مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

تکمیل ظرفیت رشته های پزشکی و پیراپزشکی

تکمیل ظرفیت رشته های پزشکی و پیراپزشکی

تکمیل ظرفیت رشته های پزشکی و پیراپزشکی :رشته های پزشکی و پیراپزشکی به دلیل بازارکار و موقعیت اجتماعی این رشته ها مورد استقبال بسیاری از جوانان قرار میگیرند.قبولی در رشته های پزشکی و پیراپزشکی از اهداف بسیاری از جوانان شناخته میشود.قبولی در این رشته ها حتی در دانشگاه های آزاد هم جزء معیارهای ارزشمند برای جوانان محسوب میشود.

برای قبولی در رشته های پزشکی وپیراپزشکی باید از تمام فرصت ها وشانس ها استفاده کرد.تکمیل ظرفیت رشته های پزشکیوپیراپزشکی از جمله فرصت هایی است که باید با یک دید ومشاوره درست به نحو احسن از آن استفاده کرد.

تکمیل ظرفیت رشته های پیراپزشکی

آخرین مرحله در کنکور ۹۶که بعنوان تکمیل ظرفیت می باشد در رشته های پزشکی و پیراپزشکی شروع شده است.تکمیل ظرفیت کنکور سراسری۹۶ دانشگاه ازاد در رشته های پزشکی وپیراپزشکی در حال انجام است.

کسانی که میخواهند در رشته های پزشکی وپیراپزشکی شرکت کنند باید نسبت به حضور در تکمیل ظرفیت هرچه سریعتر اقدام کنند.زیرا آخرین شانس آن ها محسوب میشود که باید از ان بدرستی استفاده کنند.برای انتخاب رشته ایده آل میتوانید با مشاوران ارشد مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.

برای نان نویسی تکمیل ظرفیت رشته های پزشکی و پیراپزشکی و ذخیره پزشکی دانشگاه ازاد متقاضیان میتوانند با خرید کارت اعتباری تکمیل ظرفیت از سایت دانشگاه آزاد اقدام به انتخاب رشته کنید.

تکمیل ظرفیت رشته های پزشکی

حال در این مرحله فهرست رشته های پزشکی و پیراپزشکی ذخیره تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد را بیان میکنیم.

پزشکی،دندان پزشکی،اتاق عمل،بهداشت عمومی،بهداشت خانواده،داروسازی،بهداشت مبارزه با بیماریها،بهداشت مواد غذایی،پرستاری،علوم آزمایشگاهی،علوم تغذیه،علوم وصنایع غذایی،بهداشت حرفه ای،هوشبریو….

زمان تکمیل ظرفیت از تاریخ ۱۷مهر لغایت ۲۱مهر میباشد وشما متقاضیان عزیز میتوانید ۲۰رشته را انتخاب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به خانواده بزرگ مالیم گروه بپیوندید.این تیم با بهره گیری از مشاوران ارشد و زبده در تمام مقاطع تحصیلی آماده ارائه هرگونه مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی برای شما دانش آموزان ودانشجویان عزیز میباشد.

برای بهره گیری از این خدمات کافی عضو خانواده مالیم گروه شوید.با ما همراه باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.