مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

مشاوره روانشناسی و تست های آن

مشاوره روانشناسی و تست های آن


متغیرهای درمانگر

متغیرهای درمانگر عبارتند از ویژگی های یک مشاور یا روان درمانگر، و همچنین تکنیک درمانگر، رفتار، جهت گیری نظری و آموزش. با توجه به رفتار درمانگر، تکنیک و جهت گیری نظری، تحقیق در مورد پیروی از مدل های درمان، دریافت کرده است که پیوستگی با یک مدل خاص از درمان می تواند از لحاظ تاثیر بر پیامدهای مفید، زیان آور یا بی طرف با

اخیرا متاآنالیز تحقیقات در مورد آموزش و تجربه نشان می دهد که سطح تجربه تنها کمی با دقت در قضاوت بالینی مرتبط است.  بیشترین تجربه درمانگر در ارتباط با اضطراب کمتر، بلکه تمرکز کمتر است. این نشان می دهد که هنوز هم در زمینه آموزش پزشکان و انجام آموزش های موفق وجود دارد.

متغیرهای مشتری

ویژگی های مشتریان مانند نگرش های راهنمایی و سبک دلبستگی مرتبط با استفاده از مشاوره و نیز انتظارات و پیامدهای مربوط به آن است. Stigma علیه بیماری روحی می تواند مردم را از پذیرش مشکلات و کمک به دیگران محروم کند. به نظر می رسد که آزار و اذیت عمومی در ارتباط با خود گمراه کننده، نگرش نسبت به مشاوره و تمایل به جستجوی کمک باش 

از لحاظ سبک دلبستگی، مشتریان با سبک اجتناب پیدا می کنند که خطرات بیشتر و منافع کمتر برای مشاوره را درک می کنند و کمتر به دنبال کمک حرفه ای هستند، از مشتریانی که به طور ایمن متصل هستند. کسانی که با سبک دلبستگی مضطرب به درک مزایای بیشتر و همچنین خطرات مشاوره هستند. [18] آموزش مشتریان در مورد انتظارات مشاوره می تواند رضایت مشتری، طول مدت درمان و نتایج را بهبود بخشد و مداخله کارآمد و مقرون به صرفه است.

روابط مشاوره

مقاله اصلی: رابطه درمانی

رابطه بین مشاور و مشتری، احساسات و نگرش هایی است که مشتری و درمانگر نسبت به یکدیگر دارند و نحوه بیان احساسات و نگرش ها. [20] برخی از نظریه پردازان پیشنهاد کرده اند که این رابطه ممکن است در سه بخش ذکر شده باشد: انتقال و حمل نقل ، کار اتحاد و روابط واقعی یا شخصی. [21] نظریه پردازان دیگر استدلال می کنند که مفاهیم انتقال و نقل و انتقال نقل و انتقالات قدیمی و ناکافی هستند.

انتقال می تواند به عنوان ادراکات تحریف شده درمانگر از درمانگر توصیف شود. این می تواند تاثیر زیادی بر روابط درمانی داشته باشد. به عنوان مثال، درمانگر ممکن است دارای ویژگی چهره ای باشد که مشتری را به والدین خود یادآوری کند. به دلیل این ارتباط، اگر مشتری دارای احساسات منفی یا مثبت نسبت به والدین خود باشد، ممکن است این احساسات را به درمانگر تحمیل کنند. این می تواند به چندین راه به روابط درمانی تاثیر بگذارد. برای مثال، اگر مشتری دارای ارتباط قوی با والدین خود باشد، ممکن است درمانگر را به عنوان یک فرد پدر یا مادر ببیند و ارتباط قوی با درمانگر داشته باشد. این امر می تواند مشکل ساز باشد زیرا به عنوان یک درمانگر، اخلاقی بودن رابطه بیشتر با "مشتری" و "حرفه ای" ندارد. این نیز می تواند یک چیز خوب باشد، زیرا مشتری می تواند تا حد زیادی به درمانگر باز شود. به روش دیگری، اگر مشتری دارای ارتباط بسیار منفی با والدین خود باشد، مشتری ممکن است احساسات منفی نسبت به درمانگر داشته باشد. این امر همچنین می تواند بر روابط درمانی تاثیر بگذارد. به عنوان مثال، مشتری ممکن است مشکل را برای باز کردن به درمانگر داشته باشد زیرا او اعتماد به پدر و مادرش را نداشته باشد (این احساسات بی اعتمادی نسبت به درمانگر را نشان می دهد).

نظریه دیگری در مورد عملکرد مشاوره به عنوان فرضیه پایه امن شناخته شده است که مربوط به نظریه دلبستگی است . این فرضیه پیشنهاد می کند که مشاور به عنوان یک پایه امن عمل می کند که مشتریان می توانند آن را بررسی کنند و سپس آن را بررسی کنند. پیوستگی ایمن به مشاور و امنیت عمومی به طور کلی، مرتبط با اکتشاف مشتری است. به نظر می رسد که سبک دلبستگی ناامن نسبت به عمق جلسه کمتری نسبت به مشتریان متصل شده ایمن است.

