مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری :ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری از ۴ آبان ماه الی ۷ ابان ماه ادامه داشته و داوطلبان در این تاریخ می توانند از طریق سایت سازمان سجش نسبت به ثبت نام تکمیل ظریت سراسری که بر اساس سوابق تحصیلی است اقدام کنند و همچنین می توانند برای ثبت نام و شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری با مشاوران مالیم گروه تماس حاصل فرماید.

امادر بحث انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری :ما برای داوطلبانتکمیل ظرفیت سراسری دفترچه تکمیل طرفیت را قرار دادیم.شما عزیزان با دانلود و مطالعه کامل دفترچه می توانید ازنحوه دقیق ثبت نام تکمیل طرفیت و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری و موسسات اموزشی عالی ازاطلاع دقیق کسب کنید و همچنین برای اطلاع از رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کنکور سراسری می توانید از  مشاوره تلفنی کنکور مالیم گروه راهنمایی کامل بگیرید.

تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری به دو صورت انجام می شود.اول بر اساس سوابق تحصیلی و بعد برای کسانی که در کنکور سراسری شرکت کرده اند.دانشگاه های غیر انتفاعی و پیام نور در بیشتر رشته هایی که بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو پذیرش می کند .

به طور خلاصه قبولی در تکمیل ظرفیت سراسری براساس سوابق تحصیلی به مدل دیپلم یا پیش دانشگاهی نظام قدیم یا همان ۴ساله داوطلبان مربوطه است و نیازی نیست که داوطلب در کنکور سراسری شرکت کرده باشد و در هر رشته داوطلبانی  دارای معدل بالاتری باشند شانس قبولی بیشتری دارند و لازم به ذکر است که بگوییم رشته های پزشکی ، دندان پرشکی و داروسازی

شامل ثبت نام تکمیل ظرفیت با سوابق تحصیلی نمی باشد و برای ان لازم است حتما در کنکور سراسری شرکت کرده باشند و پذیرش این رشته ها در تکمیل ظرفیت پردیس های خود گردان است.

برای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری و کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی با مشاوران مالیم تماس حاصل فرمایید.

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری ۹۶

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری ۹۶

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری ۹۶ طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش تاریخ تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری ۹۶از ۲۳ابان شروع شده وتا ۲آذر ادامه دارد وامکان این موضوع هست که این زمان تمدید شود.در این زمان دانشگاه هایی که ظرفیت پذیرش دانشجوی خود را نتوانستند کامل کنند در این زمان امادگی خود را برای پذیرش دانشجو اطلاع میدهند.

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری ۹۶

از آنجاییکه که زمان تکمیل ظرفیت در پاییز ماه است دانشجویان متقاضی میتوانند مشغول به تحصیل شوند ودر صورت قبولی جدید در دانشگاه مدنظر شروع به تحصیل کنند. برای پی بردن به زمان دقیق تحصیل افراد متقاضی در تکمیل ظرفیت میتوانید با مشاوران مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.

برای دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری کلیک کنید.

تاریخ تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری ۹۶

سوال بیشتر متقاضیان این است که آیا رشته های تراز اول تجربی مانند پزشکی ودندان پزشکی  هم در زمان تکمیل ظرفیت اعلام میشوند یا نه؟؟؟در جواب باید گفت در سال های اخیر رشته هایی مانند مامایی در زمان تکمیل ظرفیت براساس سوابق تحصیلی  گذشته صورت میگرفت که در دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ذکر میشد.انتخاب این رشته ها بصورت بدون کنکور انجام میشودو برای ورود به دانشگاه دارای پروسه آزمون مصاحبه وهمچنین سایر فاکتورها میباشد که بایددر انتخاب این رشته ها دقت کامل کرد.

تفاوت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری با دانشگاه آزاد در این است که نحوه ارزیابی انتخاب رشته آن ها باهم متفاوت است.در امتحان سراسری قبول شدن در رشته مورد نظر براساس سابقه تحصیلی است ورتبه وتراز بدست آورده در آن زیاد مدنظر نیست.

حال توصیه های لازم را برای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکورسراسری به شما ارائه میدهیم.

تا آن جا که امکان دارد از ثبت نام در کافی نت های شلوغ وپررفت وآمد ممانعت کنید.براساس آخرین آمار درصد بالایی از شکست در قبولی ها ناشی از اشتباه در زمان ثبت نام صورت گرفت است واغلب جابجایی در عکس ها رخ میدهد.

