مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

مشاوره کسب و کار کوچک

چگونه می توانم یک مشاور کوچک کسب و کار -


چگونه کسب و کار خود را مشاوره کسب و کار کوچک را رشد دهید؟ چه مهارت هایی نیاز دارید؟


من یک مشاوره کوچک برای یک مدت طولانی بوده ام و اینها ضروری است که برای من کار کرده است. من فکر می کنم آنها هم برای شما کار خواهند کرد.


در اینجا 18 مرحله برای تبدیل شدن به یک مشاور کوچک کسب و کار است. این که آیا شما خود را مشاوره، مربی، مشاور یا مربی می نامید، این مراحل به شما کمک می کند مجموعه مهارت های خود را توسعه داده و کسب و کار خود را افزایش دهید.


مفهوم مشاور مربی

یک مشاور کسب و کار کوچک با مشتریان در استراتژی، برنامه ریزی و حل مشکل کار می کند و به مشتریان کمک می کند تا مهارت های کسب و کار و دانش را توسعه دهند. این موضوعات از طراحی یک مدل کسب و کار یا طرح بازاریابی، تا تعیین کردن تکنیک های بازاریابی استفاده شده و نحوه استفاده از آنها محدوده است. شما اغلب به مشتریان کمک می کنید تا یاد بگیرند که چگونه برنامه ریزی و اجرای پروژه ها را یاد بگیرند. یک مشاور کسب و کار کوچک مشاوره می دهد، مهارت ها و طوفان مغزی با مشتری را برای تولید نتایج عملی و افزایش تفکر استراتژیک می دهد.


مربی کسب و کار کوچک به مشتریان کمک می کند تا با ایجاد تمرکز بر توسعه فردی، موفقیت را ایجاد کنند: مدیریت زمان، رفتار خرابکاری خود (مانند تعویق و انحراف)، پیدا کردن وضوح، تصمیم گیری و اقدام. هنگامی که کلاه مربیگری خود را میگذارید، توصیه نمیکنید. در عوض، به مشتری کمک می کنید که پاسخ ها را از درون خود پیدا کنید.


بین ICF (فدراسیون مربی مربیان بین المللی) یک مربی کسب و کار کوچک و آنچه که بقیه جهان فکر می کنند "مربی کسب و کار کوچک" است، سردرگمی زیادی وجود دارد. در مورد عناوین مجبور نباشید مگر اینکه شما بخواهید دقیقا تعریف ICF را دنبال کنید. شما می توانید خود را یک مشاور، مشاور، مربی یا مربی نامید، و بیشتر مشتریان متوجه خواهند شد که به این معنی است که شما به حل مسائل و کسب و کار خود کمک می کنید. توجه به نتایجی که مشتریان دنبال می کنند، توجه کنید. (اگر به آن کمک می کند، من خودم را "مشاور مربی" می شناسم تا نشان دهم از کارهای مشاوره و مشاوره در هنگام کار با مشتریان استفاده می کنم.)


شما باید مهارت های مشاوره ای و مهارت های مربیگری را به منظور موثر بودن و ارزش واقعی به کار ببرید. من از سال 1996 با صاحبان میکرو کسب و کارها و کارفرمایان انفرادی کار کرده ام و به ندرت پیدا می کنم که نیاز به مشاوره و راهنمایی ندارد.


این درست است: آنها تقریبا هرگز به من مراجعه نمی کنند و از مربیگری مستقیما درخواست می کنند. آنها از مشاوره میپرسند آنها از توصیه های عملی و طوفان مغزی می پرسند. اما در جستجو برای پیدا کردن راه حل ها و نقشه کشیدن یک استراتژی، صاحبان کسب و کار کوچک در حال قدم زدن هستند، مگر اینکه آنها کار توسعه شخصی و کار توسعه کسب و کار را انجام دهند که منجر به موفقیت می شود.

مشاوره  مشاوره خانواده

فهرست برای تبدیل شدن به یک مشاور کوچک کسب و کار

در اینجا لیستی از مواردی که باید در هنگام شروع یا رشد مشاوره کسب و کار کوچک کسب و کار خود داشته باشید فهرستی از موارد ذکر شده است:

ثبت نام دندانپزشکی بدون کنکور در خارج

با مهارت ساخت خود شروع کنید. شما نمیتوانید یک مشاور مؤثر باشید اگر به مالک مالک کوچک دست نیاورید. بی تفاوتی در ساخت مهارت های مداوم خود دارید شما تقاضای بیشتری می کنید و می توانید هزینه های بالاتری را بر اساس گستردگی نفس دانش و تخصص خود بپردازید.

