مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

مشاوره کسب و کار کوچک

چگونه می توانم یک مشاور کوچک کسب و کار -


چگونه کسب و کار خود را مشاوره کسب و کار کوچک را رشد دهید؟ چه مهارت هایی نیاز دارید؟


من یک مشاوره کوچک برای یک مدت طولانی بوده ام و اینها ضروری است که برای من کار کرده است. من فکر می کنم آنها هم برای شما کار خواهند کرد.


در اینجا 18 مرحله برای تبدیل شدن به یک مشاور کوچک کسب و کار است. این که آیا شما خود را مشاوره، مربی، مشاور یا مربی می نامید، این مراحل به شما کمک می کند مجموعه مهارت های خود را توسعه داده و کسب و کار خود را افزایش دهید.


مفهوم مشاور مربی

یک مشاور کسب و کار کوچک با مشتریان در استراتژی، برنامه ریزی و حل مشکل کار می کند و به مشتریان کمک می کند تا مهارت های کسب و کار و دانش را توسعه دهند. این موضوعات از طراحی یک مدل کسب و کار یا طرح بازاریابی، تا تعیین کردن تکنیک های بازاریابی استفاده شده و نحوه استفاده از آنها محدوده است. شما اغلب به مشتریان کمک می کنید تا یاد بگیرند که چگونه برنامه ریزی و اجرای پروژه ها را یاد بگیرند. یک مشاور کسب و کار کوچک مشاوره می دهد، مهارت ها و طوفان مغزی با مشتری را برای تولید نتایج عملی و افزایش تفکر استراتژیک می دهد.


مربی کسب و کار کوچک به مشتریان کمک می کند تا با ایجاد تمرکز بر توسعه فردی، موفقیت را ایجاد کنند: مدیریت زمان، رفتار خرابکاری خود (مانند تعویق و انحراف)، پیدا کردن وضوح، تصمیم گیری و اقدام. هنگامی که کلاه مربیگری خود را میگذارید، توصیه نمیکنید. در عوض، به مشتری کمک می کنید که پاسخ ها را از درون خود پیدا کنید.


بین ICF (فدراسیون مربی مربیان بین المللی) یک مربی کسب و کار کوچک و آنچه که بقیه جهان فکر می کنند "مربی کسب و کار کوچک" است، سردرگمی زیادی وجود دارد. در مورد عناوین مجبور نباشید مگر اینکه شما بخواهید دقیقا تعریف ICF را دنبال کنید. شما می توانید خود را یک مشاور، مشاور، مربی یا مربی نامید، و بیشتر مشتریان متوجه خواهند شد که به این معنی است که شما به حل مسائل و کسب و کار خود کمک می کنید. توجه به نتایجی که مشتریان دنبال می کنند، توجه کنید. (اگر به آن کمک می کند، من خودم را "مشاور مربی" می شناسم تا نشان دهم از کارهای مشاوره و مشاوره در هنگام کار با مشتریان استفاده می کنم.)


شما باید مهارت های مشاوره ای و مهارت های مربیگری را به منظور موثر بودن و ارزش واقعی به کار ببرید. من از سال 1996 با صاحبان میکرو کسب و کارها و کارفرمایان انفرادی کار کرده ام و به ندرت پیدا می کنم که نیاز به مشاوره و راهنمایی ندارد.


این درست است: آنها تقریبا هرگز به من مراجعه نمی کنند و از مربیگری مستقیما درخواست می کنند. آنها از مشاوره میپرسند آنها از توصیه های عملی و طوفان مغزی می پرسند. اما در جستجو برای پیدا کردن راه حل ها و نقشه کشیدن یک استراتژی، صاحبان کسب و کار کوچک در حال قدم زدن هستند، مگر اینکه آنها کار توسعه شخصی و کار توسعه کسب و کار را انجام دهند که منجر به موفقیت می شود.

مشاوره  مشاوره خانواده

فهرست برای تبدیل شدن به یک مشاور کوچک کسب و کار

در اینجا لیستی از مواردی که باید در هنگام شروع یا رشد مشاوره کسب و کار کوچک کسب و کار خود داشته باشید فهرستی از موارد ذکر شده است:

ثبت نام دندانپزشکی بدون کنکور در خارج

با مهارت ساخت خود شروع کنید. شما نمیتوانید یک مشاور مؤثر باشید اگر به مالک مالک کوچک دست نیاورید. بی تفاوتی در ساخت مهارت های مداوم خود دارید شما تقاضای بیشتری می کنید و می توانید هزینه های بالاتری را بر اساس گستردگی نفس دانش و تخصص خود بپردازید.

تبلیغات صنعتی

سطح تجربه خود را بررسی کنید. نادر است که صاحب کسب و کار کوچک کسب و کار خود را به یک مشاور کوچک کسب و کار که تا به حال هرگز یک کسب و کار قبل از آن و یا به یک مشاور که سطح بالایی از تخصص در یک موضوع خاصی را ندارد. یک متخصص به عنوان تجربه 10،000 ساعت تجربه با موضوع آنها به عنوان تخصص خود را ادعا می شود. اگر از یک سیکل کاری 40 ساعته به عنوان حاکم خود استفاده کنید، بدین معنی است که شما باید حداقل 5 سال تجربه کامل را با موضوع کسب و کار کوچک خود داشته باشید تا خودتان یک متخصص را فرا بگیرید.

