مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

رشته دندانپزشکی بدون کنکور شیراز

رشته دندانپزشکی بدون کنکور شیراز

مالیم گروه | یکشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۴:۲۲ ب.ظ

رشته دندانپزشکی بدون کنکور شیراز

رشته دندانپزشکی بدون کنکور شیراز در چه سالی برگزار می گردد؟
شرایط رشته دندانپزشکی در دانشگاه ازاد شیراز به چه صورت می باشد؟

ثبت نام در رشته دندانپزشکی

بعد از ثبت نام در کنکور تجربی و شرکت در کنکور و اعلام نتایج کنکور تجربی خود را برای مهم ترین مرحله کنکور اماده میکنیم و انتخاب رشته کنکور تجربی را شرکت کرده و انتخاب رشته را انجام میدهیم.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمه دوم

حال بعضی از متقاضیان رتبه و تراز مورد نیاز را کسب نکرده اند و منتظر شروع نام برای تکمیل ظرفیت کنکور تجربی بهمن ماهو اعلام نتایج تکمیل ظرفیت،نتایج کسب شده رو مشاهده کرده اند.

حال فردی که قبول نشده است در ظرفیت مازاد کنکور سراسری ثبت نام می نماید.

شرایط رشته دندانپزشکی در دانشگاه ازاد شیراز

برای ثبت نام بدون کنکور رشته دندانپزشکی می بایست دقت داشت که شرایط اختصاصی و شرایط عمومی را رعایت نمایید.

برای دریافت مشاوره تحصیلی و شرایط رشته دندانپزشکی در دانشگاه ازاد شیراز با مشاوران مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.

تماس از طریق تلفن ثابت می باشد.

 

 

شرایط کاری رشته دندانپزشکی

رشته دندانپزشکی به دلیل بازار کار فوق العاده که دارد مورد استقبال بسیاری از متقاضیان رشته تجربی می باشد و لازم به ذکر م باشد در سال های اخیر بسیاری از افرادی که در رشته های دیگر حتی فارغ التحصیل شده اند مجدد برای تحصیل در این رشته اقدام نموده اند.

شرایط عمومی رشته دندانپزشکی

شرایط عمومی رشته دندانپزشکی به این صورت می باشد که متقاضی می بایست حتما در کنکور تجربی همون سال شرکت نمایید و حتما شماره پرونده سازمان سنجش را داشته باشد.

رشته ی دندانپزشکی و داروسازی جز رشته هایی هستند که نیاز به کنکور دارند و پذیرش در دانشگاه با قبولی در آزمون امکان پذیر است. ثبت نام بدون کنکور رشته دندانپزشکی  و داروسازی با شرایط خاص و ضوابط و سوابق تحصیلی متقاضی پس از اعلام پذیرش بدون کنکور این رشته از سوی دانشکده علوم پزشکی انجام می شود.
برای اطلاع از نحوه ی ثبت نام بدون کنور در رشته های پزشکی و انتخاب رشته شما عزیزان می توانید همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱ شب از طریق تلفن ثابت با مشاوران مالیم گروه تماس برقرار کنید.



کپی برداری از سایت http://malimgroup.com

ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامشهر بدون کنکور

ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامشهر بدون کنکور

مالیم گروه | یکشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۴:۲۳ ب.ظ

ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامشهر بدون کنکور

ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامشهر بدون کنکور چگونه انجام می شود؟شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامشهر بدون کنکور به چه صورت است؟زمان ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامشهر بدون کنکور چه وقت است؟ در این نوشته سعی داریم به بررسی و ارائه پاسخ مناسب به این سوالات متداول بپردازیم.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامشهر مانند سال های قبل برای دو نیم سال مهر و بهمن صورت می گیرد.با هدف سهولت در روند انجام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کرج کلیه امور مربوط به ثبت نام به صورت الکترونیکی و از طریق سایت مربوط به ثبت نام دانشگاه آزاد صورت می گیرد و نیاز به مراجعه حضوری به دانشگاه مورد نظر نمی باشد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمه دوم
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمه دوم

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامشهر در طول شبانه روز و از طریق سایت ثبت نام دانشگاه آزاد انجام می شود و تا پایان مهلت ثبت نام این فرایند ادامه دارد.اگر متقاضی ثبت نام در این دانشگاه هستید بهتر است هرچه زودتر اقدام کنید تا ظرفیت رشته مورد نظر پر نشود.

