مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

مشاوره خانواده همدان

مشاوره خانواده همدان

مشاوره خانواده همدان:خانواده را می توان یکی از کوچک ترین محیط جامعه دانست که هر انسانی از ابتدا در آن عضو می شود.

خانواده یکی از اصلی ترین ارکان و نهاد یک جامعه است بنابراین تمامی آسیب های اجتماع می توند تاثیر مستقیم بر خانواده و اعضای آن بگذارد.

بهتر است هر انسانی علم خود را نسبت به خانواده ، روانشناختی خانواده ، ویژگی های یک خانواده موفق ، تاثیر تمامی اعضای خانواده بر یکدیگر و تمامی موارد که به زندگی خانوادگی مربوط می شود مانند : حفظ احترام یکدیگر،ابراز احساسات به یکدیگر،حمایت کردن،تربیت درست فرزندان و … اطلاعات کامل داشته باشد.

امروزه مشاوره یکی از اصلی ترین عوامل تاثیرگذار برحفظ سلامت جسم،ذهن،روح انسان و خانواده است.نظر مشاوران در مورد زندگی موفق این است که اطلاعت خود نسبت به هر کاری و تمامی عواملی که به شما مربوط می شود و شما نسبت به آن تهعد کاری، قلبی،خونی دارید بالا ببرید.

اما هیچگاه انسان نمی تواند به طوره کامل در تمامی زمینه اطلاعات کامل داشته باشد،ممکن است در زندگی روز مره اتفاقاتی رخ دهد که دور از انتظار بوده و ما هیچ آمادگی ذهنی نسبت به آن نداریم.در این مواقع هم صحبتی و مشورت کردن در خصوص موضوع مورد نظرمان می تواند ذهن ما را ارام تر و قدرت تفکر و انتخاب درست را به ما بدهد.

مشاوره خانواده همدان تلفنی

مشاوره خانواده همدان :بعضا اکثر ما زمانی که دچار مشکل می شویم و یا نیاز به یک هم صحبت و راهنمایی داریم ابتدا با نزدیک ترین شخص در کنارمان صحبت می کنیم و از او نظر میگیرم.هم صحبتی و مشورت کردن با یک شخصی که مورد اعتماد باشد کار خوبی است اما واقعا او علم لازم را در این زمینه را دارد؟

مطمئن هستید که از روی احساس و تجربه ای که داشته و یا دیده نظر نمی دهد؟در زندگی درس گرفتن از تجربه دیگران بسیار خوب و مفید است و می تواند بسیاری از مواقع راه درست را به ما نشان دهد.اما سوال ینجاست که آیا تمام انسان ها شبیه به هم هستند؟

تمام انسان ها شخصیت یکسانی دارند؟ تمام انسان ها ارای یک نوع خانواده و با یک نوع طرز فکر و احساس هستند؟آیا تمام مشکلات کاملا شبیه به هم می باشد؟ خیر .هیچگاه برای انتخاب راه خود مبنی را بر تجربه دیگران قرار ندهید.

شما نیاز به یک مشاوره دارید.یک مشاور خوب که بتواند به بررسی زندگی شما و با تکیه بر علم خود مسیر را به شما نشان دهد. اما متاسفانه بسیاری از مردم به دلایل مختلفی از مراجعه حضوری اجتناب می کنند.

این دسته از عزیزانی که تمایلی به مشاوره حضوری ندارند می توانند از طریق تلفن مشاوره های لازم خود را دریافت کنند.شما عزیزان می توانید از طریق تلفن ثابت با مشاوره خانواده تلفنی مالیم گرره تماس حاصل فرمایید.

مشاوره طلاق در اصفهان

مشاوره حل مشکلات خانوادگی

مشاوره طلاق در اراک

مشاوره تربیت کودک تلفنی رایگان

تکمیل ظرفیت رشته های پزشکی و پیراپزشکی

تکمیل ظرفیت رشته های پزشکی و پیراپزشکی

تکمیل ظرفیت رشته های پزشکی و پیراپزشکی :رشته های پزشکی و پیراپزشکی به دلیل بازارکار و موقعیت اجتماعی این رشته ها مورد استقبال بسیاری از جوانان قرار میگیرند.قبولی در رشته های پزشکی و پیراپزشکی از اهداف بسیاری از جوانان شناخته میشود.قبولی در این رشته ها حتی در دانشگاه های آزاد هم جزء معیارهای ارزشمند برای جوانان محسوب میشود.

برای قبولی در رشته های پزشکی وپیراپزشکی باید از تمام فرصت ها وشانس ها استفاده کرد.تکمیل ظرفیت رشته های پزشکیوپیراپزشکی از جمله فرصت هایی است که باید با یک دید ومشاوره درست به نحو احسن از آن استفاده کرد.

تکمیل ظرفیت رشته های پیراپزشکی

آخرین مرحله در کنکور ۹۶که بعنوان تکمیل ظرفیت می باشد در رشته های پزشکی و پیراپزشکی شروع شده است.تکمیل ظرفیت کنکور سراسری۹۶ دانشگاه ازاد در رشته های پزشکی وپیراپزشکی در حال انجام است.

