مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

سریعترین راه کاهش استرس

سریعترین راه کاهش استرس

سریعترین راه کاهش استرس یکی از اصلی ترین عواملی که امروزه در زندگی ماشینی باعث بروز بیماری های خطرناکی همچون سرطان ، بیماری های قلبی و بیماری های اعصاب و روان  مانند تیک های عصبی و… می شود.

بهترین روانشناس در قزوین

اما متاسفانه هنجار ها و نا هنجاری هایی که در زندگی روز مره افراد  با آن سرو کار دارند باعث ایجاد استرس و اضطراب می شود.اما راه کار هایی وجود دارد که بتوانیم هنگام استرس و اضطراب آن را کنترل کنیم و یا بتوانیم خودمان را به آرامش برسانیم.اما اگر ذهن شما دچار استرس های شدیدی شده و با راه کاهای مشاوره استرس رفع نشده می توانید با مشاوره روانشناسی  گفت و گو کنید.اما بسیاری از افراد از مراجعه به مشاور به هر دلیلی اجتناب می کنند.

بهترین روانشناس در گرگان

مرجع تخصصی گروه  مشاوره مالیم با مشاوره های تلفنی در زمینه  مشاوره روانشناسی تلفنی ، مشاوره رفع استرس و مشاوره هایی که شما را از استرس و اضطراب رهایی دهد به شما کمک می کند.شما عزیزان می توانید به صورت تلفنی از مشاوره روانشناسی و رفع استرس های و روانشناسی مالیم گروه تماس بگیرید.

راه های کاهش سریع استرس

انتخاب رشته مجازی رایگان دانشگاه ازاد

چند راهکار مشاوره برای کنترل استرس

براساس تحقیقات محققان جویدن ادامس ذهن آدام را به آرامش میرساند و استرس را کاهش می دهد.

یکی از راه هایی که استرس روزانه شما را کنترل می کند مصرف کردن چای است.تعمیرات یو پی اس

برای این که همیشه به صورت دائم میزان استرس شما کنترل شده باشد حداقل هفته ای دوبار بدن خود را ماساژ دهید.

سعی کنید در روز چند دقیقه به موسیقی هایی که به شما ارامش میدهد را حتما گوش کنید.

مشاوره تلفنی خانواده رایگان

خانم هایی که شغل آن ها خانه داری است برای کنترل استرس و اضطراب خود می توانند به کار خانه تمرکز کنند.کار های خانه باعث می شود که فرد به موارد استرس زا کمتر فکر کن.

شما عزیزان برای مشاوره رفع استذس می توانید با مشاوره خانواده مالیم گروه تماس بگیرید.

ذخیره دانشگاه آزاد کارشناسی ارشد

ذخیره دانشگاه آزاد کارشناسی ارشد

ذخیره دانشگاه آزاد کارشناسی ارشد و ذخیره دانشگاه ازاد در مقطع کارشناسی مربوط به تکمیل ظرفیت دوم میشود.در این نوشته سعی داریم در حد توان به بررسی این موضوع بپردازیم تا قسمتی از ابهامات شما دانشجویان عزیز رفع شود پس با ما همراه باشید.

انتخاب رشته مجازی رایگان دانشگاه ازاد

در ابتدا باید بگوییم امسال به دلیل ادغام دانشگاه سراسری و آزاد شرایط ویژه ای در انتخاب رشته و پذیرش دانشگاه بوجود آمده است.پس باید قبل هرگونه اقدام وعمل با شرایط ورود به دانشگاه آزاد بطور کامل آشنا شویم.

بهترین روانشناس در تبریز

در این قسمت روند پذیرفته شدن در دانشگاه آزاد و افزایش احتمال قبولی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد۹۶  را بیان میکنیم.

مرحله اول مربوط به انتخاب رشته دانشگاه آزاد میباشد که تاریخ آن از ۱لغایت ۲۷ تیرماه میباشد.در این مرحله همه دانشجویان اعم از دانشجویانی که امتیاز قبولی در دانشگاه آزاد را دارند ودانشجویانی که فقط فرصت قبولی در دانشگاه ازاد را داشته اند انتخاب رشته کرده اند.در نتیجه کسانی که از شانس قبولی در دانشگاه سراسری را داشته اند باعث کاهش شانس قبولی دانشجویان دیگر میشوند.

