مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

وکالت طلاق توافقی

وکالت طلاق توافقی

وکالت طلاق توافقی .در اول مقاله می بایست باید برای شما توضیح بدهیم که در واقع منعنی وکالت چیست. وکیل طلاق توافقی ممکن است از سمتع زن و یا خود  مرد باشد و این کار به هر دو روش ممکن است

این مدل از وکاللت یا در سند ازدواج و یا در سند عقد به ثبت می رسد.و یا اینکه اگر زوجی خارج از کشور باشد دادن وکالت از طریق وکالت نامه طلاق در سفارت آن کشور انجام می گیرد.

. وکالت برای طلاق که از سوی مرد تقاضا می شود به این منظور نیست که مرد نتواند زن را طلاق دهد.مرد در هر زانتشارمان که بخواهد می تواند شخصا تقاضای طلاق را اجرا کند.

مرد اگر بخواهد در صورتی که در کشوری دیگر باشد و بخواهد می تواند وکالت طلاق را به جز همسر خود به فرد دیگری واگذار کند تا کار های طلاق را انجام دهد. مثلا ممکن است به خواهر خود وکالت طلاق توافقی بدهد تا کار های مربوط به طلاقش پیگیری کند. پس حتما وکالت طلاق  توافقی مربوط به زن و شوهر نمی باشد هر کسی می تواند وکالت را بر عهده بگیرد.

به این نکته توجه کنید هیچ کس اعم از زنی که حق طلاق و وکالت را دارد نمی تواند بدون داشتن مدرک وکیل پایه یک دادگستری وکالت را بگیرد به عبارتی فقط شخصی می تواند در دادگاه وکیل باشد که وکیل دادگستری باشد.

قبول وکالت طلاق توافقی

زوجین می توانند در هنگام طلاق برای خود یک وکیل برگزینند تا کارهای مربوط به طلاق را انجام دهد.

در این راستا زن به استناد وکالت نامه طلاق به وکیل دادگستری مراجعه می کند و بر طبق حدود اختیارات وکالت نامه، برای شوهر وکیل انتخاب می کند و وکیل منتخب، وکیل مع الواسطه شوهر می شود.

این را بدانید که وکالت طلاق توافقی در واقع همان حق طلاق می باشد که در بین مردم جا افتاده است.

مورد بعدی دیگر که باید به ان توجه داشته باشید این می باشد :

کامل بودن متن وکالت در طلاق بسیار اهمیت دارد و متاسفانه بسیاری از وکالت های طلاق هایی که دفاتر اسناد رسمی استفاده می شود ناقص هستند. اما از همه بدتر شرط وکالت در طلاقی است که زوج به زوجه در سند ازدواج می دهد

غالب آن ها دارای مشکل هستند. توصیه می شود در این خصوص با وکیل مجرب طلاق مشورت نمایید.

ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه

ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه

ثبت نام بدون کنکور یکی از راه های ورود به دانشگاه محسوب می شود که در این نوشته قصد داریم به بررسی و توضیح آن بپردازیم.

ثبت نام بدون کنکور چند سالی است که با استقبال پرشور علاقه مندان همراه بوده است.در این میان دانشگاه آزاد نقش بسیار پررنگی در جذب دانشجویان علاقه مند دارد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه  هر ساله برای ورودی بهمن ماه انجام می شود ولی برخلاف سال های گذشته امسال هنوز زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمه دوم مشخص نشده است.

خیل عظیمی از دانشجویان در انتظار مشخص شدن و اعلام زمان ثبت نام می باشند تا در صورت امکان بتوانند در رشته مورد نظر خود ثبت نام کنند.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور یکی از آسان ترین راه هایی است که دانشجویان و علاقه مندان می توانند از این طریق برای ادامه تحصیل خود اقدام کنند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای دو ورودی مهر و بهمن صورت می گیرد.ثبت نام بدون کنکور مهرماه از اوایل شهریور شروع شده و تا اواخر آن و اوایل مهرماه ادامه دارد.

ثبت نام بهمن ماه دانشگاه آزاد از اواسط دی ماه شروع شده و تا اواخر بهمن ماه ادامه می یابد.برای ثبت نام دانشجویان ابتدا باید ثبت نام اولیه را در سایت دانشگاه آزاد انجام دهند و در صورت قبولی با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز به واحد مربوطه به صورت حضوری مراجعه کرده و ثبت نام نهایی را انجام دهند.

