مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان

مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان و مشاوره تلفنی همان خدمات مشاوره حضوری را ارائه می دهد به جز اینکه از طریق تلفن انجام می شود.

برای دریافت مشاوره تلفنی با ما تماس حاصل فرمایید

43 52 907 909

تماس فقط از طریق تلفن ثابت

در گذشته از این رسانه غالباً برای مداخله در بحران استفاده می شد. با این حال ، به نظر می رسد در موارد اخیر حتی در مواقع غیر بحرانی گشودن این نوع مشاوره حتی بیشتر است.

اگرچه ، مشاوره چهره به چهره هنوز رایج ترین شکل مشاوره محسوب می شود ، مشاوره تلفنی مزایای خاصی را ارائه می دهد که می تواند آن را برای برخی از گزینه های مناسب تر کند.

مالیم یعنی

بهترین ها در کنارتان

ما به شعار هر ایرانی یک مشاور،اعتقاد داریم

شما هم به یک مشاور نیاز دارید...!

مشاوره تحصیلی تلفنی برخلاف برخی از راهنماها که توسط داوطلبان اداره می شود ، یک مرکز مشاوره مشاوره رایگان است که توسط مشاوران متخصص و مجرب اداره می شود. این سرویس گمنامی دو طرفه را ارائه می دهد ، به این معنی که هویت مشاور و تماس گیرنده ناشناس باقی می مانند.

ما درک می کنیم که دستیابی و به اشتراک گذاشتن نگرانی های خود با شخصی از طریق تلفن آسان نیست ، به خصوص وقتی با آنها آشنا نیستید.

مشاوره تحصیلی تلفنی

ما قدردانی می کنیم از تلاشی که شما باید در این مرحله اول به سمت رشد و پیشرفت برداشته باشید و درک کنیم که ممکن است دلهره هایی در مورد به اشتراک گذاری اطلاعات حساس وجود داشته باشد یا اینکه انجام این کار بی خطر است.

شماره مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان

به همین دلیل ، مشاوران ما وقتی برای اولین بار با ما در ارتباط هستند ، وقت خود را برای توضیح سیاست محرمانه بودن در مشاوره تحصیلی تلفنی  رایگان توضیح می دهند. اثربخشی فرآیند مشاوره به اعتماد به نفس بین مشاور و تماس گیرنده بستگی دارد.

هرگونه اطلاعاتی که به اشتراک می گذارید بین شما و مشاوران در مشاوره تحصیلی تلفنی  کاملاً محرمانه باقی بماند ، به جز در مواردی که خطر آسیب رساندن به خود یا دیگران وجود دارد.

روند مشاوره ، تدریجی است که مستلزم مکالمه عمیق با یک مشاور است که وقت خود را برای درک کامل نگرانی شما خواهد گرفت. اگرچه روند مشاوره سریع نیست ، اما شما از حمایت و مراقبت مستمر ما در طی این فرآیند اطمینان دارید.

مشاوره یک فعالیت مشترک است. بنابراین ، نقش شما در شناسایی و درک مسئله و یافتن راه حل هایی برای رفع آنها بسیار مهم است.

بسته به نگرانی خاص شما و میزان پریشانی شما در نتیجه ، مشاوران ما برای آموزش مهارت های خاص و تکنیک های خاص به شما آموزش می دهند تا به شما در مدیریت بهتر پریشانی کمک کنند.


مشاوره ازدواج تلفنی

مشاوره ازدواج تلفنی

مشاوره ازدواج تلفنی

مشاوره ازدواج تلفنی

بهترین مشاوره ازدواج تهران

بهترین مشاوره ازدواج تهران

بهترین مشاوره ازدواج تهران :همه می دانیم ازدواج یکی از حساس ترین تصمیماتی می باشد که بر آینده افراد تاثیر بسیاری می گذارد.

بنابر این باید دقت کاملی در انتخاب آن به خرج داد چرا که تنها یک سهل انگاری می تواند سبب آسیب به آینده افراد گردد.

