مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

مشاوره فردی

مشاوره فردی


زمان هایی وجود دارد که مردم نیاز به صحبت با کسی در مورد مشکلات خود دارند و به مشاوره یا درمان فردی برای دریافت کمک و مشاوره می روند.

اگر فکر می کنید مشاوره / درمان چیزی برای شما مفید باشد، ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه کسی می خواهد با آن صحبت کنید. این ممکن است مشاور، کارمند اجتماعی یا روانشناس باشد.

چگونه برای پیدا کردن یک درمانگر

دایرکتوری مشاوره دارای لیستی از خدمات مختلف در ایرلند و منطقه شماست. شما می توانید از دوستان یا پزشک عمومی خود بخواهید که بتوانند هرکسی را توصیه کنند. قبل از اینکه اولین قرار ملاقات خود را داشته باشید، در مورد اینکه آیا سرویس رایگان است یا خیر، روشن است - به این ترتیب هیچ شگفتی وجود نخواهد داشت.

اگر شما نیاز به دسترسی به یک سرویس رایگان دارید، به وب سایت HSE مراجعه کنید، خط تلفن خود را (1850 24 1850) بفرستید، یا با پزشک خود صحبت کنید تا بهترین راه برای انجام این کار را بیابید. ممکن است یک وقت برای یک قرار ملاقات طول بکشد، اما از دست ندهید، یکی را دریافت خواهید کرد.

اگر شما نیاز به صحبت با کسی بلافاصله، ساماریتان تلفن رایگان در 116 123 یا ایمیل در jo@samaritans.org.

روشهای مختلف مشاوره

در اولین قرار ملاقات، برای مشتری و مشاور / درمانگر عادی است که در مورد آنچه مشتری از مشاوره یا درمان می خواهد بگوید - هدف شما چیست. مشاوران مختلف از رویکردهای مختلفی برای کمک به شما در دستیابی به این هدف استفاده می کنند تا مسائل را حل کنند یا مشکلات بهداشت روانی مانند افسردگی یا اختلال دوقطبی را کنترل کنند .

خواندن در درمان رفتاری شناختی (CBT therapy) ، که بعضی افراد بسیار موثر بوده اند.

سوالات خود را بپرسید

این یک زمان مهم است، پس از مشاوره یا درمانگر کار کنید. شما می توانید از این سؤالات هنگام قرار ملاقات یا در اولین جلسه خود بپرسید. برخی از چیزهایی که باید بپرسید، اگر احساس راحتی کنید:

•              چه مشاوره یا درمانگر چه آموزش یا تجربه دارد؟

•              آیا آنها به یک انجمن حرفه ای تعلق دارند؟

•              چند جلسه آنها می خواهند شما را داشته باشند؟

•              چگونه اغلب آنها می خواهند شما را به یک قرار ملاقات؟

•              آیا آنها احساس راحتی در مورد معضل یا نگرانی خاص خود را دارند؟

•              آیا آنها در مورد پرونده شما با دیگران بحث خواهند کرد؟

مشاوران یا درمانگران اغلب توصیه های کوتاه مدت مشاوره را برای شروع، به عنوان مثال هر هفته برای یک دوره کوتاه مدت. جلسات معمولا حدود یک ساعت طول می کشد

تصمیم به ادامه دادن

در چند جلسه اول، شما می دانید که آیا می خواهید به دنبال مشاور یا درمانگر بروید، و اگر چنین باشد، آیا این یکی مناسب برای شماست. گاهی اوقات چند جلسه می تواند همه تفاوت ها را ایجاد کند و گاهی کمی طولانی تر می شود، که خوب است.

اطمینان حاصل کنید که به راحتی با فردی که می بینید احساس راحتی می کنید. اگر شما نیستید، شخص دیگری را امتحان کنید. اجازه ندهید که تجربه ی اول شما را خاموش نکنید اگر درست به نظر نرسد، تعداد زیادی از مشاورین مختلف وجود دارد و شما می توانید یکی از آن ها را پیدا کنید.

 irannocc

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.