مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است

شماره مشاوره آنلاین رایگان

شماره مشاوره آنلاین رایگان

شماره مشاوره آنلاین رایگان و مشاوره خانواده تلفنی رایگان و مشاوره کودک آنلاین و مشاوره ازدواج تلفنی برای افراد مبتلا به وسواس فکری عملی همیشه فکر ، نظم و ترتیب ناب دارند.

آنها دائماً فکر می کنند دیگران در مورد آنها صحبت می کنند و می ترسند که آنها همیشه همه کارها را به خوبی و به ترتیب انجام دهند.

افراد وسواسی همه چیز را چندین بار بررسی می کنند تا از بی عیب بودن آن مطمئن شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد اختلال وسواس جبری کلیک کنید.

وسواس بسیار محدود کننده است و تأثیر عمده ای در زندگی انسان دارد. به دلیل اختلال وسواس فکری و عملی دائمی ، ممکن است فرد امکان شغل و تحصیل را از دست بدهد.

این اختلال ریشه های عمیقی دارد

مشاوره تلفنی با یافتن ریشه اصلی مشکل می تواند به از بین بردن علت اختلال وسواس و علت اصلی آن کمک کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد درمان وسواس کلیک کنید.

مشاوره تلفنی برای اختلالات خوردن

عدم رضایت از ظاهر بدن ، تصاویر ذهنی کاذب و غیرواقعی ، تبلیغات رسانه ای درباره جسمی زیبا و بی عیب و نقص و نقص بسیاری از دختران و پسران جوان باعث اختلالات خوردن مانند بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی می شود.

این اختلالات از نظر روانی و جسمی بر افراد تأثیر می گذارد.

شماره مشاوره تلفنی رایگان در پرخوری عصبی ، فرد مقدار زیادی غذا می خورد و بلافاصله با وارد کردن انگشت به دهان یا روده ، غذا را بیرون می ریزد.

شماره مشاوره آنلاین رایگان
شماره مشاوره آنلاین رایگان

این باعث کم آبی بدن می شود. در بی اشتهایی عصبی ، فرد چندین روز و هفته غذا نمی خورد ، که منجر به کاهش وزن بیش از حد و گاهی مرگ می شود.

با این حال ، علت اختلالات خوردن بیشتر روانشناختی است ، بنابراین لازم است بهترین روش درمانی را از طریق مشاوره تلفنی شخصی پیدا کنیم و از روش های روانشناختی برای کاهش عقاید و باورهای غلط استفاده کنیم.

والدین باید در این زمینه دستیار فرزندان خود باشند. برای اطلاعات بیشتر در مورد بی اشتهایی ذهنی و پرخوری کلیک کنید.

مشاوره تلفنی برای اختلالات شخصیت

افراد شخصیت منحصر به فردی دارند اما در بین این شخصیت ها برخی از آنها غیرطبیعی هستند و به شخص و محیط اطراف او آسیب می رسانند.

از بین می برند. از اختلالاتی مانند شخصیت حاشیه ای ، اسکیزوئید ، ضد اجتماعی ، پارانوئید ، خودشیفتگی ، چشمگیر و … استفاده کنید. برای فرزندان یا اطرافیان.

اختلالات شخصیتی به خودی خود قابل درمان نیست ، بنابراین باید با یک مشاور در مورد آنها بحث شود. همچنین ممکن است در نزدیکی خود اختلالات شخصیتی داشته باشید و راه مقابله با آنها را نمی دانید.

یک مشاور در این زمینه به شما کمک می کند و چنین افرادی را راهنمایی می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شخصیت حاشیه ای و شخصیت خودشیفته کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فردی برای مشکلات عاطفی

شکست در یک رابطه عاطفی و مشکلات عاطفی منجر به شکست در یک رابطه دیگر ، افسردگی ، تنهایی ، ناتوانی در ماندن در یک رابطه سالم ، ازدواج ناموفق ، تمایل به روابط ناسالم و ناعادلانه و غیره می شود.

مشکلات عاطفی به عوامل زیادی از جمله دوران کودکی ، عوامل محیطی و اختلالات شخصیتی مربوط می شود. اگر رابطه شما همچنان به شکست منجر می شود ، باید به دنبال کمک گرفتن از یک مشاور باشید.

در یک مصاحبه بالینی ، مشاوره فردی عوامل مختلفی را بررسی می کند و روش های برای تنظیم رفتار و ارتباطات را آموزش می دهد.

مزیت مشاوره تلفنی فردی

عواملی مانند دشواری یافتن روانشناس حرفه ای و باتجربه ، صرف وقت و هزینه زیاد ، مشکلات حمل و نقل و حمل و نقل افراد را مجبور می کند تا برای حل آنها از مراجعه به روانشناس اجتناب کنند.

تاکنون مشاوره تلفنی بسیار مفید و مثمر ثمر است.

در هر کجا که هستید می توانید از خدمات مشاوره ای استفاده کرده و مشکلات خود را با یک تماس حل کنید.

مشاوره تلفنی مشکلی در زمینه سفر و هزینه ندارد. اگر به مراکز مشاوره در شهر خود دسترسی ندارید ، از مشاوره تلفنی استفاده کنید. می توانید زندگی پرمشغله ای داشته باشید و اگر مجبور نیستید با یک مشاور مشورت کنید.

کافی است تلفن را بردارید و هنگام کار با یک متخصص درباره مشکلات خود صحبت کنید مشاوره تلفنی برای افراد خجالتی و کسانی که نمی خواهند رو در رو صحبت کنند مناسب است.

مشاوره تلفنی رایگان

مرکز مشاوره گروه مالیم با مجوز “روانشناسی سازمان و مشاوره در جمهوری اسلامی ایران” دارای مشاوران و متخصصانی باتجربه با تجربه در ازدواج های مختلف ، خانواده ها ، روابط جنسی ، والدین ، ​​مهارت های حل مسئله ، اعتیاد و موارد دیگر است.

مناطقی که می توانید مشکلات خود را با آنها در میان بگذارید و راه حل های عملی و برای راه حل های آنها بدست آورید.

در این مرکز می توانید مطمئن باشید که تمام اطلاعات شخصی امن هستند و مشکلی را برطرف نمی کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره تلفنی کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.