کسب و کار با سرمایه کم سود بسیار عالی مشاوره کسب و کار خانگی مشاوره راه اندازی کسب و کار

چرا بزرگ خود را تعیین می کنید؟ پیش از آنکه به طراحی و توسعه کسب و کار خود و مشتریان خود بیفزایید، متوجه شوید که میخواهید یک مشاور کوچک کسب و کار باشید و به این مخاطبان خاص کمک کنید. انگیزه شما چیست؟ دانستن این امر باعث می شود که شما در حال رفتن به موانع سرعت اجتناب ناپذیر در طول راه کسب و کار خود و خدمت به مشتریان خود باشید.

تکمیل ظرفیت سراسری

تعیین اینکه "موفقیت" به نظر می رسد برای شما شخصا. چشم خود را بر روی هدف نگه دارید. تعریف موفقیت از شخص به فرد متفاوت است. یک وقت برای تجسم کردن تمام راه هایی که یک تجربه مشاوره ای موفق در زندگی شخصی و حرفه ای شما آشکار خواهد شد، را بیابید.

ثبت نام داروسازی بدون کنکور در خارج  ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور  

یک طرح کسب و کار بنویسید از طریق تمام مراحل همان کاری که می توانید از طریق یک مشتری انجام دهید، بروید و روی طراحی مدل کسب و کار خود کار کنید. چیزهایی که باید در نظر بگیرید: چه قالب قانونی شما استفاده می کنید، چه ماموریت و دیدگاه های شما، چه پیشنهادات، مدل های قیمت گذاری و سود شما چیست. منابع مورد نیاز برای موفقیت، مانند پول، زمان، مهارت / دانش، تجهیزات و منابع انسان را شامل می شود. اهداف و نقاط قوت را برای 1 سال، 3 سال و 5 سال تعیین کنید. پست وبلاگ من را در مورد آنچه در طرح کسب و کار شما باید باشد بخوانید .

یک طرح بازاریابی بنویسید بسیاری از مشاوران کسب و کار کوچک وجود دارد. چگونه شما قابل توجه و ایستادگی کنید از جمعیت؟ چگونه با مخاطبین خود ارتباط برقرار کرده و ارتباط برقرار کرده و اعتماد کنید؟ آیا تنها از تکنیک های بازاریابی سنتی استفاده می کنید یا ترکیبی از بازاریابی سنتی و اینترنت؟ کدام یک از 100 تکنیک موجود، بهترین نتایج را به دست خواهند آورد؟ چقدر بازاریابی (در هر دو زمان و پول) سرمایه گذاری می کنید؟ اهداف بازاریابی شما چیست؟ مقاله من در مورد چگونگی انتخاب بهترین تکنیک های بازاریابی برای کسب و کار مشاوره خود را بخوانید.

یادگیری مهارت های مربیگری شما با افرادی که دارای نقاط قوت و ضعف خود هستند، کار خواهید کرد. یادگیری مهارت های شنیداری عمیق و نحوه پرسیدن سوال های معنی دار برای وضوح و تمرکز دادن. یاد بگیرید چگونه مشتریان را مسئول اجرای برنامه های کاری خود و نحوه مقابله با موقعیت های مشتری دشوار بدانید.

تمرکز یا طاقچه را انتخاب کنید. تعیین اینکه آیا تخصص شما نیاز به مجوز یا صدور گواهینامه (مشاورین مالی و مالیاتی، مشاوران حقوقی، مشاورین بیمه) دارد. آیا شما بر روی یک موضوع کوچک تمرکز می کنید، مانند استراتژی های بازاریابی ایمیل، یا متخصص هستید که می تواند به مشتریان با طیف گسترده ای از چالش ها و پروژه ها کمک کند؟ آیا شما با یک کسب و کار اندازه خاص بر اساس تعداد کارمندان یا درآمد کار می کنید؟ آیا شما فقط با مشتریان محلی کار می کنید، یا کسب و کار مشاوره خود را ملی / بین المللی خواهد بود؟

محرومیت کنکور ارشد  مشاوره تحصیلی محرومیت کنکور ۹۷  

تصمیم بگیرید که آیا قصد دارید آنها را مشاوره یا کار را برای آنها انجام دهید. بعضی از مشاوران بیشتر شبیه مربیان و مشاوران هستند که با صاحب کسب و کار کوچک برای انجام برنامه ریزی و کار استراتژی کار می کنند. دیگر مشاوران کسب و کار کوچک ارائه خدمات خاص به عنوان یک زیر قرارداد، به منظور افزایش کارکنان مشتری.

مشکلات زیادی را که بیشتر صاحبان کسب و کارهای کوچک کسب کرده اند یاد بگیرند و یک استراتژی را برای تعریف و حل این مشکلات طراحی کنند. وقتی که من با مشتریان مربیگری و دانشجویان در کلاسهای مشاوره من کار می کنم، من 29 خط مشکلی را که مشتریانم معمولا برای کمک به آن نیاز دارند، درک می کنم. از استراتژیها، ابزارها و ارزیابیهای موجود برای کمک به حل این مشکلات استفاده کنید یا استراتژیهای خود را ایجاد کنید. در نظر بگیرید مجموعه ابزار مشاور خود را در کنار هم قرار دهید.

عمیقا درک هفت منطقه از یک مدل کسب و کار را برای کمک به مشتریان خود در مناطقی که بیشترین آسیب را ایجاد می کنند یا بهتر از سرمایه گذاری در صورت تغییر آنها، درک کنید.