مورد دیگر روش انتخاب رشته است که باید دقت کافی بخرج دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با مشاوره کنکور در مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری ۹۶

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری ۹۶

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری برای آن دسته از متقاضیانی صورت مفید است که به دلیل عدم آگاهی از اولویت های رشته ها موفق به یک انتخاب رشته خوب نشده اند یا از وضعیت موجود خود یعنی نوع رشته یا دانشگاه تحصیلی خود رضایت کافی ندارند.

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت فرصت خوبی است تا با کسب اطلاعات جدید پیرامون انتخاب رشته به وضعیت تحصیلی خود سروسامان بدهیم ودر دانشگاه ورشته مورد نظر خود قبول شوند.

زمان وتاریخ انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری ۱۳۹۶ هنوز اعلام نشده است ولی متقاضیان علاقه مند میتوانند با برقراری تماس تلفنی با مشاوران مالیم گروه از زمان دقیق آن مطلع شوند.به یاد داشته باشید که انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری ۹۶ فرصت مهمی است ونباید به راحتی از کنار آن گذشت.همچنین میتوانید از مشاوران مالیم گروه درخواست انتخاب رشته تکمیل ظرفیت تخصصی کنید.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکورسراسری ۹۶

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکورسراسری ۹۶ ابتدا باید سازمان سنجش اطلاعیه مبنی بر انتخاب رشته تکمیل ظرفیت را اعلام کند.همزمان دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶ منتشر میشود.برای دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری را از همین سایت دانلود کنید.

در این دفترچه نیز مانند دفترچه انتخاب رشته کنکور هر رشته دارای کدمخصوص خود است.بعد از تعیین لیست مورد نظر خود باید صورت رشته های انتخابی خود را در زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری ۹۶ مشخص کنیم ودر سایت سنجش ثبت کنیم  ودر پایان یک کدرهگیری دریافت کنیم.و از آن در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته سراسری ۹۶ استفاده کنیم.

بطور کلی تکمیل طرفیت تحت الشعاع ۲ بخش قرار میگیرد.یکی برای حاضرین در جلسه کنکور و دیگری مربوط به کسانی است که در جلسه کنکور شرکت نکرده اند وبراساس سوابق تحصیلی آن ها تکمیل ظرفیت صورت میگیرد البته رشته هایی که نیاز برای امتحان کنکور ندارند ودر تکمیل ظرفیت هستند عمدتا مربوط به دانشگاه های غیر انتفاعی وپیام نور هستند.

توضیح در این زمینه نیازمند مهارت وتخصص است که به متقاضیان توصیه میشود با مشاوره کنکور مشاوران مالیم گروه تماس حاصل کنند.

پزشکی بدون کنکور

پزشکی بدون کنکور

شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۵۴ ب.ظ

پزشکی بدون کنکور

پزشکی بدون کنکور :تحصیل در رشته های پزشکی یکی از هدف های تمام دانش آموزانی است که در دوران مدرسه به رشته ی تجربی گرایش پیدا می کنند.

قبولی در رشته های پزشکی ارزوی خیلی از داوطبان تجربی در کنکور است و خیلی از این داوطلبان در مدت زمانی طولانی با برنامه ریزی های تحصیلی و مشاوره های کنکور برای قبولی در رشته های پزشکی تلاش می کنند.

اما از آنجایی که پذیرش در رشته های پزشکی محدود است ولی رقابت برای قبولی در آن زیاد است اکثرا پس از تلاش های زیاد موفق به قبولی رشته های پزشکی در دانشگاه های سراسری نمی شوند و این امر سبب می شود که خیلی از ان ها برای رسیدن به اهداف تحصیلی خود ناامید شوند . اما  ثبت نام دانشگاه بدون کنکور پزشکی برای آن دسته از داوطبانی که موفق به قبولی در کنکور نشده اند خبر بسیار خوبی است.

بدون کنکور رشته های پزشکی

ثبت نام بدون کنکور پزشکی در دانشگاه های آزاد و علمی کاربردی باعث شده که خیلی از کسانی که برای قبولی در رشته های پزشکی دانشگاه های سراسری مشقت و رنج های زیادی کشیدن بتوانند برای رسیدن به جایگاه پزشکی و پوشیدن لباس های سفیدی که از دوران جوانی آرزوی آن را داشته اند،دوباره به هدف خود امیدوار شوند.

