خوب، اطلاعات نوشتاری، سخنوری در حد عالی و … دارد.

اغلب وکیل ها ساعات کاری مشخص معینی ندارند و ساعات کاری وکیل وابسته به نوع کار اوست، یعنی اگر دارای دفتر کاری است و کارفرما ندارد ساعات کاری او قابل تغییر دادن است و میتواند هر ساعت که ملاقات دارد به دفتر مراجعه کند، اما اگر وابسته به سازمانی است و دارای کارفرماست و از آن دستور میگرد ساعات کاری به دلخواه نخواهد بود و باید به دستور سازمان یا کارفرما باشد.

وکیل

وکیل

وکیل در تهران

یک وکیل باید همیشه در دسترس باشد حتی در شب ها و ایام تعطیل. محل کار معمولا در دفتر کار یا دادگاه است اما در برخی موارد نیاز دارید که برای تهیه ی مدارک و شواهد و یا ملاقات با موکل به مسافرت بروید.

امروزه وکالت شغلی تخصصی است و هر وکیلی در یک زمینه ی خاص کار میکند و در آن موفق است.

برخی در زمینه های مربوط به مالک و زمین و برخی در زمینه های خانوادگی فعالیت دارند. همچنین برخی وکیل ها در زمینه تجارت فعالیت میکنند و بر آن تسلط دارند.

در این شغل هر فرد پس از فارغ التحصیلی با توجه به علاقه ی خود می تواند جذب یکی از رشته های تخصصی در این زمینه بشود.

وظایف وکیل

وظالفی که وکلا بر عهده دارند عبات است از:

مشاوره دادن به مراجعه کنندگان

تهیه ی قرار داد ها و نامه برای پرونده و پیشبرد سریع تر کارهای قانونی

ارائه مدارک به دادگاه برای دفاع از موکل

مهارت وکیل

مهارت و دانش مورد نیاز

_ مهارت عالی در سخنرانی و نوشتن برای  خواندن آن در دادگاه

_ توانایی راضی نگه داشتن دیگران و همچنین قاضی دادگاه

_ تحمل فشار کارهای سخت و انجام دادن بسیاری از کارها باهم

_ همدردی با موکل و روحیه دادن، برای اعتماد به نفس و آرام بودن او

وکیل و وکالت

فارغ التحصیلات این رشته می توانند بعد از گرفتن مدرک تحصیلی و کسب پروانه وکالت و مجوز لازم میتوانند در دفتر های کاری خود یا موسسات مربوطه مشغول به کار شوند.

برای گرفتن پروانه وکالت افراد باید در آزمون وکالت شرکت کنند که توسط کانون وکلای دادگستری برگذار میشود، بعد از طی دوره ی کارآموزی و قبولی در امتحان پروانه وکالت به افراد تعلق میگیرد.

در آخر وکالت شغلی مناسب برای علاقه مندان این رشته است و نیاز به تلاش و کوشش زیاد دارد.

اگر در این زمینه فرد موفقی باشید و کار را  درست و بی نقص انجام دهید، درامد خوبی خواهید داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.