مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون ادامه تحصیل در دانشگاه آزادهنوزهم متقاضیان زیادی را دارد ولی با تغییرات فراوانی در سال جاری رو به رو شده است که منجر به سردرگمی بسیاری از متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۶ شده است.

در حال حاضر ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی  و کاردانی ناپیوسته، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری عمومی رشته های غیر پزشکی و دکتری تخصصی ممکن است.

مجموعا هر ساله حداقل ۴۰۰ هزار الی بیش از یک میلیون دانشجو را جذب کند. در اینجا قصد داریم درباره ثبت نام دانشگاه آزاد ۹۶ در همه مقاطع یک راهنمای جامع و کلی  تقدیم شما کنیم بصورتی که اگر در هر مقطعی از دانشگاه آزاد ، از کاردانی گرفته تا دکتری تخصصی ، قصد ثبت نام دارید ، با خواندن این مقاله بتوانید بطور کامل هم به زمان ثبت نام دانشگاه آزاد ۹۶ و برای اطلاعات بیشتر بامشاوران مالیم گروه ما تماس حاصل فرمایید.

” آیا می دانید بیش از ۹۶ % رشته های کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۶ بدون کنکور بوده اند؟ “

ثبت نام دانشگاه آزاد ۹۶ در مقطع کاردانی بدون کنکور نیمه دوم

اگر قصد دارید با ثبت نام دانشگاه آزاد ۹۶ وارد مقطع کاردانی شوید باید در ابتدا می بایست که کدام کاردانی ؟ کاردانی پیوسته یا کاردانی ناپیوسته ؟  کاردانی پیوسته و ناپیوسته چه فرقی با یک دیگر دارند ؟صرفا در دروس پیش نیاز مدر ک ادامه تحصیلی است.

اگر دیپلم دارید حق ادامه تحصیل در مقطع کاردانی پیوسته و اگر پیش دانشگاهی دارید توانایی ادامه تحصیل در رده کاردانی ناپیوسته را دارید. هر دو ثبت نام بدون کنکور و از طریق سامانه سنجش و اداره کل ارزیابی  و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می شود. زمان ثبت نام  ورودی مهر ۹۶ از اوایل مرداد ۹۶ آغاز شده و تا اوایل مهر ادامه دارد.

ورودی بهمن ۹۶ هم از اواسط آبان آغاز شده و تا بهمن ادامه دارد.سایت ثبت نام سنجس می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد ۹۶ در مقطع کاردانی توصیه می کنیم یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و یا مقاله ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد را مطالعه کنید. برای مشاهده و اطلاع از دانشگاه بدون کنکور تهران کافی است فقط کلیک کنید .

ثبت نام دانشگاه آزاد ۹۶ در مقطع کارشناسی بدون کنکور

ثبت نام در مقطع کارشناسی هم به دو دسته کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته تقسیم می شود . به این شکل که اگر فوق دیپلم دارید و می خواهید وارد مقطع کاردانی به کارشناسی شوید باید در ثبت نام دانشگاه آزاد ۹۶ در مقطع کارشناسی ناپیوسته و اگر پیش دانشگاهی دارید و می خواهید.

برای اولین بار وارد مقطع کارشناسی شوید باید در ثبت نام دانشگاه آزاد ۹۶ مقطع کارشناسی پیوسته شرکت کنید. ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد هم کاملا بدون کنکور است و صرفا با داشتن مدارک فوق می توانید بدون شرکت در هیچ آزمون ورودی و برای اینکه طبق سال های گذشته  و۹۶ از اواسط مرداد ۹۶ آغاز می شود و معمولا تا اخرین روز ابتدایی مهر ادامه دارد.

ورودی بهمن ۹۶ هم از آبان تا بهمن است.و برای ثبت نام به سایت رسمی سنجش مراجعه کنید. اگر قصد ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی را دارید توصیه می کنیم برای راهنمایی بهتر مقاله ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد را مطالعه کنید. برای اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیک کنید. برای مشاهده دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیک کنید .