متغیرهای فرهنگی

روانشناسان مشاوره علاقه مندند که چگونه فرهنگ مربوط به فرایند و نتایج کمک و مشاوره است. نظرسنجی های استاندارد برای بررسی ماهیت مشاوره در سراسر فرهنگ ها و گروه های مختلف قومی شامل مشاوره در سراسر فرهنگ توسط پل B. Pedersen، جوری G. Draguns، والتر J. Lonner و جوزف E. Trimble، [27] راهنمای مشاوره چند فرهنگی توسط جوزف G. Ponterotto ، J. Manueal Casas، لیزا سوزوکی و چارلین م. اسکندر [28] و کتابچه ای از فرهنگ، درمان و شفا توسط یو پری گیلن، جفرسون م. ماهی و جورج دگنس. [29] مدل هویت نژادی ژانت ا. السمس می تواند برای درک اینکه چگونه فرایند روابط و مشاوره ممکن است تحت تاثیر هویت نژادی مشتری و مشاور باشد مفید باشد. [30] تحقیقات اخیر نشان می دهد که مشتریانی که سیاه هستند در معرض خطر تجاوز جنسی به نژادی از مشاوران سفید هستند.

کارآیی برای کار با مشتریانی که لزبین، همجنسگرا و یا دوجنس گرا هستند ممکن است مربوط به جمعیت شناسی درمانگر، جنسیت، توسعه هویت جنسی، گرایش جنسی و تجربه حرفه ای باشد. [32] مشتریانی که چندین هویت سرکوبگر دارند ممکن است به خصوص در معرض خطر ناکارآمدی با مشاوران باشند، بنابراین ممکن است مشاوران با کسب مهارت برای کار با مشتریانی که از نظر جنسی، جنسنس، همجنسگرا، همجنس گرا، و دیگر جمعیت مظلوم. [33]

اجتماعی سازی جنسیت همچنین می تواند مسائل را برای مشتریان و مشاوران ارائه دهد. پیامدهای تمرین شامل آگاهی از کلیشه ها و تعصبات مربوط به هویت، نقش و رفتار مردانه، مانند بیان احساسی است. [34] دستورالعمل APA برای شایستگی های چند فرهنگی، انتظارات را برای توجه به فرهنگ در عمل و تحقیق در نظر می گیرند.

اخلاق مشاوره

این بخش فهرستی از منابع را شامل می شود ، اما منابع آن هنوز معلوم نیست، زیرا استنادات کافی در آن ندارند . لطفا با کمک معرفی نقل قول دقیق تر به بهبود این بخش کمک کنید. (ژوئیه 2015) ( یاد بگیرید چگونه و هنگام حذف این پیام الگو )

ادراکات مربوط به رفتارهای اخلاقی بسته به موقعیت جغرافیایی متفاوت است، اما ماموریت های اخلاقی در سراسر جامعه جهانی مشابه است. استانداردهای اخلاقی ایجاد شده است تا به پزشکان، مشتریان و جامعه کمک کند تا از آسیب یا احتمال آسیب احتمالی جلوگیری شود. رفتارهای اخلاقی استاندارد بر روی "انجام هیچ آسیبی" و جلوگیری از آسیب قرار دارد.

مشاوران نمی توانند اطلاعات محرمانه ای را که از طریق فرایند مشاوره به دست می آیند بدون رضایت کتبی کلاینت یا سرپرست قانونی به جز برای جلوگیری از خطرات مشخص و غیر مستقیم برای مشتری یا دیگران و یا در صورت لزوم به منظور انجام این کار با دستور دادگاه، به اشتراک نگذارند. [36] شرکت های بیمه یا برنامه های دولتی نیز از اطالعات خاصی در مورد تشخیص و درمان شما مطلع خواهند شد تا تعیین کنید که آیا مراقبت شما 


ایران او سی سی

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

مشاوره خانواده تلفنی

اول مشاور

, seo expert Sydney Australia

 

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

مشاوره خانواده اصفهان

مشاوره خانواده

مشاوره کودک تلفنی

تحت پوشش قرار گرفه است یا خیر. این شرکت ها و برنامه های دولتی HIPAA محدود شده اند تا این اطلاعات را به شدت محرمانه نگه دا

مشاوران با توجه به صمیمی بودن تحویل درمانی خود به یک استاندارد بالاتر متوسل می شوند که بیشتر متخصصان آن هستند. مشاوران نه تنها برای جلوگیری از فریب دادن با مشتریان خود هستند. آنها باید از روابط دوگانه جلوگیری کنند و هرگز در روابط جنی دخالت نکنند.

مشاوران برای جلوگیری از دریافت هدایا، کمک و یا تجارت برای درمان. در برخی جوامع، با توجه به وضعیت اقتصادی این جامعه، ممکن است اجتناب ناپذیر باشد. در مواردی که کودکان، کودکان و افراد دارای اختلال ذهنی هستند، ممکن است احساس کنند که شخصی به عنوان شخصیتی "کوکی" را رد می کنند. به عنوان مشاور، باید یک قضاوت داوری انجام شود، اما در اکثر موارد، اجتناب از هدیه، منافع و تجارت می تواند حفظ شود.

هیئت ملی مشاوران خبره اظهار می دارد که مشاوران "قبل از ورود به یک رابطه غیر مشاوره با یک مشتری سابق، باید ملاحظات مهمی را در مورد اجتناب از استثمار مورد بحث قرار دهند. ملاحظات مهمی که باید مورد بحث قرار گیرند، شامل زمان زمانیکه از خاتمه خدمت مشاوره، مدت مشاوره، ماهیت و شرایط مشاوره مشتری، احتمالی که مشتری می خواهد در بعضی از زمان ها در آینده از مشاوره خلاص شود؛ شرایط خاتمه خدمت و اثرات منفی یا نتایج منفی ممکن است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.