سیستم کسب و کار خود را به طوری که شما حداکثر بهره وری. از قالب ها، اتوماسیون و اسکریپت های فروش استفاده کنید. برای ایجاد این سیستم ها وقت خود را به زودی در راه اندازی کسب و کار خود آزاد کنید تا وقت و توجه خود را برای وظایف مهم تر آزاد کنید.

از کار اداری و بازاریابی کمک بگیرید وظایفی را که شما نمیخواهید انجام دهید، به اشتراک بگذارید، که شما کارشناس نیستید و یا از زمان تولید درآمد خود دور میشوید.

خود را از راه بیرون کنید در حالی که کار شما می تواند و باید برای شما معنی دار باشد، شما یک مشاور نیستید تا خودتان را پمپ کنید. شما یک مشاور برای خدمت به مشتریان خود هستید. شما قصد دارید آنها را راهنمایی کنید، به آنها کمک کنید تا جوانب مثبت و منفی هر یک از اقدامات را تعیین کنید و سپس آنها را به تصمیمات خود برسانید. شما نمی توانید آنها را از تصمیم گیری های غیرمنطقی یا از طریق پیاده سازی برنامه پیاده سازی جلوگیری کنید. به طور مساوی، اگر مشتری شما یک پیروزی بزرگ داشته باشد، ممکن است بخشی از آن به دلیل مشاوره شما باشد، اما باید از تقدیر به مشتری خود برای انجام آن منتقل شود. پیشاپیش تصمیم بگیرید که "تعامل مشتری موفق" به چه معناست.

صادق باشید در مورد زمینه های خود را از توسعه شخصی. هیچ کس کامل نیست. گاهی اوقات ما تعویض می شویم گاهی اوقات ما هیجان زده می شویم گاهی اوقات ما اجازه خشم یا ترس را از ما بهتر می سازیم. گاهی اوقات ما ارتباطی با هم نداریم. نقاط ضعف خود را بیابید و یا یاد بگیرند که چگونه برای غلبه بر آنها، یا کارمندان را استخدام کنید تا آنها را از بین ببرید.

تکنیک های بازاریابی را انتخاب کنید که منجر به واکنش مناسبی به مکالمات فروش می شود. پیگیری بازاریابی خود را بی وقفه اگر بازاریابی شما نتایج دلخواه را به دست نیاورده باشد، آن را اصلاح کنید. تکنیک های بازاریابی را انتخاب نکنید چرا که آنها روند گرم را دارند اگر آنها منجر به ایجاد یا تشخیص نام تجاری شما نمی شوند.

یادگیری حل مسئله، تصمیم گیری، مدیریت پروژه، و مهارت های مدیریت زمان. این چهار مهارت، ستون فقرات کمک شما را به مشتریان ارائه می دهد و به شما کمک می کند موفقیت تجاری خود را به کار گیرید.

از استادان یاد بگیرید چرا چرخ را مجددا راه اندازی کنید؟ با توجه به مشاوران پیشرو در صنعت خود، می توانید میانبرهای صمیمی را کشف کنید. در هر طرز تفکر تجاری کمیاب، افراد متعددی وجود دارند که در بالاترین حرفه خود قرار دارند. پیشنهادات خود را، روش های بازاریابی خود، نحوه کار آنها و نحوه کار آنها با مشتریان را مطالعه کنید. تعیین اینکه آیا این روش ها به شما و مشتریان شما نیز خدمت می کنند.

تاثیر معدل در کنکور سراسری۹۷

تاثیر معدل در کنکور سراسری۹۷

تاثیر معدل در کنکور سراسری۹۷ به چه نحوی است ؟

اگر اندکی با داوطلبان کنکور در مورد تاثیر معدل در کنکور سراسری۹۷ گفتگو داشته باشید ، شاید اکثر آن ها در مورد تاثیر معدل درکنکور۹۷ اطلاعات کافی نداشته باشند .

عده ای از داوطلبان هم وجود دارند که مفهوم تاثیر مثبت معدل در کنکور را به درستی نفهمیده اند .

سعی ما براین است که چگونگی تاثیر معدل ردر کنکور ۹۷ را بیان کنیم .

داوطلبان شرکت در کنکور سراسری دو دسته اند ک دسته اول داوطلبانی هستند ، که میزان بالا و پایین بودن معدل در کنکور برایشان بی تاثیر است . دسته دوم داوطلبانی هستند ، میزان معدل در کنکور برایشان اهمیت دارد ، و موثر است .

دسته اول داوطلبان کنکور چه کسانی هستند ؟ داوطلبانی که دیپلم خود را قبل از سال ۱۳۸۴ گرفته باشند ، و کسانی که مدرک پیش دانش گاهی خود را قبل از سال ۹۱ دریافت کرده باشند .

دسته دوم داوطلبان کسانی هستند که دیپلم خود را در سال ۸۴ و بعد از سال ۸۴ دریافت کرده باشند ، و مدرک پیش دانشگاهی آن ها مربوط به سال ۹۲ و بعد از آن باشد .

سوالی که مطرح می شود این است که چرا این تغییر وضعیت روی داد ، و تصمیم براین شد ، که معدل دیپلم داوطلبان در کنکور موثر باشد .

قبل از سال ۸۴ دانش آموزان فقط خود را برای شرکت در آزمون سراسری آماده می کرند ، این دانش آموزان به شیوه راه حل های تشریحی مطالب کتاب توجه نمی کردند ، و فقط امتحانات پایانی خود را در حد قبولی مطالعه می کردند .