بهترین مشاوره ازدواج تهران

امروزه با توجه به تغییر نسل ها و تفکرات مدرن بیش تر با ازدواج های ناموق مواجه

می شویم بنابر این نیاز به مشاوره ازدواج ضروری است تا اقراد در شرف ازدواج

به اشتباه و فقط با بهره گیری از احساسات دست به ازدواج نزنند.

 

 

 

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی از سراسر کشور با شماره

9099075243

از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره تماس حاصل فرمایید

 

 

وظایف مشاوره ازدواج

مشاوره ازدواج موظف است با پرس و جو و تست های متفاوت میزان تفاهم زوجین

را بسنجد و در صورت وجود مشکلات در صورت قابل حل بودن راهکارهای لازم را ارئه دهد.

مشاوره ازدواج باید تمامی موقعیت های زوجین را بسنجد و آن ها را از دشواری های

زندگی مشترک و وظایف هر یک آشنا کند.

او باید در صورت عدم هماهنگی زوجین با یک دیگر به صورت قانع کننده و منطقی با آن ها صحبت کند.

 

 

 

 

مرکز مشاوره خانواده-حقوقی گروه مالیم با در اختیار داشتن مشاورین مجرب برای حل

مشکلات  راهنمایی خاص خود را ارائه می دهند.

شما در این مرکز می توانید به صورت مشاوره حضوری و تلفنی با مشاورین ارتباط برقرار کنید و شما نیز می توانید مشاوره خانم یا آقا خود را انتخاب کنید.

کافیست با شماره 9099075243 تماس بگیرید.

 

 

اگر نیازمند دریافت انواع مشاوره چه مشاوره خانواده چه مشاوره ازدواج و… هستید گروه مالیم را به شما معرفی می کنیم .

این گروه از کاردی مجرب و متخصص استفاه کرده  تا بهترین نتایج را به شما عزیزان ارائه دهد.برای دریافت مشاوره خوب با گروه مالیم در تماس باشید.


مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی

بهترین مشاور خانواده

بهترین مشاور خانواده

بهترین مشاور خانواده به مشاوری گفته میشود که بدون نیت و جهت گیری ابتدا شما را از ماهیت و توانایی ها و ایرادات خودتان اگاه سازد و در مرحله ی بعد با توجه به روحیاتتان راهکارهای مناسب برای مقابله با چالش هایتان را به شما بدهد.

خانواده به عنوان مهمترین رکن زندگی هر فردی به طبع ملزوم به رسیدگی و نگهداری است همانطور که برای نگهداری گیاه منزلمان وقت صرف میکنیم اب و نور می دهیم و و دما را متناسب نگه میداریم به همین صورت هم باید از رکن مهمی چون خانواده نگهداری کرد.

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی از سراسر کشور با شماره

43 52 907 909

از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره تماس حاصل فرمایید

 

شما عزیزان در هنگام بروز مشکل در خانواده ی خود با مراجعت به بهترین مشاور خانواده یعنی گروه مشاورین مالیم

میتوانید چه به صورت حضوری و چه مشاوره تلفنی و حتی انلاین از اموزه های بهترین مشاور خانواده بهرمن شوید.

 زمانی  که شما به بهترین مشاور خانواده نیاز دارید را با زمانی که صرف درد دل کردن با دوستان بعضا نامحرم خود صرف میکنید را اشتباه نگیرید

کار را به دست کاردان بسپارید و از متخصصین مجرب ما کمک بخواهید و با کمک بروز ترین و نوین ترین راهکارهای علمی به مشکلات خانوادگی خود رسیدگی کنید.

