مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

چگونه برنامه ریزی کنیم تا موفق شویم

چگونه برنامه ریزی کنیم تا موفق شویم

چگونه برنامه ریزی کنیم تا موفق شویم زندگی خیلی جذاب است همیشه چیزی برای یادگیری و انجام وجود دارد، و کسب و کار ناتمام، وضعیت برای حل و فصل، عادت به شکستن، رابطه برای شروع و یا بهبود، چیزی را ببینید که در روش های جدید و متفاوت وجود دارد. بخشی از احساس زنده بودن است. یا آن؟ آیا فکر کردن در مورد چالش ها و مسائل مربوط به رابطه، ذهن شما را به اندیشه های کمبود می اندازد؟ برای احساس غرق شدن، ناراضی، انباشته کردن یک منفی در بالای دیگری؟ اگر چنین است، افکار شما ممکن است شما را به انتظار، برای این یا آن اتفاق می افتد، قبل از اینکه شما همیشه می تواند خوشحال باشد؟

خوشبختی شما چیزی نیست که به آرامی انجام دهید. این نیز یک هدف نیست. این راه است خوشبختی یک روش انتقادی برای تفکر در مورد زندگی و روابط شما است.

اگر شما در رابطه هستید، هر کدام از شما سیمی هستند تا خوشحال شوند. این نیاز، مانند اکسیژن، سلامتی شما در هر سطح بستگی دارد. هر یک از شما همچنین به طور کامل برای ایجاد شادی مجهز است، به این معنی که هرکدام نیز 100٪ مسئولیت شادی خود را دارند. رابطه شما بستگی به ذهنیت شادی دارد.

هنگامی که شما یک کودک یا کودک کوچک بودید، سالم بود که به دنبال آن هستید، حتی اقدامات ناامید کننده ای را برای اطمینان از اینکه عشق مورد نیاز شما را دریافت کردید، سالم نگه دارید. عشق در اوایل کودکی یک مسئله بقا است. نوزادان بدون یک تماس با استقبالی انسان زنده ماندند، با این حال ناقص هستند.

از آن زمان، از این زمان، این جهان از شما دعوت کرده است تا از مناطق راحت عبور کند، تا بتوانید عشق خود را از دیگران دریافت کنید، ممکن است چیزی شگفت انگیز باشد، اما این نیازی نیست. تنها کسی که عشق و دلسوزی را دوست دارد، دلسوز شما است که باید خوشحال باشد، اگر بخواهید، اگر شما بخواهید خوش باشید، خود شماست.

مطالعه پس از مطالعه نشان می دهد یکی از صفات افراد خوش شانس مشترک است که آنها انتخاب آگاهانه برای خوشحال هستند. خوشبختی یک انتخاب است که می توانید انجام دهید. این یک شیوه زندگی است این نیز به دیگری یا چیز دیگری در خارج از شما وابسته نیست.

قرار دادن یک ذهنیت شادی، به این معنی نیست که مسائل را نادیده بگیرید؛ این بدان معنی است که شما با توجه به احساسات خود مسئولانه باقی می ماند، به طرز محبت آمیز و بدون قضاوت روبرو می شوید، و آنها را به گونه ای بیان می کنید که خود و دیگران را با شأن خود تطبیق دهید.

شادی یک راه تفکر است. در یک رابطه، شما فقط می توانید یک فرد دیگر را خوشحال کنید تا اینکه او می داند و انتخاب می کند تا خوشبینی کافی برای بهبود رابطه بین شما %A

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.