در این میان هم دانش آموزانی بودند ، که برای موفقیت در امتحانات تلاش بسیار می کردند ، اما نتیجه زحمات آن ها بی نتیجه می ماند ، و عملا کسی که معدل بالا کسب می کرد با کسی که معدل پایین می گرفت هیچ تفاوتی نداشتند .

برای این که حق دانش آموزانی که در آزمون های پایانی تلاش بسیار می کردند ، از بین نرود ، و دانش آموزان انگیزه کافی برای کسب نمره بالا در امتحانات داشته باشند ، از شیوه تاثیر معدل در کنکور استفاده کردند .

در صورت هر ابهام یا سوالی و مشاوره تحصیلی می توانید با مشاوران مالیم گروه در ارتباط باشید 

 

تاثیر معدل در کنکور سراسری ۹۷
تاثیر معدل در کنکور سراسری ۹۷

نحوه تاثیر معدل در کنکور سراسری۹۷

نحوه تاثیر معدل در کنکور سراسری۹۷ به شیوه تاثیر مثبت است .

بدین معنا که سوابق تحصیلی در کنکور ۹۷ مورد بررسی قرار می گیرد .

میزان معدل دیپلم داوطلبان ۲۵ درصد تاثیر مثبت ، و معدل پیش دانشگاهی ۵ درصد تاثیر مثبت دارد .

منظور از معدل دیپلم و پیش دانشگاهی ، معدل دروسی است که امتحانات آن ها به صورت نهایی برگزار می شود .

منظور از تاثیر مثبت این است که اگر معدل داوطلبی پایین باشد ، هیچ گونه تاثیری در رتبه کنکور داوطلب ندارد .

برای بیان نحوه محاسبه تاثیر معدل در کنکور سراسری ۹۷ به توضیحات زیر توجه فرمایید

در ابتدا باید نمره داوطلب در امتحانات نهایی دیپلم و پیش دانشگاهی را به تراز تبدیل کنیم . به طور مثال تاثیر نمرات نهایی درس شیمی را در کنکور ریاضی بررسی می کنیم .

ابتدا نمرات نهایی درس شیمی را به تراز تبدیل می کنیم .

فرض کنید ، تراز درس شیمی سوم دبیرستان از امتحان نهایی ۶۵۰۰ باشد . تراز درس شیمی در پیش دانشگاهی ۷۰۰۰ و تراز درس شیمی در کنکور ۶۰۰۰ باشد .

تاثیر درس شیمی دیپلم ۲۵ درصد است و تاثیر درس شیمی پیش دانش گاهی ۵ درصد است .

تراز درس شیمی برای کنکور به صورت زیر است .

%۲۵* ۶۵۰۰ + %۵ * ۷۰۰۰ + %۷۰ * ۶۰۰۰ = ۶۱۷۵

می بینید شخصی که در کنکور تراز ۶۰۰۰ را کسب کرده با تاثیر مثبت دروس دیپلم و پیش دانشگاهی تراز خود را به ۶۱۷۵ می رساند .

اگر تراز بدست آمده کمتر از تراز کنکور داوطلب باشد ، آن تزاز اعمال نمی شود، و تراز کنکور داوطلب مورد توجه قرار می گیرد . برای روشن شدن موضوع به مثال زیر توجه کنید .

تراز درس شیمی داوطلب امتحانات دیپلم ۶۲۰۰  تراز درس شیمی داوطلب در مقطع پیش دانشگاهی ۶۵۰۰ و تراز درس شیمی داوطلب در کنکور ۷۰۰۰

%۲۵ * ۶۲۰۰ + %۰۵ * ۶۵۰۰ + %۷۰ * ۷۰۰۰ = ۶۷۷۵

می بینید که تراز داوطلب کمتر از تراز او در کنکور می شود در نتیجه  همان تراز ۷۰۰۰ را برای داوطلب منظور می کنند .

 

داوطلبانی که مدرک دیپلم خود را در یکی از رشته های علوم انسانی ، ریاضی فیزیک ، علوم تجربی کسب کرده اند ، می توانند در کنکور مربوط به رشته خود یا کنکور رشته ای دیگرثبت نام کنند .

مثلا شخصی که دارای دیپلم ریاضی است می تواند می تواند برای شرکت در کنکور سراسری در یکی از سه رشته گفته شده ثبت نام کند .

اگر این شخص در کنکور علوم انسانی شرکت کند نمی تواند از امتیاز تاثیر مثبت دروسی که مختص رشته علوم انسانی است استفاده کند .

 

داوطلبان عزیز می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره شرایط شرایط تاثیر معدل و مشاوره تحصیلی برای کنکور  مالیم گروه تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور 
پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور  رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور  ثبت نام دانشگاه پیام نور  شرایط تحصیل دندانپزشکی در اتریش  اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  برنامه ریزی ویژه کنکور ۹۷ تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمه دوم  تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بهمن ۹۶  دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری ۹۶  زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۷  آخرین رتبه قبولی رشته پزشکی  سهمیه مناطق محروم در رشته های پزشکی  ثبت نام دندانپزشکی بدون کنکور در خارج  ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور  سهمیه مناطق محروم در رشته های پزشکی  برنامه ریزی ویژه کنکور ۹۷  مشاوره تحصیلی رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد  زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۷  برنامه ریزی درسی پیش دانشگاهی ویژه عید انتخاب رشته ی کنکور تجربی ۹۷ مشاوره و برنامه ریزی کنکور تجربی مهمان شدن در خوابگاه   زمان درخواست مهمان موقت دانشگاه پیام نور  ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان گیلان غرب  شرایط انصراف از تحصیل و شرکت مجدد دانشگاه روزانه  هزینه انصراف از دانشگاه سراسری  جریمه انصراف از دانشگاه روزانه  جواب اعتراض رفع محرومیت کنکور ۹۷  شرایط رفع محرومیت در کنکور  محرومیت کنکور ارشد  مشاوره تحصیلی محرومیت کنکور ۹۷  ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه ۹۶  لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سمنان بهمن ماه  ثبت نام دانشگاه بدون کنکور رشته مدیریت شهری  لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد کاشان  دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور

ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور

ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور  چگونه است ، و چه شرایطی دارد .