بهترین مشاور خانواده
بهترین مشاور خانواده

در این موارد نیازمند بهترین مشاور خانواده هستید

  • مشاوره خانواده
  • مشاوره دوستی و رابطه
  • مشاوره پیش از ازدواج
  • مشاوره بعد از ازدواج
  • مشاوره به منظور همسر داری
  • مشاوره به منظور برخورد مناسب با خانواده همسر
  • مشاوره به منظور حل اختلافات
  • مشاوره ی بدبینی
  • مشاوره ی شکاک بودن همسر
  • مشاوره ی ازدواج های از هم گسیخته
  • مشاوره زناشویی
  • مشاوره ی مسائل جنسی
  • مشاوره خیانت
  • مشاوره طلاق
  • مشاوره کودک
  • مشاوره کودک و نوجوان
  • مشاوره تربیت فرزند

موارد دیگر نیاز به مشاوره خانواده

زمانی که همسران از ارتباط با هم ناامید شده اند و هر کدام مسیر زندگی شخصی خود را پیش میگیرند به ان طلاق عاطفی گفته میشود که هزاران برابر بدتر و خطرناک تر از طلاق واقعی است.

  • عدم درک متقابل نسبت به خواسته ها و علایق
  • ناتوانی در برقرار کردن ارتباط صحیح با همسر

ناتوانی در ارتباط درست و صحیح با همسر میتواند نارضایتی در زندگی به بار  بیاورد که به تنهایی پیامد های منفی خود را داراست.مشاجره های مداوم میتواند زندگی را هر روز از روز قبل سرد تر کرده و زوجین را از هم دورتر کند.

  • پیش از اقدام به طلاق

زوجین قبل از هر گونه تصمیم گیری و اقدامی برای طلاق میتوانند با مراجعت به بهترین مشاور خانواده راههنمایی های در این خصوص دریافت کنند تا بتوانند مشکلات خود را کنار بگذارند و حتی در حد امکان کمرنگ کنند و با صحبتها ی پی در پی در حضور بهترین مشاور خانواده از طلاق صرف نظر کنند

  • رفتارهای منفی همسر

گاهی در خانواده مشکلاتی پیش می اید که افراد در حل ان دچار مشکل میشوند و چاره جویی را بی نتیجه میپندارند درست در اینجاست که نیاز به وجود یک شخص سوم عالم و بی طرف احساس میشود.

مشاوره کودک تلفنی رایگان

مشاوره کودک تلفنی رایگان در برخی از موارد کودکان لج باز میشوند و هیچ کدام از خواسته ای مارا گوش نمیکنند .تا جایی که صدای خودمان را بالا نبریم آنها به حرف های ما گوش نمیکنند .

برای دریافت مشاوره تماس حاصل فرمایید

43 52 907 909

تماس فقط از طریق تلفن ثابت

برای برسی مشکلات بالا باید نکات زیر را جدی بگیریم :

 شما باید چیزی بگویید که در واقع هدفی از آن دارند و سپس آن مطالب را جدی بگیرند. پس کلمات خود را با دقت انتخاب کرده ، سپس آنها را با صداقت، و محکم به کودکان انتقال دهید. کودک شما به زودی یاد خواهد گرفت که در اولین لحظه‌ای که شروع به صحبت می‌کنید، به شما گوش فرار دهد. برای این منظور به نکات زیر توجه کنید:

گروه مشاوره مالیم

به ما اعتماد کنید

43 52 907 909

تماس فقط از طریق تلفن ثابت

  1. مجبورش کنید به چشم‌هایتان نگاه کند نه به فرش و دیوار و… نگویید که سرات را پایین بینداز.
  2. آرام ولی محکم صحبت کنید : سعی کنید به صورت جدی ولی آرام و محکم با او صحبت کنید ، او متوجه میشود که شما با اون جدی هستید ولی سر اون فریاد نکشید ، سعی کنید که کلامت خود را با مکث به او منتقل کنید .

دلایل کنجکاوی کودکان…؟

نحوه رفتار با کودکان بیش فعال…؟

مشاوران گروه مالیم پاسخگوی شما هستند…

  1. از جملات پرسشی خود داری کنید : چرا که در این صورت شما میل به پیوستن او را دارید اما او فکر میکند که از او نظر خواهی کرده اید در این صورت میتواند که جوابش منفی باشد .
  2. به صورت ساده و واضح با او صحبت کنید : از کلماتی که ممکن است اورا گیج و سر در گم کند جلوگیری کنید هر چه گفنوگو کم تر و ساده تر باشد نتیج رضایت بخش تر است .
  3. هرازگاهی احساسات خود رابه کودک خود بگویید : باید مدت زمانی مشخصی داشته باشد اگر هرروز و هر ساعت باشد فرزند شما لوس میشود که مورد پسند شما نیست .