تبلیغات صنعتی

سطح تجربه خود را بررسی کنید. نادر است که صاحب کسب و کار کوچک کسب و کار خود را به یک مشاور کوچک کسب و کار که تا به حال هرگز یک کسب و کار قبل از آن و یا به یک مشاور که سطح بالایی از تخصص در یک موضوع خاصی را ندارد. یک متخصص به عنوان تجربه 10،000 ساعت تجربه با موضوع آنها به عنوان تخصص خود را ادعا می شود. اگر از یک سیکل کاری 40 ساعته به عنوان حاکم خود استفاده کنید، بدین معنی است که شما باید حداقل 5 سال تجربه کامل را با موضوع کسب و کار کوچک خود داشته باشید تا خودتان یک متخصص را فرا بگیرید.

کسب و کار با سرمایه کم سود بسیار عالی مشاوره کسب و کار خانگی مشاوره راه اندازی کسب و کار

چرا بزرگ خود را تعیین می کنید؟ پیش از آنکه به طراحی و توسعه کسب و کار خود و مشتریان خود بیفزایید، متوجه شوید که میخواهید یک مشاور کوچک کسب و کار باشید و به این مخاطبان خاص کمک کنید. انگیزه شما چیست؟ دانستن این امر باعث می شود که شما در حال رفتن به موانع سرعت اجتناب ناپذیر در طول راه کسب و کار خود و خدمت به مشتریان خود باشید.

تکمیل ظرفیت سراسری

تعیین اینکه "موفقیت" به نظر می رسد برای شما شخصا. چشم خود را بر روی هدف نگه دارید. تعریف موفقیت از شخص به فرد متفاوت است. یک وقت برای تجسم کردن تمام راه هایی که یک تجربه مشاوره ای موفق در زندگی شخصی و حرفه ای شما آشکار خواهد شد، را بیابید.

ثبت نام داروسازی بدون کنکور در خارج  ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور  

یک طرح کسب و کار بنویسید از طریق تمام مراحل همان کاری که می توانید از طریق یک مشتری انجام دهید، بروید و روی طراحی مدل کسب و کار خود کار کنید. چیزهایی که باید در نظر بگیرید: چه قالب قانونی شما استفاده می کنید، چه ماموریت و دیدگاه های شما، چه پیشنهادات، مدل های قیمت گذاری و سود شما چیست. منابع مورد نیاز برای موفقیت، مانند پول، زمان، مهارت / دانش، تجهیزات و منابع انسان را شامل می شود. اهداف و نقاط قوت را برای 1 سال، 3 سال و 5 سال تعیین کنید. پست وبلاگ من را در مورد آنچه در طرح کسب و کار شما باید باشد بخوانید .

یک طرح بازاریابی بنویسید بسیاری از مشاوران کسب و کار کوچک وجود دارد. چگونه شما قابل توجه و ایستادگی کنید از جمعیت؟ چگونه با مخاطبین خود ارتباط برقرار کرده و ارتباط برقرار کرده و اعتماد کنید؟ آیا تنها از تکنیک های بازاریابی سنتی استفاده می کنید یا ترکیبی از بازاریابی سنتی و اینترنت؟ کدام یک از 100 تکنیک موجود، بهترین نتایج را به دست خواهند آورد؟ چقدر بازاریابی (در هر دو زمان و پول) سرمایه گذاری می کنید؟ اهداف بازاریابی شما چیست؟ مقاله من در مورد چگونگی انتخاب بهترین تکنیک های بازاریابی برای کسب و کار مشاوره خود را بخوانید.

یادگیری مهارت های مربیگری شما با افرادی که دارای نقاط قوت و ضعف خود هستند، کار خواهید کرد. یادگیری مهارت های شنیداری عمیق و نحوه پرسیدن سوال های معنی دار برای وضوح و تمرکز دادن. یاد بگیرید چگونه مشتریان را مسئول اجرای برنامه های کاری خود و نحوه مقابله با موقعیت های مشتری دشوار بدانید.

تمرکز یا طاقچه را انتخاب کنید. تعیین اینکه آیا تخصص شما نیاز به مجوز یا صدور گواهینامه (مشاورین مالی و مالیاتی، مشاوران حقوقی، مشاورین بیمه) دارد. آیا شما بر روی یک موضوع کوچک تمرکز می کنید، مانند استراتژی های بازاریابی ایمیل، یا متخصص هستید که می تواند به مشتریان با طیف گسترده ای از چالش ها و پروژه ها کمک کند؟ آیا شما با یک کسب و کار اندازه خاص بر اساس تعداد کارمندان یا درآمد کار می کنید؟ آیا شما فقط با مشتریان محلی کار می کنید، یا کسب و کار مشاوره خود را ملی / بین المللی خواهد بود؟

محرومیت کنکور ارشد  مشاوره تحصیلی محرومیت کنکور ۹۷  

تصمیم بگیرید که آیا قصد دارید آنها را مشاوره یا کار را برای آنها انجام دهید. بعضی از مشاوران بیشتر شبیه مربیان و مشاوران هستند که با صاحب کسب و کار کوچک برای انجام برنامه ریزی و کار استراتژی کار می کنند. دیگر مشاوران کسب و کار کوچک ارائه خدمات خاص به عنوان یک زیر قرارداد، به منظور افزایش کارکنان مشتری.