یکی از رشته های نوینی که در دانشگاه آزاد ارائه می شود ،توسعه کسب و کار است.علاقه مندان می توانند ابتدا در دانشگاه اطلاعات و تحصیلات آکادمیک را کسب کنند و برای مشاور توسعه کسب و کار با موسساتی که در این زمینه فعالیت می کنند تماس برقرار کنید.

مشاوره رایگان کسب و کار از جمله فعالیت های نوینی است که شرکت های پویا انجام می دهند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۷
مالیم گروه



کپی برداری از سایت http://malimgroup.com

چمن مصنوعی تزئینی

چمن مصنوعی تزئینی

چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۱۳ ق.ظ

چمن مصنوعی تزئینی

چمن مصنوعی تزئینی نوعی الیاف مصنوعی است معمولا از جنس الیاف پلیمری  که مقاومت زیادی را در برابر حرارت مستقیم نور خورشید از خود نشان می دهند. این مواد دارای خاصیت اسیدی و قلیایی دارند. چمن های مصنوعی تزئینی کارکرد تزئینی دارند.

الیاف پلیمری دوام بسیار بالاتری از الیاف پلی استری دارند و این امرچمن مصنوعی را بسیار مقاوم کرده است.این چمن ها در استادیوم های ورزشی و زیباسازی شهری (فضای سبز مانند پارک ها –حاشیه خیابان ها و بولوارها) استفاده بخصوصی دارد.

چمن مصنوعی تزئینی مشکلات عدیده ای را در زمینه ایجاد چمن برطرف نموده است. گل نشدن آن با بارش باران ، عدم نیاز به آبیاری و چمن زنی ، دوام بالا و حفظ استحکام ازجمله مزیت های چمن مصنوعی تزئینی محسوب می شوند. همچنین از نظر اقتصادی نیز به صرف تر است.

ورزشگاه امام رضا (ع) از جمله چمن های مصنوعی است که مورد تأیید وزارت ورزش و فیفا قرار گرفته است.هزینه کم برای نگهداری، عدم نیاز به آبیاری و  حفظ ظاهر طبیعی از مهترین مزیت های چمن مصنوعی است.

چمن مصنوعی تزئینی با کیفیت

برای خرید چمن مصنوعی تزئینی با کیفیت می توانید به سایت ها و شرکت های مربوطه که در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه کنید.

کیفیت چمن مصنوعی تزئینی بستگی به عواملی نظیر زیر ساخت آن،جنس الیاف به کار رفته در آن،متریال استفاده شده در آن و ... بستگی دارد.

معایب چمن مصنوعی چیست؟

برای نصب چمن صنوعی هزینه به نسب زیادی پرداخت کنید.این هزینه شامل آماده سازی سطح مورد نظر نصب چمن مصنوعی است که برای ایجاد چمن طبیعی نیاز به پرداخت این هزینه ندارید.

اگر چمن مصنوعی دچار آسیب و خرابی شود باید هزینه زیادی برای حفظ و نگهداری آن پرداخت نمایید.

اگر دمای محیط افزایش یابد در ظاهر چمن نیز تغییراتی ایجاد می شود.پس بهتر است متناسب با دمای محیط چمن مورد نظر را انتخاب کنید.

دیوارپوش مصنوعی

در گذشته در خانه های قدیمی شاخه های درخت انگور یا گل های رونده سطح دیوار را می پوشانید و این اتفاق جلوه قشنگی به محیط حیاط و خانه می داد.

امروزه به دلیل راحتی این کار را با چمن مصنوعی انجام می دهند و دیوار مورد نظر را تزئین می کنند که نام آن دیوار سبز لقب گرفت.