در برخی از موارد کودکان زمانی که شما به آنها محبت نکنید دچار افسردگی شده و گوشه گیر میشوند چو چون میبینند که شما با آنها هیچ صحبتی نمیکنید با خودشان صحبت میکنند بنابراین هر چندوقت یک بار با آنها درد و دل کنید

بگذارید که رابطه ی شما علاوه بر رابطه ی والدین و فرزندی به یک رابطه ی دوستانه تبدیل شود تا کودک شما در آینده با شما در صورت برخورد با مشکل  بتواند با شما صحبت کند و از شما نظر خواهی کند نه این که با دیگر افراد صحبت کند . سعی کنید که اورا با دیگر افراد مقایسه نکنید چرا که مقایسه کودک را زده کرده و حس نفرت در او تحریک میشود و در آینده ممکن است که با مشکل مواجه شوید

مشاوره کودک تلفنی رایگان در برخی از اوقات دیگر شما نمیتوانید کاری کنید بهتر است این کاررا به دست یک مشاور که کار آن این است بسپارید

برای دریافت مشاوره تلفنی

با ما تماس بگیرید

تماس فقط از طریق تلفن ثابت

43 52 907 909

در مواقع ای که کودک شما نیاز به مشاوره ی کودک دارد نشانه های زیثر بروز داده میشود :

  • افسردگی طولانی کودک ، گوشه گیری و…..
  • نشان ندادن علاقع ای از طرف کودک به ارتباط اجتماعی
  • احساس عصبانیت و خشم زیاد و طولانی در کودک
  • احساس اضطراب و نگرانی مداوم کودک خوردن ناخن ،انگشت و…
  • احساس مسئولیت شدید  نسبت به دیگران
  • اضطراب جدایی از والدین وترسیدن ازآینده حتی د رهنگام مسافرت 
  • اختلال تمرکز و توجه درکودک
  • زندگی در رویای گذشته خیال پردازی مشکوک
  • تغییر در عادات روزانه مانند خوردن و خوابیدن و بازی کردن ویادگیری و…
  • احساس ناتوانی والدین برای حل مشکلات

مشاوره روانشناسی کودک :

در صورت مراجعه به روانشناس کودک باید توجه داشته باشید که راوانشناسان راز دارند پس لصرار بر فاش کردن مواردی که روانشناسان نمیتوانند انجام دهند نداشته باشید.

مشاره هایی در تربیت کودکان انجام داد میشوند که نیز به شما کمک میکند تا در ارتباط با کودکتان و امور تربیتی درچار مشکل نشوید.

زمانی که کودک را از دست خود ناراحت کرده اید سعی کنید که این دلخوری را بر طرف کنید تا کودک شما بیاموزد که در مواقع ای که اشتباهی مرکتب میشود و شما از دست او دلخور شده اید از شما معذرت خواهی کند

مشاوره تلفنی پیش فعالی کودک :

اگر کودک شما بیشتر ازحد یک کودک عادی فعالیت دارد دچار دچار پیش فعالی است

 در مورد این موضوع جای هیچ گونه نگرانی نیست به شرظی که بدانید این انرژی اضافه راچگونه کنترل کرده وآن را در راه مناسب تخلیه کنید .