مشکلات زیادی را که بیشتر صاحبان کسب و کارهای کوچک کسب کرده اند یاد بگیرند و یک استراتژی را برای تعریف و حل این مشکلات طراحی کنند. وقتی که من با مشتریان مربیگری و دانشجویان در کلاسهای مشاوره من کار می کنم، من 29 خط مشکلی را که مشتریانم معمولا برای کمک به آن نیاز دارند، درک می کنم. از استراتژیها، ابزارها و ارزیابیهای موجود برای کمک به حل این مشکلات استفاده کنید یا استراتژیهای خود را ایجاد کنید. در نظر بگیرید مجموعه ابزار مشاور خود را در کنار هم قرار دهید.

عمیقا درک هفت منطقه از یک مدل کسب و کار را برای کمک به مشتریان خود در مناطقی که بیشترین آسیب را ایجاد می کنند یا بهتر از سرمایه گذاری در صورت تغییر آنها، درک کنید.

سیستم کسب و کار خود را به طوری که شما حداکثر بهره وری. از قالب ها، اتوماسیون و اسکریپت های فروش استفاده کنید. برای ایجاد این سیستم ها وقت خود را به زودی در راه اندازی کسب و کار خود آزاد کنید تا وقت و توجه خود را برای وظایف مهم تر آزاد کنید.

از کار اداری و بازاریابی کمک بگیرید وظایفی را که شما نمیخواهید انجام دهید، به اشتراک بگذارید، که شما کارشناس نیستید و یا از زمان تولید درآمد خود دور میشوید.

خود را از راه بیرون کنید در حالی که کار شما می تواند و باید برای شما معنی دار باشد، شما یک مشاور نیستید تا خودتان را پمپ کنید. شما یک مشاور برای خدمت به مشتریان خود هستید. شما قصد دارید آنها را راهنمایی کنید، به آنها کمک کنید تا جوانب مثبت و منفی هر یک از اقدامات را تعیین کنید و سپس آنها را به تصمیمات خود برسانید. شما نمی توانید آنها را از تصمیم گیری های غیرمنطقی یا از طریق پیاده سازی برنامه پیاده سازی جلوگیری کنید. به طور مساوی، اگر مشتری شما یک پیروزی بزرگ داشته باشد، ممکن است بخشی از آن به دلیل مشاوره شما باشد، اما باید از تقدیر به مشتری خود برای انجام آن منتقل شود. پیشاپیش تصمیم بگیرید که "تعامل مشتری موفق" به چه معناست.

صادق باشید در مورد زمینه های خود را از توسعه شخصی. هیچ کس کامل نیست. گاهی اوقات ما تعویض می شویم گاهی اوقات ما هیجان زده می شویم گاهی اوقات ما اجازه خشم یا ترس را از ما بهتر می سازیم. گاهی اوقات ما ارتباطی با هم نداریم. نقاط ضعف خود را بیابید و یا یاد بگیرند که چگونه برای غلبه بر آنها، یا کارمندان را استخدام کنید تا آنها را از بین ببرید.

تکنیک های بازاریابی را انتخاب کنید که منجر به واکنش مناسبی به مکالمات فروش می شود. پیگیری بازاریابی خود را بی وقفه اگر بازاریابی شما نتایج دلخواه را به دست نیاورده باشد، آن را اصلاح کنید. تکنیک های بازاریابی را انتخاب نکنید چرا که آنها روند گرم را دارند اگر آنها منجر به ایجاد یا تشخیص نام تجاری شما نمی شوند.

یادگیری حل مسئله، تصمیم گیری، مدیریت پروژه، و مهارت های مدیریت زمان. این چهار مهارت، ستون فقرات کمک شما را به مشتریان ارائه می دهد و به شما کمک می کند موفقیت تجاری خود را به کار گیرید.

از استادان یاد بگیرید چرا چرخ را مجددا راه اندازی کنید؟ با توجه به مشاوران پیشرو در صنعت خود، می توانید میانبرهای صمیمی را کشف کنید. در هر طرز تفکر تجاری کمیاب، افراد متعددی وجود دارند که در بالاترین حرفه خود قرار دارند. پیشنهادات خود را، روش های بازاریابی خود، نحوه کار آنها و نحوه کار آنها با مشتریان را مطالعه کنید. تعیین اینکه آیا این روش ها به شما و مشتریان شما نیز خدمت می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.