این دسته از داوطلبانی که در رشته های پزشکی موفق به قبولی در دانشگاه های سراسری نشده اند و قصد دارند که بدون کنکور تحصیل در این رشته ها را ادامه دهند سوالات زیادی برای ان ها به وجود می اید.

پزشکی بدون کنکور در کیش

شما عزیزان برای اطلاع از نحوه ی ثبت نام بدون کنکور رشته های پزشکی می توانید از مشاورین تحصیلی مالیم گروه راهنمایی بگیرید.

داوطلبان عزیز باید بدانند در چند رشته ی بخصوصی از پزشکی ثبت نام بدون کنکور در هیچ دانشگاهی صورت نمیگیرد.

این چند رشته شامل دندان پزشکی ،داروسازی می باشد و پذیرش در دانشگاه برای این رشته ها نیاز به قبولی در آزمون است.

رشته های پزشکی مانند کاردانی هوشبری ، کاردانی علوم آزمایشگاهی ،اتاق عمل ،کاردانی مامایی ،کاردانی دامپزشکی  از جمله رشته هایی هستند که بصورت بدون کنکور ثبت نام میگردد.اما رشته های دیگری مانند مهندسی پزشکی  و گیاه پزشکی و خیلی از رشته های دیگر از شاخه ی پزشکی  هستند که بدون کنکور ثبت نام  به عمل می اید.

اما جدا از این رشته مهم دانشگاه هایی هستند مانند پزشکی بدون کنکور کیش که رشته های پزشکی مورد نظر را در لیست انتخاب رشته ی بدون کنکور خود داشته باشند.

شما عزیزان برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام بدون کنکور پزشکی می توانی بامشاورین مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.

شما عزیزان برای مشاوره گرفتن می توانید از طریق تلفن ثابت همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱ شب با مشاورین مالیم گروه تماس برقرار کنید.



کپی برداری از سایت http://malimgroup.com

تاریخ ثبت نام دانشگاه بدون کنکور علمی کاربردی

تاریخ ثبت نام دانشگاه بدون کنکور علمی کاربردی

تاریخ ثبت نام دانشگاه بدون کنکور علمی کاربردی :ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی همانند دانشگاه ازاد تمامی رشته های بدون کنکور  را در لیست انتخاب رشته ی خود دارد و تحصیل در این دانشگاه برای افرادی که در کنکور سراسری شرکت نکردند فرصت خوبیست که تحصیل خود را ادامه دهند.برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و انتخاب رشته دانشگا ه علمی کار بردی می توانید از مشاوره تحصیلی مالیم گروه راهنمایی بگیرید

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

مقطع کاردانی همان فوق دیپلم است. تمام افراد که دارای مدرک دیپلم در تمام رشته های دوره متوسطه از قبیل تجربی ، انسانی،ریاضی،فنی و کاردانش می باشند، می توانند با ارائه مدرارک مراحل ثبت نام دانشگاه بدون کنکور جامع علمی کاربردی را تکمیل کنند .

برای داوطلبان محدودیت تغییر رشته وجود ندارد و به این منظور است که اگر دیپلم شما با رشته ای که قصد دارید ادامه تحصیل دهید سنخیت نداشت و غیر مرتبط بود،می توانید در هر رشته ای که در لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی قرار دارد را انتخاب کنید.

تمام کسانی که دیپلم دارند می توانند در هر رشته ای که در دانشگاه جامع علمی کاربردی قرار دارد تحصیل کنند و قابل ذکر است که نیازی هم به مدرک پیش دانشگاهی شما نیست پس داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی ندارند هم می توانند در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی تحصیل کنند و در صورتی که شکا داوطلبان عزیز مدرک پیش دانشگاهی در رشته های ریاضی یا تجربی و یا انسنی دارید می توان ثبت نام در دانشگاه آزاد را هم پیشنهاد کرد.چون دانشگاه آزاد هم بدون آزمون کنکور در مقطع کارشناسی ثبت نام می کند.

نکات مهم درثبت نام جامع علمی کاربردی

برای داوطلبان محدودیت تغییر رشته وجود ندارد.و به این منظور است که اگر دیپلم شما با رشته ای که قصد دارید ادامه تحصیل دهید سنخیت نداشت و غیر مرتبط بود،می توانید در هر رشته ای که در لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی قرار دارد را انتخاب کنید

شما عزیزان برای کسب اطلاعات تتحصیلی و مشاوره تلفنی رایگان می توانید همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱ شب از طریق تلفن ثابت با مشاوران مالیم گروه تماس بگیرید.