مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

شماره تلفن مشاور حقوقی رایگان

شماره تلفن مشاور حقوقی رایگان

شماره تلفن مشاور حقوقی رایگان: امروزه با توجه به پیچیدگی های فراوان در زندگی افراد گاهاً با مشکلاتی روبه رو می شوند که نمی توانند به تنهایی از پس حل کردن آن بربیایند. بنابراین همواره نیاز به یک مشاور احساس خواهد شد. برخی از مشکلات و معضلات بین افراد به صورت حقوقی می باشد. بر این مبنا که آنها برای رسیدن به مال و یا مبلغی با یکدیگر به مشاجره می پردازند که گاهاً این مشاجره بالا گرفته و ضررات مخربی را برای هر دوی آنها خواهد داشت. در این صورت تنها شخص که می‌تواند کمک حال هر دو طرف باشد؛ یک مشاور حقوقی باتجربه است.

خوشبختانه در کنار خدمات فراوان مرکز مشاوره مالیم مشاوره حقوقی تلفنی رایگان نیز صورت می پذیرد. در این نوع مشاوره افراد می توانند مشکلات خود را با مشاور با تجربه در میان بگذارند تا بهترین تصمیم و راهکار را جهت برطرف کردن مشکل شان دریافت کنند. در مشاوره حقوقی رایگان شما تنها با گرفتن شماره مرکز مشاوره مالیم می‌توانید به مشاوری متخصص و وصل شوید تا موضوعات مختلف و مرتبط با حقوق خود را از او دریافت کنید.

شماره های تماس با مشاور خانواده

شما عزیزان می توانید برای دریافتمشاوره تلفنی حقوقی از سراسر کشور با شماره

43 52 907 909

از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره تماس حاصل فرمایید

وظایف مشاور حقوقی

یک مشاور حقوقی معمولاً وظایفی مانند امور مربوط به قراردادها، امور مربوط به دعاوی و امور پژوهشی را بر عهده دارد. مشاور حقوقی که در حوزه مربوط به یک شرکت فعالیت می کند؛ باید طبق بررسی های لازم قراردادهای مناسب را تهیه کرده و آن را به تایید رئیس شرکت برساند. در صورتی که یک شرکت از مشاوره حقوقی تلفنی استفاده می کند؛ علاوه بر کاهش هزینه‌های خود، رئیس شرکت می‌تواند برای بالابردن سطح طرفداران و شخصیت کاری خود قراردادها را تشخیص و تایید نماید.

مشاور حقوقی که در امور دعاوی مشغول فعالیت است؛ معمولاً سعی می‌کند مشکلات بین نقشه خواهان و نقش خوانده که همان عامل دعوا و کسی که دعوا بر علیه او طرح‌ریزی شده است، را حل کند. در این صورت نیاز به پروانه وکالت خواهد داشته نقش مهم مشاور حقوقی در این شرایط این است که افراد با کم کردن هزینه حق الوکالت به توانند مشکلات خود را به پایان برسانند.

شما عزیزان می توانید جهت دریافت دریافت مشاوره تلفنی همه روز حتی در ایام تعطیل

با مرکز مشاوره تلفنی ایران تماس حاصل فرمایید.

جهت ارتباط با سامانه مشاوره تلفنی هوشمند سراسری از طریق تلفن ثابت

با شماره تلفن 43 52 907 909  تماس برقرار کنید.

تماس از سراسر کشور بدون صفر و بدون پیش شماره

تماس با تلفن همراه امکان پذیر نمی باشد

در صورت شنیدن صدای بوق اشغال و یا خطای مخابراتی مجدد تماس بگیرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.