اولین مرحله برای ثبت نام دانشگاه آزاد خرید کارت اعتباری است که این خرید از طریق سایت ثبت نام دانشگاه آزاد صورت می گیرد و ضروری است تا آخرین لحظه رمز ثبت نام و شناسه را حفظ و نگهداری کنند.

اگر در طول فرآیند ثبت نام با مشکل مواجه شدید می توانید با مشاوران مالیم گروه تماس برقرار کنید و این مسئولیت را به آن ها واگذار کنید.مالیم گروه با برخورداری از مشاوران متخصص آماده ارائه خدمات مشاوره تحصیلی به داوطلبان،متقاضیان و دانشجویان عزیز می باشد.

دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر

شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامشهر بدون کنکور

برای کسب اطلاعات دقیق از شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامشهر بدون کنکور با مشاوره تحصیلی مالیم گروه تماس برقرار کنید.

باید بدانید که شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامشهر برای هر مقطع متفاوت می باشد.بهتر است قبل از ثبت نام در مقاطع مختلف با نسبت به شرایط ثبت نام اطلاعات دقیق کسب کنید.در صورتی که متقاضی شرایط ثبت نام را به طور کامل برقرار نکند،نام نویسی او باطل و مبلغ پرداختی برای ثبت نام استرداد نخواهد شد.

باید بدانید که ثبت نام دانشگاه در یک کدرشته صورت می گیرد.چنانچه فردی در دو یا بیشتر کد رشته ثبت نام کند،هر دو رشته انتخابی او باطل می شود.

متقاضیان ثبت نام باید تا پایان مهلت نام نویسی نسبت به تکمیل فرم خود اقدام کنند.آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه بدون کنکور ورودی بهمن تا پایان بهمن ماه می باشد.

نام نویسی متقاضیان دانشگاه آزاد مشروط به رعایت و آماده سازی شرایط می باشد.اگر داوطلب برای ورودی مهر ثبت نام کرده باشد بایستی تا پایان شهریور ماه مدرک پیش دانشگاهی خود را دریافت کند و اگر برای ورودی بهمن ثبت نام کرده باشد باید تا پایان بهمن ماه مدرک پیش دانشگاهی خود را ارائه دهد.

شهریه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامشهر

شهریه دانشگاه آزاد اسلامشهر برای مقاطع مختلف متفاوت می باشد.نرخ شهریه برای مقاطع به شرح زیر می باشد:

نرخ شهریه برای مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته در حدود ۷۰۰ تا ۱ میلیون تومان می باشد.این رنج قیمت به تعداد واحدهای انتخاب شده توسط دانشجو بستگی دارد.

نرخ شهریه برای مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در حدود ۹۰۰ تا ۱۲۰۰ هزار تومان می باشد.

نرخ شهریه برای مقطع کارشناسی ارشد بین ۲ تا ۳ میلیون تومان می باشد.

برای کسب اطلاعات دقیق در مورد میزان شهریه و لیست رشته های دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر با مشاوره مالیم گروهتماس برقرار کنید.



کپی برداری از سایت http://malimgroup.com

ثبت نام دانشگاه کرج بدون کنکور

ثبت نام دانشگاه کرج بدون کنکور

مالیم گروه | یکشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۴:۲۴ ب.ظ

ثبت نام دانشگاه کرج بدون کنکور

ثبت نام دانشگاه کرج بدون کنکور چگونه انجام می شود؟ شرایط ثبت نام دانشگاه کرج بدون کنکور به چه صورت است؟ زمان ثبت نام دانشگاه کرج بدون کنکور چه وقت است؟ در این نوشته سعی داریم به بررسی و ارائه پاسخ مناسب به این سوالات متداول بپردازیم.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج همانند سال های گذشته برای دو نیم سال مهر ماه و بهمن ماه انجام می شود.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمه دوم
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمه دوم

طبق پایگاه اطلاع رسانی این دانشگاه با هدف سهولت در روند ثبت نام متقاضیان دانشگاه آزاد کرج،کلیه امور نام نویسی این دانشگاه به صورت الکترونیکی انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری به واحد مربوطه نمی باشد.

کلیه مراحل ثبت نام دانشگاه آزاد کرج در سایت دانشگاه آزاد انجام می شود و تا پایان مهلت ثبت نام می توانید از طریق این سایت اقدام به ثبت نام کنید.لذا اگر متقاضی ثبت نام در این دانشگاه هستید بهتر است هرچه زودتر نسبت به ثبت نام در این دانشگاه اقدام کنید تا ظرفیت پذیرش این دانشگاه طبق حدنصاب تعیین شده پر نشود.