طراحی این نوع چمن ها به صورت پازل است به این صورت که برای تزئین هر مکان یا دیوار قطعات این پازل را در کنار یکدیگر قرار می دهند.این ویژگی سبب شده است که قابلیت نصب آسان به روی نرده و حتی کف پوش را نیز داشته باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۷
مالیم گروه



کپی برداری از سایت http://malimgroup.com

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و ورود در مقطع های تحصیلی کاردانی ، کارشناسی،کارشناسی ارشد ، فقط با مدارک و مراحل زیر انجام  می شود، شما برای اطلاعات بیشتر و مشاوره گرفتن برای انتخاب رشته و ثبت نام دانشگاه می توانید با تیم مشاوره مالیم تماس برقرار کنید:

۱_ورود در سایت آزمون و گرفتن کد رهگیری

۲_دو سری کپی از کارت ملی و به همراه داشتن اصل آن

۳_دو سری کپی ازتمام  صفحات شناسنامه  و به همراه داشتن اصل آن

۴_ارائه آخرین مدرک تحصیلی

۵_ارئه برگه معافیت تحصیلی از از نظام وظیفه و دو سری کپی از آن

۶_ارائه فیش واریزی هزینه خدمات آموزشی و هزینه بیمه دانشجو

در ضمن کارکنان اموزش و پرورش که در مقطع کارشناسی ارشد قبول شدند باید برای ثبت نام نامه بلامانع بودن تحصیلی آموزش و پرورش همراه داشته باشند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۷

ثبت نام دانشگاه بدون شرکت در ازمون کنکور در چندین سال اخیر از متقاضیان زیادی برخوردار شده است.گروه مشاورین تحصیلی و روانشناسی مالیم در خصوص ثبت نام  بدون کنکور دانشگاهای آزاد، غیر انتفاعی و علمی کاربردی ،و ثبت نام بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه های مطرح شده به داوطلبان متقاضی مشاوره می دهد.اما ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  رشته های پزشکی و شاخه های پزشکی در دانشگاه های آزاد هم نیاز به قبولی با رتبه مورد نیاز در آزمون دارند.اما ثبت نام در دانشگاه های سراسری روزانه ، دانشگاه های شبانه ،دانشگاه های پیام نور و دانشگاه های فرهنگیان نیاز به شرکت در آزمون کنکور و قبولی با رتبه مورد نیاز به رشته مورد نظر دارد.

در انتخاب رشته و همچنین تغییر رشته دانشگاهی ،ضوابط و مقررات  مشخصی وجود دارد که به دلیل ناآگاه بودن دانشجویان مشکلات زیادی برای ادامه تحصیل خود ایجاد می کنند به عنوان مثال :

تنها تغییر رشته دانشگاهی در مقاطع هم رده امکان پذیر است.مانند کاردانی به کاردانی. و یا برای مثال تغییر رشته تحصیلی از مقطع کاردانی به کارشناسی ممنوع است.

اما تبصره ها و ضوابطی که در تغییر رشته تصویب شدند:

تبصره ۱_هنگامی که دانشجو دروس گذرانده بیشت از درس های  رشته انتخابی جدید خود است می تواند آن ها را محاسبه  کند.

تبصره ۲_دانشجویان دوره کارشناسی ناپیوسته مجاز به تغییر رشته نیستند

تیصره ۳_زمانی که دانشجو فرصت کافی برای گذراندن واحدهای درسی  پذیرفته نشده خودرا در زمان مجاز تحصیل  نداشته باشد امکان تغییر رشته وجود ندارد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد بهمن ماه

تبصره ۴۶_دانشجو در هر مقطع تحصیلی خود تنها یک بار مجاز به تغییر رشته میباشد

تبصره ۶۰_میانگین نمرات دروس قبول شده دانشجو در دوره تحصیلی  نباید کمتر از ۱۲ باشد

تبصره ۵۸_ دانشجو در دوره کارشناسی ۲۴ واحد گذرانده باشد و در دوره کاردانی ۱۲ واحد قبول شده باشد

تبصره ۲۰­_دانشجو میتواند در رشته قبلی خود  ادامه تحصیل بدهد و این از نظر مقررات آموزش  عالی بلامانع است.

تبصره ۲۱_نمرات آزمون دانشجویی  که  تقاضای تغییر رشته را دارد نباید از آخرین دانشجو پذیرفته شده در همان رشته کمتر باش

تبصره ۲۲­_درس های پذیرفته شده دانشجو ثبت میشود و نمرات این دروس در پیان دوره تحصیلی فرد اعلام میگردد.

تبصره ۲۳­اگر دتانشجو در رشته جدید نام نویسی و ثبت نام نکند، این به معنی انصراف دانشجو حساب می آید و دانشجو در دوران تحصیل خود حق تغییر رشته را ندارد.