کسانی که میخواهند در رشته های پزشکی وپیراپزشکی شرکت کنند باید نسبت به حضور در تکمیل ظرفیت هرچه سریعتر اقدام کنند.زیرا آخرین شانس آن ها محسوب میشود که باید از ان بدرستی استفاده کنند.برای انتخاب رشته ایده آل میتوانید با مشاوران ارشد مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.

برای نان نویسی تکمیل ظرفیت رشته های پزشکی و پیراپزشکی و ذخیره پزشکی دانشگاه ازاد متقاضیان میتوانند با خرید کارت اعتباری تکمیل ظرفیت از سایت دانشگاه آزاد اقدام به انتخاب رشته کنید.

تکمیل ظرفیت رشته های پزشکی

حال در این مرحله فهرست رشته های پزشکی و پیراپزشکی ذخیره تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد را بیان میکنیم.

پزشکی،دندان پزشکی،اتاق عمل،بهداشت عمومی،بهداشت خانواده،داروسازی،بهداشت مبارزه با بیماریها،بهداشت مواد غذایی،پرستاری،علوم آزمایشگاهی،علوم تغذیه،علوم وصنایع غذایی،بهداشت حرفه ای،هوشبریو….

زمان تکمیل ظرفیت از تاریخ ۱۷مهر لغایت ۲۱مهر میباشد وشما متقاضیان عزیز میتوانید ۲۰رشته را انتخاب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به خانواده بزرگ مالیم گروه بپیوندید.این تیم با بهره گیری از مشاوران ارشد و زبده در تمام مقاطع تحصیلی آماده ارائه هرگونه مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی برای شما دانش آموزان ودانشجویان عزیز میباشد.

برای بهره گیری از این خدمات کافی عضو خانواده مالیم گروه شوید.با ما همراه باشید.

مراکز مشاوره خانواده رایگان در تهران

مراکز مشاوره خانواده رایگان در تهران

مراکز مشاوره خانواده رایگان در تهران :امروزه دانشمندان و محققان به این نتیجه رسیده اند که علم روانشناختی خانواده همانند روانشناسی می تواند برای حفظ سلامت خانواده ضروری باشد.

در تهران مراکز مشاوره خنواده بسیاری وجود دارد اما بسیاری از مردم از مراجعه حضوری خودداری می کنند. شما می توانید از طریق تلفن ثابت از مشاوره خانواده مورد نظر خودبهره مند شوید. برای تماس با مشاوره روانشناسی خانواده می توانید از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره مالیم گروه تماس بگیرید.

مراکز مشاوره خانواده رایگان در تهران
مراکز مشاوره خانواده رایگان در تهران

اگر از دریچه ی چشم خود به این حقیقت بنگرید شاید قهم آن برای تان آسان شود فرض کنید شما و صاحب کار خود مشکلی دارید و در مورد آن از همسرتان چاره جویی می کنید اگر همسرتان بلافاصله از شما انتقاد کند و بگوید که حق با رییس تان است و شما را به علت در افتادن با سرپرستتان سرزنش کند شما به طور حتم از طرح این مساله احساس پشیمانی خواهید کرد و به احتمال بسیار زیاد با حالت دفاعی عجیبی دلشکسته یا ترکیبی از این ها احساس می کنید که به شما توهین شده است در همین حال ممکن است همسرتان خیلی صادقانه بگوید (من سعی می کردم کمک کنم و در این حرف ها حسن نیست داشتم)

برای اتباط با مشاوره تلفنی خانواده در تهران از طریق تلفن ثابت با مشاوران مالیم گروه تماس برقرار کنید.

مراکز مشاوره خانواده تلفنی در تهران

اما او باید بداند که بین جمله(خیلی  بد رانندگی می کنی نزدیک بود ما را به کشتن بدی)و جمله ی (می دانم چقدر دوست داری که تند بری  خواهش میکنم سعی کن آهسته تر بری برانی)تفاوت زیادی وجو.د دارد.

شاید رویکرد دوم زمان بیشتری ببرد اما ارزشش را دارد زیرا تنها رویکردی است که نتیجه می دهد .به این دلیل که تنها رویکردی است که نتیجه می دهد شما باید بدانید که انسان ها مادامی می شوند و تاثیر بسیاری نسبت به جمله ی اول دارد و و گاهی اوقات افادی هستنتد که نمی توانند در خود تغییر بدهند و خود را زیر فشار می گذارند و تلاش دارند تا هویت خود را حفظ کنند بزرگسالان در این زمینه می توانند نکته ای را در خصوص رشد کودکان بیاموزند . همه میدانیم که برای القا تصویری مثبت با یک مهارت موثر اجتماعی در کودک باید به آن نشان دهیم که حالات و احساسات آن ها به خوبی درک کنیم.

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره خانواده تلفنی رایگان از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره مالیم گروه تماس بگیرید.

