مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور

ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور

ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور به چه صورتی انجام می شود؟ شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور چیست؟ آیا تمامیه رشته ها در دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور ارائه می شود؟

این ها سوالات متداولی است که در ذهن اغلب داوطلبان ثبت نام و ورود به دانشگاه آزاد به وجود می آید.

چند سالی است که دانشگاه آزاد با هدف افزایش و ارتقای بارعلمی قشر داوطلب تحصیل در دانشگاه اقدام به پذیرش و ثبت نام داوطلبان متقاضی می کند.البته این ثبت نام بدون شرکت در کنکور صورت صورت می گیرد و نیازی به داشتن رتبه کسب شده در کنکور نمی باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر مورد ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور با مشاوران مالیم گروه تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – ۹۰۹۹۰۷۵۲۴۳

سال های قبل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مشروط به کیفیت معدل بود ولی از سال ۹۳ تاکنون این شرط نیز حذف شده است تا داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد با خیال راحت بتوانند در رشته خود ثبت نام کنند.

دانشگاه ازاد طی این چند سال در جهت اهداف علمی پژوهشی و بهبود سطح کیفیت تحصیلی و جذب دانشجویان بورسیه از کشور های همسایه ثبت نام بدون کنکور در اکثر رشته ها را آغاز کرده.برای اطلاعات در مورد ثبت نام دانشگاه ، انتخاب رشته و تمامی سوالات تحصیلی با مشاوره تلفنی کنکور و یا مشاوره تحصیلی کنکور مالیم گروه تماس حاصل فرمایید

حدود ۹۵درصد رشته های دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی به صورت بدون کنکور ارائه می شود.به جز رشته های پزشکی،دندان پزشکی،داروسازی و رشته های پیراپزشکی که امکان ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه آزاد وجود ندارد سایر رشته ها به صورت بدون کنکور ارائه می شود.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

هرساله دانشگاه آزاد در دو ورودی مهرماه و بهمن ماه اقدام به پذیرش و جذب دانشجو می کند.زمان ثبت نام برای ورودی مهر از اواسط شهریور شروع شده و تا اوایل مهر ادامه می یابد.

زمان ثبت نام برای ورودی بهمن از اواخر دی شروع شده و تا اوایل بهمن ادامه می یابد.در ادامه به نحوه ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور می پردازیم.

ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور

ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور در چهارمقطع کاردانی پیوسته،کاردانی ناپیوسته،کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته صورت می گیرد.

داوطلبانی که فقط مدرک دیپلم دارند می بایست در مقطع کاردانی پیوسته ثبت نام کنند و بعد از گذراندن دوره کاردانی و اخذ مدرک آن می توانند در مقطع کارشناسی ناپیوسته شرکت کنند که ثبت نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته داشتن مدرک کاردانی است.

داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی هستند می توانند در دو مقطع کاردانی ناپیوسته یا کارشناسی پیوسته ثبت نام کنند.ثبت نام در مقطع کارشناسی پیوسته مشروط به داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی می باشد.

به طور کل داوطلبانی که در دوران تحصیل در رشته های انسانی،تجربی و ریاضی تحصیل کرده اند می توانند در مقطع کارشناسی پیوسته ثبت نام کنند.

اگر شما قبل از ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور،از طریق کسب رتبه وارد دانشگاه شده اید ولی بنابه دلایلی نتوانستید واحدهای مربوطه را بگذرانید می توانید بعد از ثبت نام بدون کنکور واحدهای مشترک را البته در صورت اخذ نمره بالاتر از ۱۲ تطبیق بدهید تا از این طریق دوباره هزینه و وقت خود را بیهوده تلف نکنید.

بسیار سوال شده است که تفاوت ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور و با کنکور در چیست؟

باید در جواب بگوییم تنها تفاوت در نحوه ورود به دانشگاست.وگرنه شرایط دیگر نظیر شهریه پرداختی به دانشگاه تفاوتی با یکدیگر ندارد.مدرک فارغ التحصیلی نیز تفاوتی با یکدیگر ندارد و هردو دارای ارزش و اعتبار یکسان می باشند.

فقط دانش جویانی که اقدام به ثبت نام دانشگاه آزاد براساس سوابق تحصیلی داشته اند حق جابه جایی یا مهمانی را به سایر واحدها ندارند و این تفاوت چشمگیر این دونوع ورود به دانشگاست.

نحوه ی ثبت نام بدون کنکور در مقاطع مختلف

برای مشاهده دفترچه ثبت نام کارشناسی دانشگاه آزاد ۹۶ کلیک کنید

حال می خواهیم به بررسی نحوه ی ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور در مقاطع مختلف دانشگاه ازاد بپردازیم.

برای ثبت نام بدون کنکور بایستی شما ابتدا به سایت azmoon.org مراجعه کنید و مقطع مورد نظر و نحوه ثبت نام خود را انتخاب کنید.

ابتدا برای ثبت نام بایستی نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام کنید ودر مرحله ثبت نام کدآن را وارد کنید.البته باید توجه داشته باشید که کارت اعتباری ثبت نام براساس سوابق تحصیلی با ثبت نام تکمیل ظرفیت متفاوت است.

اگر با وارد کردن رشته مورد نظر خود لیست دانشگاه های مورد ارائه دهنده این رشته را می بینید ولی اگر خواهان دانشگاه و شهر به خصوصی هستید می توانید نام آن ها را در کادر وارد کنید و لیست رشته های آن را ببینید.

کارشناسی ناپیوسته برای افرادی است که مدرک دیپلم ندارند و برای اخذ درک کارشناسی یا لیسانس باید مدرک کاردانی را دریافت کنند و این بشتر برای رشته های فنی حرفه ای و کاردانش است که مدرک پیش دانشگاهی ندارد.

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد

کارشناسی ارشد:کارشناسی ارشد در اکثر رشته های خود نیاز به کنکور است اما در حال حاضر دانشگاه آزاد لیست رشته های بدون کتکور در مقطع کارشناسی ارشد خود قرار داده است و برای ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد  نیاز به مدرک کارشناسی است.

در مقطع دکتری قابل ذکر است که دانشگاه ازاد پذیرش بدون کنکور را انجام می دهد اما در مورد رشته های موجود در لیست بدون کنکور دانشگاه ازاد باید هنگام شروع ثبت نام حضوری دانشگاه ازاد مراجعه کنید و یا می توانید با مشاورین انتخاب رشته تماس برقرار کنید

مدارک و شرایط لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد را در مقاله های قبلی برای شما ارائه دادیم.

برای مشاوره تحصیلی ثبت نام دانشگاه و انتخاب رشته با مشاورین مالیم گروه تماس برقرار کنید.مشاوره تحصیلی

مشاوره خانواده

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.