مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمه دوم

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمه دوم

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمه دوم :ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمه دوم سال 97 به زودی آغاز می شود .

دانشگاه آزاد هر ساله برای تکمیل ظرفیت محل های خالی خود ، در مهر و بهمن دانشجو می پذیرد .

این تکمیل ظرفیت دوباره در بهمن ماه فرصت بسیار خوبی برای داوطلبانی است ، که به هر دلیل در رشته مورد علاقه خود قبول نشده اند . به داوطلبان متقاضی شرکت در تکمیل ظرفیت نیمه دوم توصیه می کنم ، که این فرصت را از دست ندهند .

انتخاب رشته مجازی رایگان دانشگاه ازاد

داوطلبان می توانند با آغاز ثبت نام  دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت را به دقت مطالعه کنند ، و بر اساس آن چه که گفته شده عمل نمایند .

رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد خوراسگان

طبق گفته های سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ، ثبت نام برای تکمیل ظرفیت در مقاطع کاردانی ، کارشناسی و دکترای حرفه ای دانشگاه آزاد ، نیمه دوم دی ماه خواهد بود .مشاور انتخاب رشته خوب

تکمیل ظرفیت در مقطع کارشناسی ارشد هم اوایل بهمن ماه خواهد بود .

برای مشاهده صفحه نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد کلیک کنید

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمه دوم در مقطع کارشناسی ارشد

  کلیه داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ ثبت نام و شرکت کرده اند ، و طبق کارنامه ای که از طرف سازمان سنجش صادر شده ، مجاز به انتخاب رشته شده اند ، می توانند در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد نیمه دوم شرکت نمایند .

داوطلبان می بایست با توجه به  لیست رشته ها و مکان هایی که از طرف سازمان سنجش منتشر می شود انتخاب رشته کنند . ( این رشته ها و مکان ها با توجه به ظرفیت های خالی دانشگاه هاست ، و از سوی دانشگاه ها اعلام می شود .)مشاوره تلفنی رایگان

این داوطلبان می توانند رشته هایی را انتخاب کنند ، که متناسب با کد رشته امتحانی آن ها باشد .

داوطلبان بعد از انتخاب رشته می توانند تا قبل از پایان زمان ثبت نام اطلاعات خود را در مورد رشته ومکان های انتخابی تغییر دهند .مشاوره تلفنی خانواده به صورت رایگان 

ظرفیت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد برای نیم دوم سال حدود ۶۰ هزار نفر است .

لازم به ذکر است که داوطلبان باید در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دقت لازم را داشته باشند ، زیرا در صورت قبولی در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بهمن ۹۶ ، رشته قبولی قبلی آن ها لغو می شود ، و دیگر نمی توانند در آن ادامه تحصیل دهند.همچنین برای اطلاع کامل از دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را مطالعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوره تحصیلی مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمه دوم در رشته های با آزمون سراسری ۹۶

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمه دوم در رشته های با آزمون سراسری ۹۶ در سه مقطع کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و دکترای حرفه ای است  .

ظرفیت پذیرش در دوره دکترای حرفه ای شامل رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، دارو سازی و دامپزشکی برای نیمه دوم سال    (بهمن) بسیار محدود است .  برای مقاطع کارشناسی پیوسته وکاردانی نا پیوسته هم ظرفیت محدود است .

کلیه داوطلبانی که در جلسه آزمون سراسری حاضر بوده اند ، و متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد هستند ، می توانند در تکمیل ظرفیت بهمن ماه شرکت کنند .  حتی داوطلبانی هم که در مرحله قبلی انتخاب رشته برای دانشگاه آزاد شرکت نکرده اند ، می توانند در تکمیل ظرفیت ثبت نام کنند .

اگر داوطلبی که در آزمون سراسری ۹۶ شرکت کرده و در دانشگاه سراسری قبول شده ، در تکمیل ظرفیت بهمن ماه شرکت کند و قبول شود ، می تواند هر کدام را که مایل است انتخاب کند و ادامه تحصیل کند .

اگر داوطلبی که در انتخاب رشته دانشگاه آزاد یا این که در تکمیل ظرفیت (مهر ماه ) دانشگاه آزاد  قبول شده باشد ، و در تکمیل ظرفیت بهمن هم قبول شود . می تواند هر کدام را که مایل است انتخاب کند ، و ادامه تحصیل دهد .

داوطلبان می توانند تا پایان مدت زمان ثبت نام اطلاعات خود را ویرایش کنند .

برای ارتباط با مشاوره تحصیلی تلفنی مالیم گروه فقط از طریق تلفن ثابت تماس حاصل فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.