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

در مرحله دوم نتیجه اولیه دانشگاه آزاد در اوایل شهریور ماه اعلام میشود.در این مقطع نتایج دانشگاه های سراسری و آزاد باهم اعلام میشود وداوطلبان برای انتخاب رشته اقدام میکنند.در این مرحله مقدار ظرفیت باقی مانده دانشگاه ها مشخص میشود.وبدنبال اعلام تکمیل ظرفیت دوباره دانشگاه ها آغاز میشود ودر زمان تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد ۹۶ اعلام می شود.

کسانی که نسبت به قبولی دچار تردید بودند ودر دانشگاهی که نسبت به رتبه شان بد نیست قبول شدند از دور خارج می شوند واحتمال قبولی سایر دانشجویان افزایش میابد.دانشجویانی که در دانشگاه های آزاد تراز اول قبول نشدند قادرند قبولی خود را بهبود ببخشند وهم کسانی که نتوانستند قبول شوند شانس قبولی پیدا میکنند.مشاوره خانواده تلفنی رایگان

تکمیل ظرفیت ارشد ازاد

مرحله سوم مربوط به اعلام نتیجه نهایی دانشگاه ازاد تکمیل ظرفیت است که تاریخ آن اواسط مهرماه میباشد.در این مرحله قبول شدگان جابجا میشوند و دانشگاه هایی که به ظرفیت مورد نظر نرسیده اند مجدد اضافه ظرفیت میزنند.

مرحله چهارم مربوط به تکمیل ظرفیت دوم است که زمان آن اوایل آذرماه است.این زمان نتیجه تکمیل ظرفیت سری دوم میاید واین سری کسانی که شانس قبولی نداشته اند شانس قبولی بالایی در دانشگاه آزاد میابند.

مشاوره ازدواج در تبریز

مرحله آخر مربوط به پتانسیل باقی مانده دانشگاه ها میباشد ودوباره بصورت اعلامیه مشخص میشود ولی بعنوان تکمیل ظرفیت شناخته نمی شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به خانواده بزرگ مالیم گروه بپیوندید.

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمه دوم

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمه دوم

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمه دوم :ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمه دوم سال 97 به زودی آغاز می شود .

دانشگاه آزاد هر ساله برای تکمیل ظرفیت محل های خالی خود ، در مهر و بهمن دانشجو می پذیرد .

این تکمیل ظرفیت دوباره در بهمن ماه فرصت بسیار خوبی برای داوطلبانی است ، که به هر دلیل در رشته مورد علاقه خود قبول نشده اند . به داوطلبان متقاضی شرکت در تکمیل ظرفیت نیمه دوم توصیه می کنم ، که این فرصت را از دست ندهند .

انتخاب رشته مجازی رایگان دانشگاه ازاد

داوطلبان می توانند با آغاز ثبت نام  دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت را به دقت مطالعه کنند ، و بر اساس آن چه که گفته شده عمل نمایند .

رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد خوراسگان

طبق گفته های سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ، ثبت نام برای تکمیل ظرفیت در مقاطع کاردانی ، کارشناسی و دکترای حرفه ای دانشگاه آزاد ، نیمه دوم دی ماه خواهد بود .مشاور انتخاب رشته خوب

تکمیل ظرفیت در مقطع کارشناسی ارشد هم اوایل بهمن ماه خواهد بود .

برای مشاهده صفحه نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد کلیک کنید

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمه دوم در مقطع کارشناسی ارشد

  کلیه داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ ثبت نام و شرکت کرده اند ، و طبق کارنامه ای که از طرف سازمان سنجش صادر شده ، مجاز به انتخاب رشته شده اند ، می توانند در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد نیمه دوم شرکت نمایند .

داوطلبان می بایست با توجه به  لیست رشته ها و مکان هایی که از طرف سازمان سنجش منتشر می شود انتخاب رشته کنند . ( این رشته ها و مکان ها با توجه به ظرفیت های خالی دانشگاه هاست ، و از سوی دانشگاه ها اعلام می شود .)مشاوره تلفنی رایگان

این داوطلبان می توانند رشته هایی را انتخاب کنند ، که متناسب با کد رشته امتحانی آن ها باشد .

داوطلبان بعد از انتخاب رشته می توانند تا قبل از پایان زمان ثبت نام اطلاعات خود را در مورد رشته ومکان های انتخابی تغییر دهند .مشاوره تلفنی خانواده به صورت رایگان 

ظرفیت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد برای نیم دوم سال حدود ۶۰ هزار نفر است .