ثبت نام رشته روانشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور

ثبت نام رشته روانشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور

ثبت نام رشته روانشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور : یکی از رشته های بسیار کاربردی و مهم رشته روانشناسی می باشد و  اهمیت این رشته برای جامعه های امروزی کاملا آشکار شده است  و دیگر زمانی که روانشناسی رشته ای غیر ضروری به نظر می آمد خیلی سال است که گذشته است .برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کلیک کنید

برای اطلاع دقیق از ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور با  مشاوره تحصیلی  مالیم گروه تماس بگیرید

افزایش مشکلات روحی  و سختی های زندگی فردی ، تاثیرات بسیار بر زندگی شخصی می گذارد و همین امر روانشناسی را به یکی از پر کاربردترین مشاغل های امرزوی تبدیل می شود .

شرایط ثبت نام روانشناسی دانشگاه ازاد

این مسئله باعث  ایجاد زیر شاخه های بسیاری برای علم روانشناسی شده است  تا به صورت اختصاصی مسائل و مشکلات روحی و روانی ریشه یابی کنند .

رشته ی روانشناسی دارای پیچیدگی های بسیاری است و علت آن نیز گوناگونی رفتارهای افراد مختلف است  و همواره در حال پیشرفت است و طبق آمار به دست آمده تا کنون ۵۳ زمینه برای روانشناسی توسط انجمن های روانشناسی کشور آمریکا  شناسایی شده است .

روانشناسی در دانشگاه های مختلف سطح کشور به صورت بدون کنکور در مقاطع مختلف تحصیل می شوند  از میان گرایشات رشته روانشناسی می توانیم  روانشناسی بالینی ، روانشناسی کودکان استثنائی ، روانشناسی عمومی را نام ببریم  که به نوعی  از مهم ترین زیر شاخه های این رشته نیز می باشند .

فارغ التحصیلان این رشته حتی با مدرک کارشناسی نیز می توانن به راحتی وارد بازار کار شوند به عنوان  مثال می توانند در مراکز و کلینیک های مشاوره ای فعالیت نمایند . جهت کسب اطلاعات  و آگاهی کامل نسبت به رشته روانشناسی و همینطور نحوه و زمان بندی ثبت نام رشته روانشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید با مشاوران گروه مالیم تماس بگیرید .

مشاورین گروه مالیم می توانند سال ها تجربیات خود را به راحتی در اختیار شما قرار دهند ، تنها کافیست از طریق تلفن ثابت بامشاوران مالیم تماس حاصل فرمایید .

برای ارتباط با  مشاوره تحصیلی تلفنی  می توانید همه روزه از ساعت ۸ الی ۱ شب از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید.

مشاوره کودک تلفنی

مشاوره کودک تلفنی

مشاوره کودک تلفنی : یکی از اصلی ترین و مهم ترین وظایف پدر و مادر در خانواده تربیت صحیح فرزندان می باشد . به نوعی می توان گفت هر پدر و مادری تمام تلاش و سعی خود را برای بهبود زندگی فرزندانش می کند و همواره در تلاش اند که شرایطی را رقم بزنند که فرزندشان همواره در آسایش و رفاه باشد .

برای مشاوره کودک با مشاوره خانواده تلفنی مالیم تماس بگیرید.

اما اکثرا بر این باورند که ابندا فرزندان باید از نظر مالی پشتیبانی شوند . چه بسا خانواده هایی هستند که از وضعیت مالی بسیار مناسب و خوبی برخوردارند اما فرزندان آنان از لحاظ روحی وضعیت مناسبی ندارند وبر خلاف آنچه اکثریت مردم فکر می کنند آنها احساس خوشبختی نمی کنند .

مشاوره کودک

بنابراین باید گفت تنها پول نمی تواند تامین کننده آینده فرزندان باشد و باید ابتدا سعی شود شخصیت آنها را به درستی شکل داد تا آنها بتوانند در جامعه به خوبی زندگی کرده و فرد موثری باشند . باید سعی شود فرزنذدان به گونه ای تربیت شوند و پرورش یابند که علاوه بر اینکه از مهر و محبت و توجه پدر مادر و اطرافیان برخوردارند با مشکلات و سختی های زندگی نیز آشنا شوند .

تا ادر مواقع رو یا روی با مشکلات زندگی بتوانند به خوبی تصمیم گیری نمایند و به نوعی بتوانند با سختی ها مقابله کنند .

اگر در تربیت فرزند خود حساس بوده و می خواهید به نوعی به بهترین وجه فرزندان خود را پرورش دهید بهترین راه مشاوره است .

شما می توانید با استفاده از مشاوره کودک تلفنی گروه مالیم به راحتی با مشاورین تماس گرفته و با آنها در این رابطه مشورت نمایید .

این مسئله باید مد نظر والدین گرامی باشد که کوچکترین کم کاری و سهل انگاری در امر تربیت فرزندان می تواند تاثیرات جبران ناپذیری در آینده آنها و جامعه داشته باشد . پس باید  علاوه بر مسائل مالی بر امور تربیتی و پرورش فرزندان نیز بسیار دقت شود.

برای مشاوره تلفنی کودک با مشاوران مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.