در این مقاله سعی داریم شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور را در همه مقاطع تحصیلی شرح دهیم .

قبل از همه قصد داریم مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور را بیان کنیم .

اولین مزیتی که دانشگاه پیام نور نسبت به دانشگاه های دیگر ( به غیر از دانشگاه های روزانه ) دارد ، پرداخت شهریه پایین نسبت به دانشگاه های دیگر است .

برای شرکت در کلاس های دانشگاه پیام نور هیچ اجباری وجود ندارد . کلاس ها به صورت حضوری ، غیر حضوری و الکترونیکی برگزار می شود .

دانشجویان اگر مایل باشند ، می توانند در کلاس ها که عمدتا به صورت رفع اشکال است شرکت کنند .

امکان ادامه تحصیل برای شاغلین و کارمندان وجود دارد ، زیرا هیچ گونه اجباری برای شرکت در کلاس های دانشگاه پیام نور وجود ندارد .

امکان ادامه تحصیل در دو رشته دانشگاهی برای دانشجویان فراهم است .

با توجه به زیاد بودن واحد های دانشگاهی و گستردگی آن امکان ادامه تحصیل در نزدیک ترین واحد دانشگاهی به محل سکونت دانشجو وجود دارد .

امکان مهمان شدن در دانشگاه پیام نور برای دانشجویان فراهم است .

 

 ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور در مقطع کارشناسی

کلیه داوطلبانی که در آزمون سراسری ثبت نام نکرده اند ، یا ثبت نام کرده اند ، و در جلسه آزمون حضور نداشته اند ، یا مجاز به انتخاب رشته نشده اند می توانند بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه های سراسری ثبت نام کنند .

یکی از دانشگاه های پذیرش بر   اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور است .زمان ثبت نام آن هم نیمه مرداد هر ماه همزمان با انتخاب رشته دانشگاه  سراسری است .

داوطلبان می توانند در زمان گفته شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند ، و پس از دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته ، و مطالعه آن ثبت نام خود را انجام دهند .

داوطلبان می توانند در دفترچه انتخاب رشته از ۱ تا ۱۵۰ رشته را انتخاب نمایند ، که این انتخاب ها می تواند از بین دانشگاه های پیام نور باشد .

شرایط ثبت نام در دانشگاه پیام نور بدون کنکور در مقطع کارشناسی : داوطلبانی می توانند ثبت نام کنند که دارای مدرک پیش دانش گاهی  یا دیپلم نظام قدیم  یا دارای مدرک کاردانی باشند .

داوطلبانی که دیپلم نظام جدید را دارند ، ولی مدرک پیش دانشگاهی ندارند حق ثبت نام ندارند . پذیرش دانشگاه پیام نور بدون کنکور فقط بر اساس سوابق تحصیلی  انجام می پذیرد ، در نتیجه معدل دیپلم و پیش دانشگاهی داوطلبان بسیار اهمیت دارد ، و می بایست به طور دقیق در دفترچه ثبت نام وارد شود .

داوطلبان مرد می بایست مشکل نظام وظیفه نداشته باشند .

داوطلبان محترم برای درسترسی به اطلاعات بیشتر در مورد زمان ثبت نام ، انتخاب رشته ، شرایط شرکت در دانشگاه پیام نور بدون کنکور و هر سوال و ابهامی با کارشناسان مالیم گروه در ارتباط باشند .

ثبت  نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد

ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد از میان افرادی که دارای مدرک کارشناسی هستند ، انجام می شود .

این داوطلبان می توانند در دوره های فراگیر که برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد انجام می شود شرکت کنند .

دانشجویان می توانند ، بدون توجه به رشته تحصیلی مقطع کارشناسی خود ، در هر رشته ای که دوست دارند ، و در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور۹۷

قرار دارد ، ثبت نام کنند .

ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد به این صورت است که فرد متقاضی پس از ثبت نام در دوره فراگیر و انتخاب رشته دلخواه خود در مرحله دانشپذیری قرار می گیرید .

دانشپذیر موظف است دروس ترم اول مقطع کارشناسی ارشد را بخواند ، و پس از کسب کردن حد نصاب لازم در دروس ارائه شده  به مرحله دانشجویی وارد می شود .

شخص می بایست قبل از وارد شدن به مرحله دانشجویی شهریه دروسی ( ترم اول ) را که گذرانده پرداخت کند .

تفاوت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد با ثبت نام از طریق آزمون

مبلغ شهریه دانشجویانی که از طریق دوراه های فراگیر پیام نور وارد دانشگاه شده اند ، اندکی بیشتر از دانشجویانی است که از طریق آزمون کنکور ارشد وارد دانشگاه شده اند .

در مدرک فارغ التحصیلی دانشجویان دوره های فراگیر عنوان فراگیر بیان می شود .

ارزش مدرک دانشجویانی که از طریق آزمون وارد دانشگاه شده اند ، بیبشتر از مدرک دوره های فراگیر پیام نور است .