اولین اقدام برای ثبت نام در دانشگاه آزاد کرج خرید کارت اعتباری است که این کار از طریق سایت ثبت نام دانشگاه آزاد انجام می شود و ضرورری است تا آخرین زمان ثبت نام رمز و شناسه کارت را حفظ کنند.

اگر در روال ثبت نام دانشگاه بدون کنکور با مشکل مواجه شدید می توانید با مشاوران مالیم گروه تماس برقرار کنید و انجام ثبت نام خود را به آن ها بسپارید.مالیم گروه با برخورداری از مشاوران متخصص در زمینه مشاوره تحصیلی آماده ارائه خدمات مشاوره ای به دانشجویان و متقاضیان عزیز می باشد.

شرایط ثبت نام دانشگاه کرج بدون کنکور

شرایط ثبت نام دانشگاه کرج بدون کنکور در هر مقطعی متفاوت می باشد.بهتر است قبل از اقدام به ثبت نام نسبت به شرایط ثبت نام آگاهی کامل کسب کنید.زیرا در صورت عدم داشتن شرایط لازم ثبت نام شما باطل می شود و هزینه پرداختی از جانب شما قابل استرداد نمی باشد.

یکی از شرایط اصلی ورود به دانشگاه آزاد کرج ثبت نام در یکی از کدرشته ها می باشد که این فرآیند از طریق سایت آزمون امکان پذیر خواهد بود.در صورتی که ثبت نام در دو کدرشته انجام شود هر دو ثبت نام شخص باطل می شود.

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج موظف اند تا پایان زمان ثبت نام نسبت به انجام آن اقدام کنند.مهلت ثبت نام برایدانشگاه آزاد بدون کنکور برای ورودی بهمن تا پایان بهمن می باشد.

ثبت نام داوطلبان در حال تحصیل تابع قوانین و شرایط می باشد.در صورتیکه فرد داوطلب ثبت نام در ورودی مهرماه باشد بایستی تا پایان شهریور ماه مدرک پیش دانشگاهی خود را ارائه دهد و اگر داوطلب ثبت نام برای ورودی بهمن ماه است باید مدرک پیش دانشگاهی خود را تا پایان بهمن ماه ارائه دهد.

شهریه ثبت نام دانشگاه کرج بدون کنکور

شهریه ثبت نام بدون دانشگاه آزاد کرج در سه مقطع کاردانی،کارشناسی و ارشد به شرح زیر می باشد:

شهریه دانشگاه آزاد کرج برای مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته بین ۷۰۰ تا ۱ میلیون تومان می باشد که این طیف بستگی به تعداد واحدهای انتخاب شده از جانب دانشجو دارد.

شهریه دانشگاه آزاد کرج برای مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته حدودا بین ۹۰۰ تا ۱۲۰۰ هزار تومان می باشد.

شهریه دانشگاه آزاد کرج برای مقطع کارشناسی ارشد حدودا بین ۲ تا ۳ میلیون تومان می باشد.

برای اطلاع دقیق از میزان شهریه پرداختی و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج با مشاوران مالیم گروه تماس برقرار کنید.



کپی برداری از سایت http://malimgroup.com

ثبت نام بینایی سنجی بدون کنکور

ثبت نام بینایی سنجی بدون کنکور

مالیم گروه | یکشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۴:۲۱ ب.ظ

ثبت نام بینایی سنجی بدون کنکور

ثبت نام بینایی سنجی بدون کنکور علم بینایی سنجی به دو دسته تقسیم می شود ۱.چشم پزشکی و۲. بینایی سنجی اما به خاطر اینکه بحث ما رشته بینایی سنجی است . به برسی این رشته می پردازیم . رشته بینایی سنجی در زمینه های تشخیص و رفع مشکل بینایی(دوربینی ؛نزدیک بینیوآستیگماتیسم)،تنبلی چشم وبهداشت عمومی چشم در محیط های مثل کار و مدرسه سرو کار دارد.

