مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

مشاوره خانواده در گلپایگان

مشاوره خانواده در گلپایگان و مشاوره خانواده تلفنی رایگان در مراسم افتتاحیه اولین مرکز تخصصی عروسی و مشاوره خانواده در گلپایگان که چهارشنبه ظهر برگزار شد

43 52 907 909

تماس فقط از طریق تلفن ثابت

با بیان اینکه این مرکز در درجه اول برای ازدواج ، تحکیم خانواده ، فراهم آوردن شرایط برای یک ازدواج موفق و آماده سازی جوانان هر زمان است ضروری.

همسر انتخاب کن مشکلات پس از ازدواج بین زوجین ، والدین و فرزندان خدمات را به شهروندان ارائه می دهد و اظهار داشت.

آژانس رفاه اجتماعی اصفهان ، معاون پیشگیری ، گفت که این آژانس نوید هر نوع همکاری با مرکز را می دهد و افزود.

سازمان حمایت از استان در مورد کمک های مالی برای مشتریان سازمان یا حتی برای افراد فقیر در خارج از سازمان بحث خواهد کرد. تا آنجا که ممکن است در حال انجام است مرکز ویژه اقدام خواهد کرد.

وی گفت: “یکی از اصلی ترین مشکلات مردم ، مشکلات ارتباطی است.” “امروزه افراد مسن نسبت به افراد جوان مشکلات ارتباطی دارند و حرف های یکدیگر را نمی فهمند.

مشاوره خانواده در گلپایگان تلفنی

یا اینکه آنها نمی خواهند این تفاوت ها را درک کنند ، که عمدتا به دلیل فاصله بین نسل ها است ، که در آن جوانان ما سعی نمی کنند از تجربیات نسل قدیمی استفاده کنند.

فرشاد با اذعان به اینکه نسل های گذشته به نظرات بزرگان احترام می گذاشتند ، افزود: “متأسفانه امروز این مشکل کمرنگ شده است.

مشاوره خانواده در اصفهان رایگان جوانان ما برای ارتباط با نسل قدیمی تر باید دانش خود را ارتقا دهند تا این شکافی که با هم زندگی می کنیم حفظ شود.

به جای برقراری ارتباط با کلمات و منطق قابل درک ، آنها اصطکاک بین آنها ایجاد می کنند .

نتیجه آن خشونت ، استرس ، اضطراب و پرخاشگری است ، جایی که مشاوره می تواند آسیب های اجتماعی و پیامدهای این رفتارها را کاهش دهد. کمک زیادی می کند.

معنویت و ارزش ها در برخی خانواده ها از بین رفته است

مرکز مشاوره ازدواج رایگان

سیدرضا میر مهدی ، رئیس مرکز ویژه مشاوره همسریابی و خانواده ، از تلاش و همکاری اداره رفاه اجتماعی شهرستان گلپایگان برای اخذ مجوز برای این مرکز تشکر کرد و افزود: و مشکلات را برطرف کنید.

در میان خشونت های خانوادگی مربوط به همسر ، فرزند ، اعتیاد به مواد مخدر ، طلاق و … که امروز جامعه با آن دست و پنجه نرم می کند ، فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده بتواند از دوش افراد و خانواده ها بکاهد و اظهار داشت:

یکی از معضلات جامعه امروز خشم ، استرس ، درگیری و عدم وجود است. معنای زندگی را از بین ببرید و ارزشهای خانواده را از بین ببرید.

در این زمینه ، این مرکز با کمک کارشناسان و مشاوران خبره و با کمک و همکاری مسئولان شهری و اصحاب رسانه می تواند در زمینه امور خانوادگی وارد عمل شده و برای رفع این مشکلات اقدام مثبتی انجام دهد.

به گزارش خبرنگار مهر. مرکز تخصصی مشاوره همسریابی و خانواده که یکصد و هشتمین مرکز مشاوره و سی و یکمین مرکز مشاوره تخصصی تحت نظارت سازمان رفاه اجتماعی استان است.

با حضور معاون سازمان بهزیستی استان ، معاون شهردار و معاون استاندار بسیاری از کارمندان او سو took استفاده کرد.

مشاوره خانواده تلفنی رایگان 24 ساعته

 

شماره مشاوره رایگان

مشاوره خانواده رایگان

مشاوره خانواده رایگان

مشاوره خانواده تلفنی

 

مشاوره حقوقی تلفنی 909

مشاوره کودک رایگان

مشاوره ازدواج رایگان

مشاور کودک تلفنی

مشاور خانواده تلفنی رایگان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.