مهمترین خبر سال ۹۶ در کنکور ” ادغام ارشد و دکتری ۹۶ ، بزرگ ترین تغییر ثبت نام دانشگاه آزاد ۹۶

ثبت نام دانشگاه آزاد ۹۶ در رشته های با آزمون

باوجود اینکه بیش از ۹۵ درصد رشته محل های دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی بصورت بدون آزمون دانشجو می گیرد ولی هنوز رشته های گروه پزشکی دانشگاه آزاد که شامل رشته های دکتری عمومی پزشکی ، داروسازی ، دندانپزشکی و رشته های پیراپزشکی است به همراه معدودی از رشته های غیر پزشکی پرطرفدار دانشگاه آزاد فقط از طریق کنکور سراسری دانشجو می گیرند.

بنابراین متقاضیان ثبت نام دانشگاه آزاد ۹۶ در رشته های پزشکی و پیراپزشکی باید در ثبت نام کنکور ۹۶ شرکت کنند البته بعد از اعلام نتایج ، راه دانشگاه آزاد جدا شده و همچنان به روال گذشته انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۶ بصورت مجزا برگزار می گردد.

برای راهنمای بیشتر می توانید مقاله ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد ۹۶ را مطالعه کنید ویا با مشاوران متخصص ما تماس حاصل فرمایید.

ثبت نام دانشگاه آزاد ۹۶ کارشناسی ارشد بدون کنکور

یکی از مهم ترین تغییراتی که در ثبت نام دانشگاه آزاد ۹۶ را در ثبت نام کارشناسی ارشدمشاهده میکینیم. ب هدنبال سال های گذشته انتظار داشتیم دانشگاه آزاد بصورت مجزا اقدام به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد نماید ولی براساس اطلاعیه سازمان سنجش در مهرماه سال جاری ،ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد قرار بر این شد که ثبت نام دانشگاه آزاد ۹۶ در مقطع کارشناسی ارشد با ثبت نام ارشد ۹۶ دانشگاه های سراسری ادغام شود.

آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون

درنتیجه امسال دانشگاه آزاد آزمون جداگانه ای در مقطع کارشناسی ارشد برگزار نخواهد کرد و متقاضیان به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می بایست در سایت رسمی سنجش ثبت نام خود را انجام می دادند.

اما بعد از برگزاری آزمون و زمان اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد ، انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۶ بصورت مجزا از انتخاب رشته ارشد ۹۶ دانشگاه های سراسری برگزار می شود.

زمان ثبت نام از ۱ دی سال جاری آغاز شده و تا ۷ دی ماه مهلت ثبت نام خواهد بود که بعد از احتمال تدید ثبت نام طبق روال سال های گذشته وجود دارد است. برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست با مشاوره تحصیلی مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.

ثبت نام دانشگاه آزاد ۹۶ در مقطع دکتری

دکتری دانشگاه آزاد  هم مانند ارشد دستخوش تغییرات زیادی شد. طبق مصوبه کمیسیون آموزش مجلس ، قرار بر این شد که از سال ۹۶ آزمون دکتری دانشگاه آزاد با سایر موسسات آموزش عالی کشور و توسط سازمان سنجش برگزار شود .

در نتیجه همه متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه آزاد باید در آزمون دکتری سراسری ۹۶ ثبت نام کرده و در نتیجه ثبت نام جداگانه ای برای دکتری آزاد ۹۶ برگزار نمی شود. البته بعد از اعلام نتایج دانشگاه ازاد ، روند برگزاری انتخاب رشته دکتری آزاد ۹۶ و مصاحبه دکتری آزاد ۹۶ بصورت مجزا و توسط معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد برگزار می شود.

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد ۹۶

در مقطع دکتری از ۱۶ الی ۲۳ آذر ماه ۹۵ و سایت ثبت نام سایت سنجش می باشد.  مشاوران مرکز مشاوره ادامه تحصیلی مالیم گروه آماده اند ثبت نام دانشگاه آزاد ۹۶ را در همه مقاطع ادامه تحصیلی و بدون نیاز به مراجعه حضوری ، از طریق سیستم مشاوره ادامه تحصیلی تلفنی برای شما انجام دهند.