بنابراین بهترین کار برای کنترل انرژی مراجعه پیش کسی است که راهکار این مشکل را بداند بنابراین بهترین راهکار مراجعه به یک روانشناس متخصص کودکان است بنابراین باید به دنبال یک مرکز مشاوره ی خوبی باشید که بتواند این مشکل را در کم ترین زمان حل کند بهترین مرکزمشاوره در تهران مرکز مشاوره ی مالیم است که از بهترین روانشناسان کشور دعوت به همکاری کرده تا بتواند بهترین خدمات رسانی را داشته باشد 

 

شماره تلفن مشاوره خانواده

مشاوره خانواده در تهران

مشاوره خانوادگی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی تلفنی

مشاوره تلفنی روانشناسی

شماره مشاور روانشناس

گروه مالیم اولین مرکز مشاوره تلفنی در ایران

43 52 907 909

دلایل گوشه گیری و بهانه گیری کودکان :

  حتما برای شما بهانه گیری کودکان و لج کردن آنها مشکل ایجاد کرده است . کودکان زمانی که نادیده گرفته شوند به لج افتاده و بهانه گیر میشوند و میتوانند شما را به راحتی کلافه کنند که در این صورت شما از کوره در رفته و کاری میکنید مشکل را دوبرابر میکنید در این صورت باید به آنها توجه کنید و به آنها بفهمانید که برای شما مهم هستند و آنها یاد گرفته و همین کار را انجام میدهند البته حتما با یک مشاور صحبت کنید

مشاور کودکان و نوجوانان :

مشاوره کودک تلفنی رایگان کودکی و نوجوانی سنی بسیار حساس و تاثیر گذار است بنابراین باید توجه داشته باشید که یک تصمیم عجولانه ممکن است آینده ی کودک شما را به تاریکی بکشاند

پس با مشورت با یک مشاور برجسته میتوانید این کاررا انجام دهیم همان طور که در بالا اشاره کردیم پیدا کردن یک مرکز مشاور کاری سخت است و هم زمان گیر

گروه مالیم این مشکل را حل کرده بنابراین با شماره زیر تماس گرفته تا بتوانید مشکلات را حل کنید

شما با  اولین تماس با تلفن همراه خود از 5 دیقیه مکالمه رایگان از طرف شرکت هدیه میگیرید

مشاوره قبل از ازدواج تلفنی و حضوری

مشاوره قبل از ازدواج تلفنی و حضوری ازدواج یک امر بسیار مهم است که در تمام ادیان به آن اشاره شده است.

برای دریافت مشاوره ازدواج تماس حاصل فرمایید.

409 432 66 – 021

پس باید یک تصمصم درست بگیریم که فرد مورد نظر ما باید چه ویژگی هایی داشته باشد ، چراکه این تصمیم قرار است تا آخر عمرمان بر گردن ما باشد .

مالیم یعنی

بهترین ها در کنارتان

ما به شعار هر ایرانی یک مشاور،اعتقاد داریم

شما هم به یک مشاور نیاز دارید...!

مهم ترین کار برای این مورد دادن یک تست برای خود شناسیه که با این تست فرد ویژگی های خود را شناخته و بر اساس آنها یک انخاب درست میکند .

مشاوره تلفنی برای ازدواج تنها برای قبل از ازدواج نیست ، بلکه افراد بعد از ازدواج هم نیز به مشاوره در زمینه های مختلف نیازمند هستن .

برای دریافت مشاوره…!

از طریق تلفن ثابت با شماره

43 52 907 909

تماس حاصل فرمایید

برای مثال برای حاملگی مشاور جنسی به  آنها داده میشوند مشاوره خانواده در مشهد

مشاوره خانواده در اصفهان

مشاوره خانواده در تبریز

مشاوره خانواده در اهواز

مشاوره خانواده در اردبیل

مشاوره خانواده در یزد

مشاوره خانواده کرمانشاه

مشاوره خانواده در ایلام

مشاوره خانواده در رشت

مشاوره خانواده در کرمان

مشاوره خانواده در کرج

برای تربیت فرزندان به آنها مشاور خانواده داده میشود .

وحتی برای اختلافاتی که دو همدم باهم دارند به آنها مشوره داده میشود .

یا حتی برای طلاق که این مشاوره واجب است که تا حد ممکن باید مشکل را ریشه کن کرد تا زوجه کارشان به طلاق کشیده نشود .

چگونه با همسر خود یک رابطه پایدار داشته باشم :

بهترین کار این است که همسر خود را سرزنش نکنیم .