لازم به ذکر است که داوطلبان باید در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دقت لازم را داشته باشند ، زیرا در صورت قبولی در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بهمن ۹۶ ، رشته قبولی قبلی آن ها لغو می شود ، و دیگر نمی توانند در آن ادامه تحصیل دهند.همچنین برای اطلاع کامل از دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را مطالعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوره تحصیلی مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمه دوم در رشته های با آزمون سراسری ۹۶

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمه دوم در رشته های با آزمون سراسری ۹۶ در سه مقطع کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و دکترای حرفه ای است  .

ظرفیت پذیرش در دوره دکترای حرفه ای شامل رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، دارو سازی و دامپزشکی برای نیمه دوم سال    (بهمن) بسیار محدود است .  برای مقاطع کارشناسی پیوسته وکاردانی نا پیوسته هم ظرفیت محدود است .

کلیه داوطلبانی که در جلسه آزمون سراسری حاضر بوده اند ، و متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد هستند ، می توانند در تکمیل ظرفیت بهمن ماه شرکت کنند .  حتی داوطلبانی هم که در مرحله قبلی انتخاب رشته برای دانشگاه آزاد شرکت نکرده اند ، می توانند در تکمیل ظرفیت ثبت نام کنند .

اگر داوطلبی که در آزمون سراسری ۹۶ شرکت کرده و در دانشگاه سراسری قبول شده ، در تکمیل ظرفیت بهمن ماه شرکت کند و قبول شود ، می تواند هر کدام را که مایل است انتخاب کند و ادامه تحصیل کند .

اگر داوطلبی که در انتخاب رشته دانشگاه آزاد یا این که در تکمیل ظرفیت (مهر ماه ) دانشگاه آزاد  قبول شده باشد ، و در تکمیل ظرفیت بهمن هم قبول شود . می تواند هر کدام را که مایل است انتخاب کند ، و ادامه تحصیل دهد .

داوطلبان می توانند تا پایان مدت زمان ثبت نام اطلاعات خود را ویرایش کنند .

برای ارتباط با مشاوره تحصیلی تلفنی مالیم گروه فقط از طریق تلفن ثابت تماس حاصل فرمایید.

ب مشاوره نیاز دارم

ب مشاوره نیاز دارم

ب مشاوره نیاز دارم چیست : ب مشاوره نیاز دارم تبادل نظر و ایجاد هم فکری  و هم اندیشی بین دونفر صورت می گیرد ب مشاوره نیاز دارم چندین شاخه های مختلفی دارد از قبیل ب مشاوره نیاز دارم تحصیلی ب مشاوره نیاز دارم زناشویی- ب مشاوره نیاز دارم کسب و کار – ب مشاوره نیاز دارم سرمایه گذاری بر روی هدف تمرکز شده حال ب مشاوره نیاز دارم چه مزیت های در بر دارد:

مشاوره خانواده در فسا

۱- ایجاد فضای ذهنی باز ۲-  ایجاد علاقه در فردهمه ما یشتر اوقات در معرض مشکلاتی در مورد چیزی و یا شخصی قرار می‌گیریم که به دلیل کم بود تجربه فردی  به نظریه با دیگران نیازمندیم. می‌دانیم که حتی با سواد ترین افراد نیز گاهی ازنگرانیهای عاطفی به دورنیستند.اتفاقاتی که در زندگی هر فرد رخ می دهد. مثل ورود به دانشگاه، ازدواج، تحصیل به دور از افراد نزدیک خانواده،مرگ و میر افراد نزدیکمان. گاهی اوقات ما را درگیر مشغله ذهنی می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مالیم گروه تماس حاصل فرمایید

مراکز مشاوره خانواده رایگان در مشهد

سایت چت مشاوره

سایت چت مشاوره دور از انتظار نیست همانند عادت کردن به فضای جدید داشتن احساس قوی امری طبیعی است اما اگر حس های منفی بر حس های مثبت غلبه کند دچار تششعه ذهنی می شویم

بهترین روانشناس در قم

از بدو تولد تا به الان و از زمانی که زندگی حالت اجتماعی تری به خود گرفت و نوع ارتباطی مردم با هم دیگر زوایای جدیدی ب خود گرفت در اکثر مواقع آدمی دچار ذهینت فکری و روحی می شد .تا اینکه انسان متوجه شد با نظریه و ایجاد بستری مناسب برای سخن گفتن باهم و مطالبی جدیدی را به هم معرفی کردن از تجربه غنی یکدیگر بهره  ببرند.