داوطلبان محترم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط و مدارک لازم و منابع دوره های ارشد فراگیر پیام نور و

مشاوره تحصیلی با مشاوران مالیم گروه ارتباط برقرار کنند.

ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور در مقطع دکترا 

دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور در مقطع دکترا را دارند ، می بایست فقط از طریق آزمونی که از طریق سازمان سنجش ، و برای ورود به دوره دکترای دانشگاه پیام نور برگزار می شود ، شرکت کنند .

البته برای دانشجویان نفرات برتر دانشگاهی و استعداد های درخشان امکان ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور در مقطع دکترا وجود دارد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آیین نامه ها و قوانین و مقررات دانشگاه پیام نور و مشاوره تلفنی دانشگاه پیام نور با 

مشاوران مالیم گروه در ارتباط باشید .


منبع : 

ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور

  راه های فهمیدن خیانت زن درمان بدبینی به همسر  راه حل های اختلاف زناشویی  مشاوره رفع خجالت  مشاور امور زناشویی  مشاوره زناشویی دوران عقد  مشاوره اختلافات زناشویی تلفنی  مشاوره شکست عشقی  مشاوره شک همسر  مشاوره خانواده حضوری در تهران
لیسانس به پزشکی   ازمون لیسانس به دندانپزشکی 
ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور  رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور  ثبت نام دانشگاه پیام نور  شرایط تحصیل دندانپزشکی در اتریش  اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  برنامه ریزی ویژه کنکور ۹۷ تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمه دوم  تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بهمن ۹۶  دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری ۹۶  زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۷  آخرین رتبه قبولی رشته پزشکی  سهمیه مناطق محروم در رشته های پزشکی  ثبت نام دندانپزشکی بدون کنکور در خارج  ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور  سهمیه مناطق محروم در رشته های پزشکی  برنامه ریزی ویژه کنکور ۹۷  رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد  زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۷  برنامه ریزی درسی پیش دانشگاهی ویژه عید انتخاب رشته ی کنکور تجربی ۹۷ مشاوره و برنامه ریزی کنکور تجربی مهمان شدن در خوابگاه   زمان درخواست مهمان موقت دانشگاه پیام نور  ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان گیلان غرب  مشاوره آزمون ورودی مدارس تیزهوشان  مشاوره برای آزمون تیزهوشان  برنامه ریزی درسی پایه دهم تجربی  روشهای کاهش استرس قبل از کنکور  ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان گیلان غرب  بهترین راه قبولی در تیزهوشان  مشاوره درسی مقطع ابتدایی  مشاوره برای ورود به تیزهوشان  مشاوره برای تیزهوشان تهران مشاوره افت تحصیلی دبستان  مشاوره تحصیلی کنکور خصوصی  شرایط رفع محرومیت در کنکور  محرومیت کنکور ارشد  محرومیت کنکور ۹۷  ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه ۹۶  لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سمنان بهمن ماه  ثبت نام دانشگاه بدون کنکور رشته مدیریت شهری  لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد کاشان  دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد  زمان اعلام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد  رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اصفهان  لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد  لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مشهد  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سنندج  رشته های بدون کنکور بهمن ماه کرمانشاه  ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور رشته عمران کارشناسی بدون کنکور بهمن ماه  لیست رشته های بدون کنکور تهران جنوب  رشته عمران کارشناسی بدون کنکور  ثبت نام دانشگاه بدون کنکور حقوق پیوسته  ثبت نام رشته چاپ بدون کنکور

