مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری ۹۶

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری ۹۶

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری ۹۶ طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش تاریخ تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری ۹۶از ۲۳ابان شروع شده وتا ۲آذر ادامه دارد وامکان این موضوع هست که این زمان تمدید شود.در این زمان دانشگاه هایی که ظرفیت پذیرش دانشجوی خود را نتوانستند کامل کنند در این زمان امادگی خود را برای پذیرش دانشجو اطلاع میدهند.

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری ۹۶

از آنجاییکه که زمان تکمیل ظرفیت در پاییز ماه است دانشجویان متقاضی میتوانند مشغول به تحصیل شوند ودر صورت قبولی جدید در دانشگاه مدنظر شروع به تحصیل کنند. برای پی بردن به زمان دقیق تحصیل افراد متقاضی در تکمیل ظرفیت میتوانید با مشاوران مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.

برای دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری کلیک کنید.

تاریخ تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری ۹۶

سوال بیشتر متقاضیان این است که آیا رشته های تراز اول تجربی مانند پزشکی ودندان پزشکی  هم در زمان تکمیل ظرفیت اعلام میشوند یا نه؟؟؟در جواب باید گفت در سال های اخیر رشته هایی مانند مامایی در زمان تکمیل ظرفیت براساس سوابق تحصیلی  گذشته صورت میگرفت که در دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ذکر میشد.انتخاب این رشته ها بصورت بدون کنکور انجام میشودو برای ورود به دانشگاه دارای پروسه آزمون مصاحبه وهمچنین سایر فاکتورها میباشد که بایددر انتخاب این رشته ها دقت کامل کرد.

تفاوت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری با دانشگاه آزاد در این است که نحوه ارزیابی انتخاب رشته آن ها باهم متفاوت است.در امتحان سراسری قبول شدن در رشته مورد نظر براساس سابقه تحصیلی است ورتبه وتراز بدست آورده در آن زیاد مدنظر نیست.

حال توصیه های لازم را برای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکورسراسری به شما ارائه میدهیم.

تا آن جا که امکان دارد از ثبت نام در کافی نت های شلوغ وپررفت وآمد ممانعت کنید.براساس آخرین آمار درصد بالایی از شکست در قبولی ها ناشی از اشتباه در زمان ثبت نام صورت گرفت است واغلب جابجایی در عکس ها رخ میدهد.

مورد دیگر روش انتخاب رشته است که باید دقت کافی بخرج دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با مشاوره کنکور در مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.