در زمان های قدیم معمولا بر سر مشکلی و اتفاقی مردمان از نظریه ریش سفیده محله و بزرگ منطقه استفاده می کردند که حرف شخص آن بسیار حائزه اهمیت بوداما در زندگی حال و مدرن امروزی ب مشاوره نیاز دارم در همه قابل دسترسی استبهترین مشاور انتخاب رشته کنکور

ویژگی های ی مشاور

تخصص در حوزه مسائل و مشکلات جامعه.

داشتن فکر نو  .

تجربه احساسات –غم – صمیمت- وابستگی-.

داشتن فن بیان قوی در جمع وگرفتن ایراد به موقع .مشاور انتخاب رشته خوب

توانایی مقابله با مشکلات داشتن روحیه از جمله انتقاد- تحقیر

توانا بودن در عرصع همه موارد جهت بازگو کردن

مشاوره آنلاین

مشاوره آنلاین برنامه  بایدبراساس نیاز هر نفر از متقاضیان پیرامون باشد و فضای باشد که حس شود مختص به خدمت به آنهاس احترام به هر فرد و بدوناینکه در چه فاصله طبقاتی از جامعه است بدون در نظر گرفتن ایجاد وضعیت اقتصادی  و یا اینکه شمادر کنار  آن لذت میبرید با این روحیه متوجه شدن به زخنه مشکلات مراجعهن مورد تاید نیست …یکی دیگر از موارد بسیار مهم در بمشاوره نیاز دارم حفظ راز داری است حتی در مقابل نزیکترین شخص نفر است.

 مشاوره مشکلات خانوادگی

مطالب دیگر:

ب مشاوره نیاز دارم

مشاوره آنلاین رایگان

مشاوره امریه سربازی

پرسشنامه مشاوره قبل ازدواج

مشاوره درسی دوره ابتدایی

مشاوره درسی دوره ابتدایی

مشاوره درسی دوره ابتدایی یکی از حوزه های فعالیت مشاوره تحصیلی می باشد.در این نوع مشاوره پیش از هرچیز ابتدا باید با روحیات و خلق و خوی دانش آموز آشنا شویم.

اکثر خانواده بدون آگاهی از روحیات و شخصیت فرزند دانش آموز خود او را مجاب به درس خواندن می کنند.در بیشتر موارد این روش نتیجه عکس دارد بدین صورت که دانش آموز از در لجبازی وارد می شود و نسبت به درس خواندن توجهی نشان نمی دهند.

مشاوره درسی دوره ابتدایی زمینه ساز رشد دانش آموز در یک چهارچوب خاص و قانونمندی او می شود.اگر مشاوره به صورت درست صورت گیرد در کنار رشد درسی و تحصیلی ،سایر جنبه های زندگی دانش آموز نیز رشد می کند.

برای مشاوره تحصیلی ابتدایی با مشاوران مالیم گروه تماس بگیرید.

چون زمانی که دانش آموز یادمی گیرد براساس یک برنامه روزانه و بلند مدت فعالیت کند به طور خودکار این روش در زندگی شخصی او نهادینه می شود.

مرکز مشاوره درسی دوره ابتدایی

بساری از خانواده از روش مقایسه استفاده می کنند مثلا با مقایسه کردن فرزند خود با دیگری فرآیند هیجان و یادگیری اورا مختل می کنند.ما در مشاوره ی تحصیلی تلفنی همه این موارد را به خانواده ها یاداوری می کنیم ولی باز هم متوجه سهل انگاری خانواده ها می شویم.

ما در مشاوره درسی دوره ابتدایی زندگی شخصی دانش آموز را بررسی می کنیم.زیرا بسیاری از خانواده ها همانند دوران گذشته انتظارات بسیاری از فرزند دارند و بسیاری از کارهای خانه را به دوش فرزند قرار می دهند و در کنار این مسائل انتظار دارند که فرزند درس هم بخواند

باید توجه داشته باشید کار و فعالیت زیاد توان و انرژی فرزند را کاهش می دهد.بهترین مشاوره تحصیلی برای کنکور

جنبه دیگری از مشاوره نیز هست که باید به دانش آموز انگیزه و انرژی وارد کرد.بسیاری از دانش آموزان دوران ابتدایی با نزدیک شدن به سن بلوغ دچار بعضی هیجان ها و حالات می شوند که روی روند تحصیلی و شخصیتی آن ها تاثیرگذار است.

مشاوره ازدواج با زن مطلقه

رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه هنر تهران

پس برای یک مشاوره خوب در مقطع ابتدایی باید تمام جنبه های زندگی دانش آموز را بررسی کرد. تعمیرات یو پی اس

برای کسب مشاوره درسی تلفنی با مشاوران مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.