ثبت نام دانشگاه پیام نور

ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور  رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور  ثبت نام دانشگاه پیام نور  شرایط تحصیل دندانپزشکی در اتریش  اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  برنامه ریزی ویژه کنکور ۹۷ تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمه دوم  تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بهمن ۹۶  دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری ۹۶  زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۷  آخرین رتبه قبولی رشته پزشکی  سهمیه مناطق محروم در رشته های پزشکی  ثبت نام دندانپزشکی بدون کنکور در خارج  ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور  سهمیه مناطق محروم در رشته های پزشکی  برنامه ریزی ویژه کنکور ۹۷  رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد  زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۷  برنامه ریزی درسی پیش دانشگاهی ویژه عید انتخاب رشته ی کنکور تجربی ۹۷ مشاوره و برنامه ریزی کنکور تجربی مهمان شدن در خوابگاه   زمان درخواست مهمان موقت دانشگاه پیام نور  ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان گیلان غرب  مشاوره آزمون ورودی مدارس تیزهوشان  مشاوره برای آزمون تیزهوشان  برنامه ریزی درسی پایه دهم تجربی  روشهای کاهش استرس قبل از کنکور  ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان گیلان غرب  بهترین راه قبولی در تیزهوشان  مشاوره درسی مقطع ابتدایی  مشاوره برای ورود به تیزهوشان  مشاوره برای تیزهوشان تهران مشاوره افت تحصیلی دبستان  مشاوره تحصیلی کنکور خصوصی  مشاوره تحصیلی پنجم ابتدایی  انتخاب رشته تلفنی تجربی  مشاوره تلفنی کنکور رایگان  مشاوره کنکور به صورت تلفنی  مشاوره تحصیلی سوم ابتدایی  مشاوره برنامه ریزی تیزهوشان  مشاوره ثبت نام تیزهوشان  مشاوره انتخاب رشته دبیرستان  با رتبه ۴۰۰۰۰ تجربی کجا قبول میشم؟  مشاور تحصیلی کنکور تجربی  مشاوره کودک لجباز  مشاوره تحصیلی تیزهوشان  شرایط انصراف از تحصیل و شرکت مجدد دانشگاه روزانه  هزینه انصراف از دانشگاه سراسری  جریمه انصراف از دانشگاه روزانه  جواب اعتراض رفع محرومیت کنکور ۹۷  شرایط رفع محرومیت در کنکور  محرومیت کنکور ارشد  محرومیت کنکور ۹۷  ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه ۹۶  لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سمنان بهمن ماه  ثبت نام دانشگاه بدون کنکور رشته مدیریت شهری  لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد کاشان  دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد  زمان اعلام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد  رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اصفهان  لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد  لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مشهد  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سنندج  رشته های بدون کنکور بهمن ماه کرمانشاه  ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور رشته عمران کارشناسی بدون کنکور بهمن ماه  لیست رشته های بدون کنکور تهران جنوب  رشته عمران کارشناسی بدون کنکور  ثبت نام دانشگاه بدون کنکور حقوق پیوسته  ثبت نام رشته چاپ بدون کنکور  ثبت نام رشته معماری بدون کنکور  ثبت نام رشته مکانیک بدون کنکور تهران  رشته حسابداری بدون کنکور  ثبت نام رشته اشپزی بدون کنکور  ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور  ثبت نام رشته برق بدون کنکور  ثبت نام داروسازی بدون کنکور در خارج  ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور  شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور  شرایط تحصیل  دندانپزشکی در روسیه  ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور  ثبت نام دانشگاه سراسری بدون کنکور  زمان آزمون دکترای وزارت بهداشت ۹۷  منابع ازمون دکتری مهندسی شیمی ۹۶  شرایط ثبت نام کنکور ۹۷ دکتری  دندانپزشکی بدون کنکور شهید بهشتی  ثبت نام دانشگاه بدون کنکور پزشکی  لیست رشته های تکمیل ظرفیت دکتری ۹۶  تعداد دانشجوی مجاز در کلاس های مقطع دکتری دانشگاه آزاد  اعلام نتایج آزمون وکالت ۹۶  تاریخ ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری ۹۶  ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه تهران ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون  دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری  شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶  تکمیل ظرفیت سراسری  مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری  رتبه قبولی رشته پرستاری دولتی  آخرین رتبه قبولی رشته پرستاری دولتی  آخرین رتبه قبولی مامایی  آخرین رتبه قبولی رشته حقوق  آخرین رتبه قبولی مهندسی عمران  آخرین رتبه قبولی پرستاری  آخرین رتبه قبولی علوم آزمایشگاهی  رتبه قبولی فیزیوتراپی در دانشگاه آزاد  رتبه و کارنامه قبولی رشته پرستاری آزاد  اعزام دانشجو به آلمان  اعزام دانشجو  مشاوره لجبازی کودکان  روانشناسی کودک  مشاوره کودک آنلاین  مشاوره حرف شنوی کودکان  مشاوره پسر نوجوان مشاوره تربیت صحیح کودکان   مشاوره برای ازدواج  مشاور کودک خوب تهران  مشاوره شکست در ازدواج  مشاوره تلفنی روابط زناشویی  مشاوره قبل ازدواج تلفنی  مشاوره قبل از ازدواج  مشاوره پیش از ازدواج  مشاوره روابط زناشویی   ضرورت مشاوره قبل از ازدواج  راهکار های گرفتن طلاق از طرف زن  مشاوره خانواده طلاق  مشاوره افسردگی بعد از طلاق  مشاوره تلفنی طلاق توافقی  درمان بدبینی به همسر  راه های تقویت اعتماد به نفس  مشاوره تربیت کودک  مشاوره کاهش استرس  مشاوره روانشناسی تلفنی  راه های فهمیدن خیانت زن درمان بدبینی به همسر  راه حل های اختلاف زناشویی  مشاوره رفع خجالت  مشاور امور زناشویی  مشاوره زناشویی دوران عقد  مشاوره اختلافات زناشویی تلفنی  مشاوره شکست عشقی  مشاوره شک همسر  مشاوره خانواده حضوری در تهران

 

ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور

ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور

ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور به چه صورتی انجام می شود؟ شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور چیست؟ آیا تمامیه رشته ها در دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور ارائه می شود؟

این ها سوالات متداولی است که در ذهن اغلب داوطلبان ثبت نام و ورود به دانشگاه آزاد به وجود می آید.

چند سالی است که دانشگاه آزاد با هدف افزایش و ارتقای بارعلمی قشر داوطلب تحصیل در دانشگاه اقدام به پذیرش و ثبت نام داوطلبان متقاضی می کند.البته این ثبت نام بدون شرکت در کنکور صورت صورت می گیرد و نیازی به داشتن رتبه کسب شده در کنکور نمی باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر مورد ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور با مشاوران مالیم گروه تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – ۹۰۹۹۰۷۵۲۴۳

سال های قبل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مشروط به کیفیت معدل بود ولی از سال ۹۳ تاکنون این شرط نیز حذف شده است تا داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد با خیال راحت بتوانند در رشته خود ثبت نام کنند.