محرومیت کنکور ۹۷

محرومیت کنکور ۹۷

محرومیت کنکور ۹۷

چه کاره های باید انجام دهیم؟

ایا باید بیشتر از این تلاش کنم؟

ایا برای انتخاب رشته سبت به تراز اشتباه انتخاب کردم؟

رفع محرومیت کنکور چگونه محقق می گردد؟

به حد نصاب نرسیدن محل قبولی که شما مد نظر دارید چگونه است؟

درخواست تغییر دوره قبلی چگونه می باشد؟

شرایط رفع محرومیت کنکور ۹۷ چگونه می باشد؟

درخواست به حد نصاب نرسیدن محل قبولی چگونه است؟

این سوالاتی که مطرح شد نمونه ای از سوالات شما داوطلبین شرکت در کنکور می باشد که تا قبل از این که وارد عرصه کنکور شوید با این مورد مسایل رو به رو نشده بودید اما روزانه دهه ها نفر با مشاوران ما تماس میگیرند و سوالاتی را که دارند و جواب انها را نمی داند و حتی بدنبال یه مشاوره تحصیلی می گردند.

برای دریافت مشاوره با مشاورین مالیم تماس حاصل فرمایید.

افرادی که در کنکور ۹۶ قبول شده اند می توانند با مشاوره انتخاب رشته ۹۶ و تحلیل کارنامه خود به مراحل بعدی و رشته مورد علاقه و محل مورد علاقه خود بپردازند.

شرایط محرومیت در کنکور سراسری ۹۷

شرایط محرومیت در کنکور سراسری در سال های قبل هیچ حرفی از محرومیت از کنکور نبوده است ولی امسال تا تغییر قوانین و دستورالعمل های که ابلاغ شده است محرومیت از کنکور سراسری و دانشگاه های روزانه برای کسانی می باشد که بعد از مشخص شدن محل قبولی و رشته قبولی و در دانشگاه های روزانه قبول شوند برای کنکور سال اینده محروم می باشند و اگر شما جزء داوطلبانی بوده اید که در کنکور ۹۶ در دانشگاه های دولتی روزانه قبول شده اید و قصد ادامه تحصیلی در رشته و دانشگاه مورد پذیرش خود را ندارید تا ۷ مهر فرصت دارید که رفع محرومی را اعلام نمایید.

برای رفع این محرومیت(محرومیت کنکور ۹۷) شما می توانید با مراجعه به سایت سازمان سنجشپس از عضویت در سنجش گزینه اعتراض خود را نسبت به این موضوع انتخاب کرده و مراحل اعتراض را پشت سر هم انجام دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین مالیم تماس حاصل فرمایید.

برچسب ها : محرومیت کنکور ۹۷ , محرومیت کنکور , محرومیت 97 کنکور , شرایط محرومیت در کنکور سراسری , به حد نصاب نرسیدن محل قبولی , 

ثبت نام دانشگاه علمی و کاربردی

ثبت نام دانشگاه علمی و کاربردی

دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۷:۳۱ ب.ظ

ثبت نام دانشگاه علمی و کاربردی

ثبت نام دانشگاه علمی و کاربردی برای داوطلبان ادامه تحصل در این دانشگاه  پذیرش دردوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی برای سال تحصیلی ۹۶ و یا ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپوسته

اطلاعیه ۹۶ دانشگاه جامع علمی کاربردی برای اینکه برخی مراکز و واحدهای علمی کابردی که امکان ثبت‌نام را برای داوطلبانی که در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور برای سالتحصیلی ۹۷ -۱۳۹۶ موفق به ثبت‌نام نشدند، مقرر گردید مهلت مجددی به این منظور تعیین شود تا بتواننند در زمان مقرر خود ثبت نام را انجام دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مالیم گروه تماس فرمایید.

دانشجویان مقطع کاردانی می بایست در صورت پذیرفته شدن در زمان ثبت نام، دانش آموخته شده باشند و مدارک دانش آموختگی خود را به مرکز آموزش مربوط ارایه نمایند. متن کامل شرایط اختصاصی ثبت نام را می توانید از دفترچه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۹۶ مطالعه کنید . برای اطلاع از وضعیت شهریه دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی لذا به اطلاع افرادی که متقاضیان نام در دانشگاه بوده ولی در زمان فوق موفق به ثبت‌نام نگردیدند می‌رساند، ثبت‌نام مجدد برای پذیرش دراین دانشگاه  از روز یکشنبه مورخ ۹۶/۶/۱۹ آغاز و در روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۰۶/۲۲ پایان می‌پذیرد. دلوطلبان می بایست، در مهلت در نظر گرفته شده، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما، مندرجات اطلاعیه مورخ ۹۶/۵/۱۹ و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام در سایت سنجش بارگزاری کنند.

