مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

مشاوره مشکلات زناشویی

مشاوره مشکلات زناشویی

مشاوره مشکلات زناشویی :  تمامی افراد در طول زندگی خود با مشکلات گوناگونی دست و پنجه نرم می کنند و شرایط مختلفی را تجربه می نمایند .

برای حل مشکلات زناشویی با  مشاوره خانواده تلفنی  مالیم گروه تماس برقرار کنید.

به طور طبیعی زندگی برای هر شخص و فردی روزهای خوب و بدی را رقم خواهد زد و هر فردی باید بتواند در این روزهای سخت در مقابل مشکلاتی که برایش به وجود می آید مقاومت کرده و تصمیمات درستی را بگیرد . برای اینکار ذهن آرامی نیاز دارید.برای این ارامش به مشاوره روانشناسی نیاز دارید.برای یک مشاوره غیر حضوری و آسان که ب مشکلاتتان از دور رسیدگی کند مشاوره روانشناسی تلفنی مالیم گروه را پیشنهاد دمی کنیم.

تا زمانی که فرد در خانواده و تحت پوشش و حمایت والدین است به نوعی دلگرم خواهد بود و بدون تردید افراد خانواده به ویژه والدین اورا حمایت خواهند کرد . اما زمانی خواهد رسید که فرد باید تشکیل خانواده دهد و به بیان دیگر مستقل زندگی کند .

اصلی ترین مشکل بین زن و شوهر 

اصلی ترین موضوعی که بین زن و شوهر وجود دارد موضوع هوش عاطفی است.هوش عاطفی یکی از اصلی ترین عوامل تاثیر گذار بر مشکلات زناشویی بین زن و شوهر می باشد.موضوع هوش عاطفی موضوعی است که تا به حال ناشناخته و مجهول بین زن و شوهر است.

روانشناسین پس از تحقیقات بسیار زیاد به نتایجی رسده اند که جدا ازهمیت همسانی عقاید و جایگاه خانوادگی و شخصیتی ، سطح فرهنگ و…. تفاهم و درک احساسات همسر خود است که این مسئه مهمترین موضوع در زندگی زناشویی می باشد که مربوط به همان هوش عاطفی است.

اختلافات زن و شوهر

تمامی مسائل و مشکلات زناشویی به دست زن و شوهر و بدون دخالت شخص سومی حل می شود.اما متاسفانه بسیاری از زوجین به جای شنیدن حرف های یکدیگر و پیدا کردن یک نقطه نظر مشترک و تعامل و تفاهم برای حل مشکل خود راهی اشتباه را انتخاب می کنند ودر برابر هم می ایستند که در این موارد مشکلات چند برابر می شود و مشکلات بیشتری را همراه خود می اورد که در این مواقع راهی جز دخالت شخص سومی برای حل این مشکل نیست.

روش های حل مشکلات و اختلافات زناشویی

مادر این مقاله به چند نکته در زمینه راه حل های اختلاف زناشویی برای شما ارائه داده ایم.

 

1 : به تمام وظایت خود در زندگی مشترک اگاه باشید و به آن عمل کنید.

2 : زن و شوهر باید در زمانی به جا و درست و به موقع برای گفت گو با یک دیگر بنشینند و به صحبت های هم گوش دهند و اگر انتقادی هم دارند در روی هم بگویند . اما باید هر دو بدانند که در چه زمانی انتقاد خود را بیان کنند و این را بدانید که اگر رابطه بین زن و مرد صمیمانه باشد انتقاد سازنده و با رویی خوش در آن زمان می تواند معجزه کند. و در سعی  کنید در کنارش از رفتار های خوب همسر خود نیز تعریف کرده و از او تشکر کنند.

3 : هرگاه عصبانب هستید و یا  دچار خستگی زیاد هستید و یا ذهنتان درگیر مسائل و مشکلات است از تصمیم گرفتن بپرهیزید و سعی کنید در هیچ صورت در آن مواقع از همسرتان انتقاد نکنید.

مشاوره تلفنی خانواده در شیراز

4 : اگر بحثی و نزاعی بین زن و شوهر رخ داد به هیچ وجه شخص سومی از آن با خبر نشود و سعی کنید در صورت امکان ابتدا فرزندان را نیز به خانه اقوام نزدیک برده تا از این موضوع بی خبر بمانند و در روحیه آن ها تاثیر نگذارد و هنگام بحث و نزاع ابتدا به اعصاب خود مسلط شوید و به جای دادو بیداد وکاری که باید بعدا پس آرام شدن آن را انجام دهید در همان لحظه انجام دهید و به نقطه مشترک برسید و در مورد آن موضوع به یک تفاهم و تعامل برسید.

مشاوره زناشویی در تبریز

حل مشکلات زناشویی با مشاوره

در این زمان دیگر باید این توانایی را داشته باشد که خود بتواند تصمیم گیری کند و با مشکلات رو به رو شود اگرچه خانواده و والدین همیشه از فرزندان خود حمایت خواهند کرد ولی این امر نیز طبیعی است که فرد زمانی که ازدواج می کند و تشکیل خانواده می دهد باید بتواند خود مشکلات را حل کرده و راه حل مناسبی برای آنها پیدا کند ، البته در کنار آن نیز می تواند از تجربیات اطرافیان نیز استفاده کند .

مشاوره تلفنی خانواده در اهواز

در اوایل زندگی مشترک به دلیل علاقه ی شدیدی که در میان زوجین به وجود آمده است مشکلات کوچک و بزرگ زیاد به چشم نمی آنید اما با گذشت زمان ممکن است کم کم این مشکلات باعث کاهش علاقه طرفین نسبت به یکدیگر شوند و  همین امر باعث می شود که حتی کوچک ترین و جزئی ترین مسائل و مشکلات هم باعث به وجود آمدن اختلافات بزرگ شوند .

مشاوره روابط زناشویی این کمک را به زوجین می کند که چگونه  با مشکلات و سختی ها رو به رو شده و همدیگر را برای حل هرچه بهتر آنها کمک کنند . چگونه اختلاف نظرات خود را به نظرات مشترک تبدیل نمایند .

مشاوره تلفنی خانواده در مشهد

مرکز مشاوره مالیم با بهره گیری از مشاورین مجرب و با تجربه و هم چنین روانشناس آماده پاسخ گویی به تمامی سوالات و مشکلات خانواده های عزیز می باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.