دانشگاه ازاد طی این چند سال در جهت اهداف علمی پژوهشی و بهبود سطح کیفیت تحصیلی و جذب دانشجویان بورسیه از کشور های همسایه ثبت نام بدون کنکور در اکثر رشته ها را آغاز کرده.برای اطلاعات در مورد ثبت نام دانشگاه ، انتخاب رشته و تمامی سوالات تحصیلی با مشاوره تلفنی کنکور و یا مشاوره تحصیلی کنکور مالیم گروه تماس حاصل فرمایید

حدود ۹۵درصد رشته های دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی به صورت بدون کنکور ارائه می شود.به جز رشته های پزشکی،دندان پزشکی،داروسازی و رشته های پیراپزشکی که امکان ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه آزاد وجود ندارد سایر رشته ها به صورت بدون کنکور ارائه می شود.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

هرساله دانشگاه آزاد در دو ورودی مهرماه و بهمن ماه اقدام به پذیرش و جذب دانشجو می کند.زمان ثبت نام برای ورودی مهر از اواسط شهریور شروع شده و تا اوایل مهر ادامه می یابد.

زمان ثبت نام برای ورودی بهمن از اواخر دی شروع شده و تا اوایل بهمن ادامه می یابد.در ادامه به نحوه ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور می پردازیم.

ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور

ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور در چهارمقطع کاردانی پیوسته،کاردانی ناپیوسته،کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته صورت می گیرد.

داوطلبانی که فقط مدرک دیپلم دارند می بایست در مقطع کاردانی پیوسته ثبت نام کنند و بعد از گذراندن دوره کاردانی و اخذ مدرک آن می توانند در مقطع کارشناسی ناپیوسته شرکت کنند که ثبت نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته داشتن مدرک کاردانی است.

داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی هستند می توانند در دو مقطع کاردانی ناپیوسته یا کارشناسی پیوسته ثبت نام کنند.ثبت نام در مقطع کارشناسی پیوسته مشروط به داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی می باشد.

به طور کل داوطلبانی که در دوران تحصیل در رشته های انسانی،تجربی و ریاضی تحصیل کرده اند می توانند در مقطع کارشناسی پیوسته ثبت نام کنند.

اگر شما قبل از ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور،از طریق کسب رتبه وارد دانشگاه شده اید ولی بنابه دلایلی نتوانستید واحدهای مربوطه را بگذرانید می توانید بعد از ثبت نام بدون کنکور واحدهای مشترک را البته در صورت اخذ نمره بالاتر از ۱۲ تطبیق بدهید تا از این طریق دوباره هزینه و وقت خود را بیهوده تلف نکنید.

بسیار سوال شده است که تفاوت ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور و با کنکور در چیست؟

باید در جواب بگوییم تنها تفاوت در نحوه ورود به دانشگاست.وگرنه شرایط دیگر نظیر شهریه پرداختی به دانشگاه تفاوتی با یکدیگر ندارد.مدرک فارغ التحصیلی نیز تفاوتی با یکدیگر ندارد و هردو دارای ارزش و اعتبار یکسان می باشند.

فقط دانش جویانی که اقدام به ثبت نام دانشگاه آزاد براساس سوابق تحصیلی داشته اند حق جابه جایی یا مهمانی را به سایر واحدها ندارند و این تفاوت چشمگیر این دونوع ورود به دانشگاست.

نحوه ی ثبت نام بدون کنکور در مقاطع مختلف

برای مشاهده دفترچه ثبت نام کارشناسی دانشگاه آزاد ۹۶ کلیک کنید

حال می خواهیم به بررسی نحوه ی ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور در مقاطع مختلف دانشگاه ازاد بپردازیم.

برای ثبت نام بدون کنکور بایستی شما ابتدا به سایت azmoon.org مراجعه کنید و مقطع مورد نظر و نحوه ثبت نام خود را انتخاب کنید.

ابتدا برای ثبت نام بایستی نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام کنید ودر مرحله ثبت نام کدآن را وارد کنید.البته باید توجه داشته باشید که کارت اعتباری ثبت نام براساس سوابق تحصیلی با ثبت نام تکمیل ظرفیت متفاوت است.

اگر با وارد کردن رشته مورد نظر خود لیست دانشگاه های مورد ارائه دهنده این رشته را می بینید ولی اگر خواهان دانشگاه و شهر به خصوصی هستید می توانید نام آن ها را در کادر وارد کنید و لیست رشته های آن را ببینید.

کارشناسی ناپیوسته برای افرادی است که مدرک دیپلم ندارند و برای اخذ درک کارشناسی یا لیسانس باید مدرک کاردانی را دریافت کنند و این بشتر برای رشته های فنی حرفه ای و کاردانش است که مدرک پیش دانشگاهی ندارد.

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد

کارشناسی ارشد:کارشناسی ارشد در اکثر رشته های خود نیاز به کنکور است اما در حال حاضر دانشگاه آزاد لیست رشته های بدون کتکور در مقطع کارشناسی ارشد خود قرار داده است و برای ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد  نیاز به مدرک کارشناسی است.

در مقطع دکتری قابل ذکر است که دانشگاه ازاد پذیرش بدون کنکور را انجام می دهد اما در مورد رشته های موجود در لیست بدون کنکور دانشگاه ازاد باید هنگام شروع ثبت نام حضوری دانشگاه ازاد مراجعه کنید و یا می توانید با مشاورین انتخاب رشته تماس برقرار کنید

مدارک و شرایط لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد را در مقاله های قبلی برای شما ارائه دادیم.

برای مشاوره تحصیلی ثبت نام دانشگاه و انتخاب رشته با مشاورین مالیم گروه تماس برقرار کنید.مشاوره تحصیلی

مشاوره خانواده