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت کاملا انلاین می باشد، مبلغ قابل پرداخت ۲۰۰٫۰۰۰ (دویست هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام اقدام نمایند.

برای دانلود دفترچه ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ۹۶ کلیک کنید

برای دانلود اصلاحیه دفترچه ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ۹۶ کلیک کنید .

برای دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته ( کاردانی به کارشناسی ) دانشگاه علمی کاربردی ۹۶ کلیک کنید

شرایط ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ۹۶

شرایط ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ۹۶ داوطلبان مقطع کاردانی باید دیپلم نظام جدید (فنی و حرفه ای، کاردانش و نظری)  و یا اینکه دیپلم نظام قدیم متوسطه (چهار ساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای) داشته باشند .

برخورداری از ساختار فیزیکی مناسب

شرایط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی ۹۶

شرایط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی ۹۶ متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی باید حتما مدرک کاردانی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی مورد تایید وزارت علوم ، و یا مدرک کاردانی پیوسته  و یا ناپیوسته در رشته دیگر و یا  آموزش های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش داشته باشند .

تغییر رشته در دانشگاه علمی کاربردی هیچ منعی نداشته بنابراین همه افراد می توانند نسبت به وضعیت تحصیلی خود ادامه تحصیل بدهند .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مالیم گروه تماس فرمایید



کپی برداری از سایت http://malimgroup.com

ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۶

ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۶

ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۶ به گزارش ریاست محترم رییس دانشگاه ازاد اسلامی، ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۶ فردا سه شنبه ۱۱ مهر ماه آغاز می شود .

ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد از فردا ( سه شنبه ) آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ روز جمعه چهاردهم مهرماه سال جاری ادامه دارد.

رای نام نویسی در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ارشد۹۶ باید به سایت سنجش مراجعه کنیم وبعد از وارد کردن اطلاعات شخصی وبدون واریز کردن وجه اضافی میتوانیم برای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری کارشناسی ارشد ۹۶ اقدام کنیم.

در هنگام ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون  وجود دارد و وارد کرد ان اطلاعات در سایت سازمان سنجش است از طریق تکمیل فرم اینترنتی و پرداخت  از طریق سیستم الکترونیکی امکان پذیر است.

ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بهمن ماه

متقاضیان ثبت نام در تکمیل ظرفیت در دوره کارشناسی ارشد ۱۰۰ رشته محل انتخاب کنند.

برای مشاهده دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد وارد صفحه شوید.

دکتر امیررضا شاهانی سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ضمن بیان اینکه از روز یکشنبه شازدهم مهرماه سال ۱۳۹۶ نتایج تکمیل ظرفیت دوره های ارشد و دکتری اعلام خواهد شد فرمودند: ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی برای تکمیل ظرفیت دوره ی دکتری حدودا دو هزار و چند صد نفر می باشد.

وی در ادامه گفت: متقاضیان تکمیل ظرفیت دوره ی دکتری قادر خواهند بود ۲۰ رشته و در دوره دوره کارشناسی ارشد ۱۰۰ رشته محل انتخاب رشته کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مالیم تماس حاصل فرمایید.



کپی برداری از سایت http://malimgroup.com

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران رشته حقوق

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران رشته حقوق

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران رشته حقوق و ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون رشته های که در ۹۷ رشته دانشگاهی هر ساله انجام میشود بدون آزمون به صورت تمام وقت و پاره وقت صورت میگیرد.

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران رشته حقوق در مقاطع بدون آزمون کاردانی پیوسته،ثبت نام بدون آزمون کاردانی ناپیوسته،ثبت نام بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد،ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته،ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد،ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد میباشد.

برای شرکت در دوره های بدون آزمون دانشگاه آزاد نحوه ورود به سیستم ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران رشته حقوق با مشاورین مرکز تماس بگیرید فقط کافی است با مشاوره مالیم گروه تماس حاصل فرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان و شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران رشته حقوق برای متقاضیان رشته های مختلف

ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران شرق رشته های بدون آزمون به در مقاطع کارشناسی و کاردانی ناپیوسته و کاردانی به صورت تمام وقت و پاره وقت صورت میگیرد.