مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

آنچه شما می توانید انجام دهید برای دریافت بهترین کمک

آنچه شما می توانید انجام دهید برای دریافت بهترین کمک

رسیدن به کسی ممکن است یک گام بزرگ باشد. برخی از چیزهایی که می توانید انجام دهید، اطمینان حاصل کنید که برای کمک به شما مناسب است.

نشسته توسط نیکی پائلی

 

تاریخ پزشکی خود را بشناسید

اغلب هنگامی که شما یک دکتر یا سایر متخصصان بهداشت را می بینید، آنها از شما در مورد سلامت و زمینه پزشکی خود سوال می کنند مانند:

 

اگر شما در مورد هر گونه دارو یا درمان گیاهی هستید

اگر دیر یا زود سیگار نکشید، نوشیدنی یا مواد مخدر مصرف کنید

اگر آلرژی دارید یا واکنش به دارو دارید.

دانستن و داشتن این اطلاعات آماده می تواند به کارکنان بهداشت کمک کند.

 

سعی کنید صادق باشید

بعضی اوقات متخصصان بهداشت باید چیزهایی را درباره شما بدانند که ممکن است شما شرمنده یا ناراحت کننده باشید. سعی کنید به سؤالات صادقانه پاسخ دهید. اگر مطمئن نیستید چرا یک سوال خاص از شما می پرسند، از آنها بپرسید چرا آنها باید بدانند.

 

در صورتی که نگران حقوق شما درمورد محرمانه بودن شما باشد، از آنها بپرسید که آیا آنها باید ثبت کنند یا هرکسی را در رابطه با استفاده از مواد مخدر غیرقانونی (در صورتی که مربوط به شما هستند) مطلع کنید.

 

صحبت کردن به طور آشکار

صحبت کردن در مورد وضعیت سلامتی و یا وضعیت پزشکی شما به صورت آشکار با پزشک شما باعث می شود که آنها بهترین کمک را به شما بدهند. ترک چیزها یا ساختن چیزهای مختلف از آنها متفاوت است، در بلندمدت کمک نمی کند.

 

سوالات خود را بپرسید

نگران نباشید سوالاتی بپرسید

 

اگر نمی دانید که دکتر چه می گوید، از آنها بخواهید دوباره توضیح دهند یا به شیوه ای متفاوت. آنها در آنجا برای کمک به شما در یافتن بهترین راه حل هستند، بنابراین آنها می خواهند به سوالات شما پاسخ دهند.

 

فرهنگ و باورها

همچنین توصیه می شود که پزشک یا سایر متخصصان بهداشت در مورد باورهای شما یا شیوه های فرهنگی آن را بیاموزید. در آنها هیچ کاربردی وجود ندارد که نشاندهنده چیزهایی است که برای شما به دلیل فرهنگ شما کار نمی کند و به آنها کمک می کند تا به نیازهای شما بیشتر حساس باشند.

 

صحبت کردن با آنها درباره آنچه که مناسب و مناسب است نیز ممکن است مفید باشد زیرا گاهی اوقات آنها ممکن است بدانند که آنها شما را مجازات می کنند. شما ممکن است کسی را که از همان جنس دیده می شود، آسان تر ببینید.

 

وقت خود را بردار

اگر تصمیم بگیرید از نظر درمان، وقت خود را برای فهمیدن آنها بردارید. اگر کمک می کند، با دوستان یا خانواده تان صحبت کنید.

 

گاهی اوقات ممکن است مجددا با پزشک یا پزشک خود صحبت کنید تا عکس واضحتری پیدا کنید یا از سؤالاتی که به دور اول فکر نکرده اید بپرسید. همچنین نگران نباشید نظر دوم را بیابید.

 

از هرگونه عوارض جانبی مطلع شوید

در وضعیتی که به شما دارو تجویز می شود، درباره عوارض جانبی بپرسید. هنگام مصرف داروهای روانپزشکی احتمال دارد عوارض جانبی وجود داشته باشد و مهم است که با پزشک خود درباره اینها صحبت کنید.

 

اگر عوارض جانبی نامطلوب یا مواردی را که انتظار نداشته اید تجربه کنید، با پزشک یا پزشک خود تماس بگیرید.

 

نگرانی های خود را ابراز کنید

اگر از دکتر خود راضی نیستید، با آنها درباره آن صحبت کنید. به یاد داشته باشید که اگر شما راحت نیستید، همیشه می توانید به پزشک دیگری / بهداشت و درمان تغییر دهید. اگر چه اگر دارنده کارت پزشکی هستید، فرایند درخواست برای تغییر GP شما وجود دارد.

 

برای اینکه شکایت خود راجع به یک سرویس بهداشتی خاص، شما یا یکی از بستگان، از مرکز خدمات بهداشتی و درمانی بازدید کرده اید تا ببینید که چگونه باید به آن عمل کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حقوق و مسئولیت های خود و یا شکایت، اطلاعات شهروندان را در مورد شکایت به / در مورد HSE بررسی کنید. شما همچنین می توانید مستقیما از طریق وب سایت HSE شکایت کنید.

iranocc

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.