ثبت نام رشته بینایی سنجی

آینده شغلی  رشته بینایی سنجی بسیار امیدوار کننده است.و نسبت به خیلی از رشته ها وضعیت خوب و مطلوبی دارد . همچنین این رشته در حال حاظر از بهترین رشته ها واز اولویت های انتخابی فارغ التحصیل های دبیرستانی بعد از پزشکی و دندانپزشکی است.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمه دوم

ثبت نام بینایی سنجی بدون کنکور چرا که این رشته علاوه بر آینده شغلی مناسب و روشن در آینده داری درآمد مطلوب و مناسبی می باشد . برای آشنایی بیشتر و درصد و شرایط قبولی در این رشته می توانید با مرکز مشاوره مالیم گروه تماس بگیرید .

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمه دوم

سرفصل های این رشته طبق سایت وزارت علوم:

تعداد کل واحدها: ۱۴۳واحد

دروس عمومی: ۲۰واحد

دروس پایه و اصلی: ۴۲واحد

پایان نامه و کار آموزی:  ۸واحد

دروس تخصصی:  ۷۳واحد

به طور خلاصه این رشته جز رشته های خوب چه از لحاظ آینده شغلی و چه از لحاظ درآمد مالی می باشد .

بینایی سنجی در دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه هایی که در رشته بینایی سنجی پذیرش دانشجو دارند (بر اساس دفترچه کنکور۹۵)

(غیر از دانشگاه پیام نور، موسسات غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد)

دانشگاه علوم پزشکی ایران

دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دانشگاه علوم پزشکی مشهد

بینایی سنجی و دانشگاه پیام نور

همین جا باید ذکر کنیم هیچ کدام از رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، پرستاری ، اتاق عمل ، علوم آزمایشگاهی ، مامایی ، علوم تغذیه ،هوشبری ، فیزیوتراپی ، بینایی سنجی ، شنوایی سنجی ، دامپزشکی ، بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای و رادیولوژی در دانشگاه  پیام نور ارایه می شود.

بنابراین می توان به اشباع نشدن این رشته امیدوار بود .

برای دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مالیم تماس حاصل فرمایید.



کپی برداری از سایت http://malimgroup.com

مشاوره خانواده تورنتو

مشاوره خانواده تورنتو

مشاوره خانواده تورنتو در مرکز مشاوره مالیم راه اندازی شده است برای افرادی که در خارج از کشور هستند.کشور کانادا یکی از کشور های است که شمار کثیری از ایرانی ها در این کشور زندگی می کنند و قطعا برای تمام ما در هر یکی از مراحل زندگی مشکلاتی پیش امده است.

خیلی از موارد باعث شده است که ما از درباره یکسری کار های اطافیان خود ناراحت شویم و این در افرادی که در خارج کشور هستند بیشتر هستش چون محیط غریبه و اثار روانی محیط بیشتر تاثیر میگذارد.

افرادی که در خارج کشور هستند مشکلات متفاوتی دارند که چون فرهنگ محیط در خارج کشور متفاوت است.و بعضی اوقات ما لگوهای رفتاری خود را به اشتباه از محیطی میگیریم که در ان هستم بدون انکه به شرایط خانوادگی و گذشته خود دقت داشته باشیم و با این کار باعث ازار و اذیت اطرافیان خود میشویم.

مشاوره خانواده در واتساپ

اما باید چه بکنیم!!!

بایستی با موضوعات به صورت یک مسله رفتار کنیم تا این مشکل را بتوانیم حل کنیم…

باید همیشه در نظر داشته باشیم که خصوصیات اخلاقی یک خانواده ایرانی هیچ  وقت قابل مقایسه نیست و مرکز مشاوره مالیم در خدمت شما عزیزان است تا به کمک شما بیاید و راه حلی برای مشکل به وجود امده شما در نظر بگیرد.

برای دریافت مشاوره خانواده کافی است از طریق واتس  آپ با مرکز مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.

طریقه پرداخت:

مشکل خود را از طریق ID تلگرام @malimgroup    ارسال نمایید. دریافت لینک تلگرام (کلیک کنید) مرکز مشاوره مالیم گروه
منتظر پیام مشاوران ما باشید
حساب خود را شارژ نمایید یا مبلغ را به شماره کارت  1063  4562  0610  5047  بنام علی ناییج ( مرکز مشاوره مالیم ) واریز نمایید.
بعد به شماره ارسالی برای شما از طریق واتس آپ تماس حاصل فرمایید و با مشاوره وصل شوید.

در ضمن عزیزان می توانیم سوال و یا مشکل خود را در انتهای همین صفحه در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید تا مشاورین مرکز به شما پاسخ دهند.