مشاوره قبل از ازدواج تلفنی

مشاوره قبل از ازدواج تلفنی و حضوری این را بدانید علاوه براین که شما اورا انتخاب کرده اید ،اونیز شمارا انتاب کرده است که این نیز خود یک انتخاب سخت است .

قبل از ازدواج باید جدیت داشت…!

برای این کار چند توصیه به شما داده میشود :

 

مشاوره تلفنی

مشاوره تلفنی رایگان

شماره مشارره تلفنی

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره خانواده حضوری

مشاوره تلفنی خانواده

  • بدون توجه به رفتار همسر خود بهترین باشید
  • رفتار نرم و ملایمت آمیز در مقابل خشم
  • حساسیت‌های همسر خود را بشناسید
  • حساسیت‌های خود را بشناسید
  • اورا سرزنش نکنید
  • اورا تهدید نکنید

دلایل ترس جوانان از ازدواج

امروز بسیاری از جوانان برای این که بخواهند با جنس مخالف رابطه ای داشته باشند میترسند این ترس چند دلیل دارد که عبارت اند از  :

  1. ممکن است پسر ییا دختر از گذشته یک رابطه ی ناموفق داشته باشد که تمام احساسات او به بازی گرفته شده است .
  2. ممکن است که این فرد در خانواده ای متولد شده است که از همان ابتدا ادرا با رابطه با جنس مخالف ترسانده باشند .
  3. ممکن است که اطرافیان حرف های ناپسندی از این کار به فرد بزنند و اورا از این کار منصرف کنند
  4. و…..

در هر حال رابطه با جنس مخالف واجب است چرا که فرد معاشرت با افراد مختلف را میاموزد و فرد در آینده بسیار موفق میشود .

البته باید توجه داشت که این رابطه باید کنترل شده باشد نه این که در آینده افراد پشیمان شده باشند و از رابطه بترسند.

مشاوره ازدواج تلفنی رایگان

   اگر شما فردی هستین که پایدار بودن رابطه برای شما بسیار مهم است پیشنهاد ما به شما این است که یک مشاوره ی خوب پیدا کنید و حرف خود رابا او درمیان بگذارید

پیداکردن یک مشاور خوب کاری بسیار سخت و وقت گیر است بنابراین باید به دنبال یک مرکز مشاوره ی خوب باشید که ما در این مقاله یک مرکز مشاوره به شما معرفی میکنیم که توانسته بهترین خدمات را در کم ترین زمان به افراد ارائه دهد

مرکز مشاوره ی مالیم ، مرکزیست که از بهترین مشاوران و روانشناسان دعوت به همکاری کرده و این افراد در تمام طول روز به شما مشاوره میدهند

مرکز مشاوره ی ازدواج تلفنی :

همه میدانند که زمان چیز بسیار باارزشی ست و بدست آوردن زمان امکان پذیر نیست

بنابراین برخی از مراکز برای این که در وقت صرفه جویی کنند  گروهی از مراکز را تاسیس کرده اند که این مراکز به صورت تلفنی به شما مشاوره میدهند

گروه مشاوره تلفنی مالیم  شمارا که در هر کجا از کشورهستید در کم ترین زمان به مشاورانی وصل میکند که این خودش یک امتیاز برای این مرکز است .

مرکز مشاوره ازدواج حضوری

مراکز هستند که نمیتوانند به صورت تلفنی مشکل شما را حل کنند ، برای همین برخی از مراکز خدماتی به صورت حضوری نیز تاسیس کرده اند در این صورت شما به مرکز مشاوره مورد نظر خود رفته و مشکل خود را با او درمیان میگذارید و روانشناس با تجربه و علمی که دارد تصمیم درستی برای شما و زندگی و برای آینده ی شما میگیرد.

مرکز مشاوره مالیم توانسته در برخی از استان های بزرگ ( کلانشهرها ) مراکز مختلفی برای خدامت حضوری ایجاد کند که این مراکز روز به روز در حال بزرگ تر شدن و رو به پیشرفت هستند .