تبصره ۲۴­_با توجه به مدت زمان تحصیل ، دانشجو فرصت گذراندن درس ها را در رشته جدید داشته باشد.

تبصره  ۲۵_دانشجو از رشته هایی که بدون کنکور ثبتنام به عمل می آید نمی تواند  به رشته هایی که  محدودیت  ثبت نامی دارد  تغییر رشته بدهد.

تبصره ۲۶_دانشجویانی که در آزمون کنکور شرکت می کنند پس از قبولی در آزمون  در انتخاب رشته و انتخاب شهر پیشنهادی دقت کامل را داشته باشند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

اما ثبت نام دانشگاه در رشته هایی که نیاز به کنکور ندارند و در دانشگاه های آزاد و دانشگاه های غیر انتفاعی و برخی از دانشگاه های پیام نور ثبت نام به عمل می ایند و فقط مدارک  و شرایط لازم برای ثبت نام را نیاز دارند.در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه نیاز به فرم و مدارکی که در بالا ذکر شده است  دارد.

 

درمان افسردگی حاملگی

درمان افسردگی حاملگی

جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۲۰ ب.ظ

درمان افسردگی حاملگی

درمان افسردگی حاملگی : درمان افسردگی حاملگی و روش های آن از مسائل مهم در دوران بارداری و بعد از زایمان می باشد. ابتلا به بیماری افسردگی می تواند در مرحله های مختلف زندگی شکل بگیرد اما افسردگی در دوران بارداری و بعد از زایمان بیشتر از هر زمان دیگری خود را نشان می دهد و برای حل این مشکل بهترین راه این است که با یک مشاوره روانشناسی صحبت کنید و راه کار های مناسب  را برای این مشکل دریافت کنید.

اگر خانمی قبل از بارداری بیماری افسردگی داشته باشد باید قبل از اقدام به بارداری آن را درمان کند، زیرا در دوران بارداری هورمون ها تغییر می کند و اگر افسردگی درمان نشده باشد، می تواند به جنین آسیب بزند. از همه مهم تر دوران بعد از بارداری می باشد که با کم شدن هورمون ها احتمال افسردگی مادر بالا می رود.

می توانید با یکی از اعضای خانواده، همسر و یا پزشک زنان و زایمان خود صحبت کنید و از آن ها کمک و راهنمایی بگیرید. درمان افسردگی حاملگی می تواند با عضو شدن در گروه های درمان افسرگی، شرکت کردن در جلسه های مشاوره روان درمانی، مصرف دارو و نور درمانی رفع شود.

مشاوره برای درمان افسردگی حاملگی

علاوه بر درمان هایی که ذکر شد می توانید از روش های طبیعی برای درمان افسردگی حاملگی استفاده کنید. یکی از روش های طبیعی درمان افسرگی حاملگی، انجام دادن تمرینات ورزشی می باشد.

انجام دادن تمرینات ورزشی کمک زیادی به جلوگیری از غم و اندوه و گریه مادر در دوران بارداری و بعد از آن می کند، قرآن کریم در سوره مریم (س) به انجام تمرینات ورزشی اشاره کرده و حضرت مریم (س) را به این امر فراخوانده بود.

داشتن خواب کافی تا حد زیادی از بروز استرس های روزانه جلوگیری می کند و روشی مناسب و طبیعی در درمان افسردگی حاملگی می باشد.

رژیم غذایی مناسبی داشته باشید و از خوردن موادی مثل: کافئین، مواد غذایی بدون پروتئین، کربوهیدرات های فرآوری شده و… که باعث استرس و اختلالات در جسم شما می شود پرهیز کنید.با موافقت پزشک خود می توانید طب سوزنی انجام دهید، طب سوزنی هم یکی از روش های درمان مشاوره افسردگی بعد از زایمان می باشد.

مصرف امگا3 تا حد زیادی به درمان افسردگی حاملگی کمک می کند، البته باید در مورد این مسائل با پزشک خود مشورت کنید.

برای ارتباط با مشاوره روانشناسی تلفنی فقط از طریق تلفن ثابت تماس حاصل فرمایید.



کپی برداری از سایت http://malimgroup.com